Onko kukaan tilannut melijoe.comista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apua, juuri sellaisia merkkejä ja vaatteita mistä tykkään ja vieläpä kunnon alessa!
Kiitti vaan tästäkin linkistä :D Pitäisköhän tilata...
Niin sen kun tietäisi. Itse varsinkin jenkeistä tilanneena esim. lilin vaatteet tulee väärää kokoa. Palautussysteemit on hankalat jne.
Kokemuksia olisin halunnut kuulla täältä tilanneilta. Tuleeko virheitä paljon?
 
vieras
Mä oon tilannut paljonkin ulkomailta ja aina vaihto ja palautus on tosi hankalaa. Itse pitää maksaa palautus, ráhoja ei monesta kaupasta tule luottokortille vaan on tullut shekki, jota ei saa Suomessa rahastettua. Monet kaupathan ei vaihda ollenkaan vaan pitäisi sitte tehä uusi tilaus. Mutta jos tietää merkin ja koot hyvin, niin voi tilata. Mä oon tilannut jotain uusia itselle tuntemattomia merkkejä niin koot mennyt huonosti
 
vierasmaalainen
asun Ranskassa ja olen paaaaljon tilannut melijoelta, aina on koot ollu oikein, ei koskaan ongelmia. Todella nopsa toimitus on ollut aina. Totta, että jos tietää merkin ja koot hyvin se auttaa. ja kun tilaa vaikka vähän reilumpaa, ei ole ainakaan liian pientä. alennusmyynnit kannattaa hyödyntää, saa paaaljon ihania vaatteita tosi halvalla !
 
"myrkkysumakki"
Melijoe on hyvä. Koko tulee minkä tilaat. En ymmärrä mitä tarkoittaa "tilaa kasin saa kympin". TIlaan suurimman osan omista ja lasten vaatteista ulkomailta, kymmenillä tuhansilla vuodessa, enkä koskaan ole saanut väärää kokoa. Se on sitten eri asia, jos ei tiedä, minkäkokoisia/mallisia mikäkin merkki on.
 

Yhteistyössä