Hakutulokset

  1. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    VOI HELEKATTI..kaks krtaa jo onnistunu pyyhkiin tekstin!!! :kieh: Tanjusha82 Mulle tuli viime kuussa elämäni ekasta Clomista ällö olo. Sitä kesti jonku tunnin ja lisäks oli jotenki tuskanen olo ja kuuma koko ajan. Mut kyl sen ihan hyvin kesti. Se meni sit iltaa kohti ohi, eikä seuraavana...
  2. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ja suikku: täl hetkellä syön Figurelia, mut en voi kyllä suositella. Mies laihutti viime talvena Tonalinilla, jota kehutaan. (Valittu parhaimmaks terveystuotteeksi, tai joksku tollaseks.) Mut se kyllä toimii, on vaan niin kallista! Mut sitä kai se on ostettava taas seuraavaks. Kiva silti ostaa...
  3. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kivoja laihutusjuttuja teillä menossa! :) Suikku ja Tähtisäde Mä laihutin painonvartijoitten pisteitä laskien. Mä en oo ikkään ollu ylipainonen, siinä rajalla kylläki käyny. Se pistehomma on AIVAN LOISTAVA!! Jauhan siitä nykysin oikeesti kaikille! Äitiä yritän patistaa täl hetkel kokeileen...
  4. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Jälleen kirjotin väärin..melekeen joka viestin jälkeen jou'un jotain korjata..eli siis kp:t on 2/34 tietty!
  5. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Moro moro! En ees muista mitä viimeks kirjottelin.. Meitä taitaa muuten monia yhistää tuo sama asia juomisesta! Se vaan EI KIINNOSTA tippaakaan, ku toivoo vauvaa. Jotenki muuttuu koko ajatusmaalima. Ja juominen tuntuu yhtäkkiä tosi typerältä. Ite en kyllä oo oikeen koskaan ees ollu päissään...
  6. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Nega tuli testattua..että semmosta. Ja vuodon PITI alkaa eilen, oli se progesteroniarvo niin hyvä, ni lääkäri sano, et vuoto alkaa satavarmasti ajallaan. On kyllä semmonen olo, et ei tästä ikään mittään tuu! Niin on jo puoli vuotta takana. Toinen mokoma ni löyän itteni siipan kans...
  7. M

    Kiinnittymisvuoto?

    Tähän kysymykseen olis kyllä mielenkiintosta kuulla vastaus!! Tietäskös joku viisas!?! :wave:
  8. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Mä oon aivan samoja asioita miettiny! Oon kärsiny issiaskivuista yms., joitten seurauksena masennus ja kaikki siihen liittyvät paniikkikohtaukset sun muut. Lopulta, ku alkaa valoa nähä tunnelin päässä, tulee eteen uus ongelma; ei tärppää ja siihenki hommaan hankittava pilleripurkki jos toinenki...
  9. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Muisku 78 Mullon ihan sama tilanne; oon jotenki osannu aavistella teinistä asti, et mulla tulee oleen vaikeuksia kiertojen ja yleensä muutenki kuukautisten kans. No sillon ku menkat alko, olin joka kerta tuskasen kipeä ja koulussa makasin lepotilassa ämpäri lattialla, vitivalakosena!! (En...
  10. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Moikka kaikille! :wave: Ihana, ku täällä jännäätte..nyt vasta pääsin koneelle. Mitenhän alottasin..mullon kumminki täl hetkel käytössä hiivalääke Gyno-Trosyd (isosisko suositteli sitä, ku mä yleensä uusitutan reseptilääkkeen tohon vaivaan ja sitä ei saa raskaana käyttää ja tahoin ottaa...
  11. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ai niin..mulle saa siis vaihtaa yritys kierroks 6! KIITTI päivittäjälle jo valmiiks! :wave:
  12. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    HEIPÄ hei taas PITKÄSTÄ aikaa!! Haleja kaikille kp 1:stä!! :hug: :'( Mulla alkaa huomenna kp 32, eikä mekoista tietoakaan!! Lääkäri käski kp32 testata, jos ei vuotoa. Oon täpinässä!! En kyllä mitenkään jaksa uskoa, et raskaana muka olisin ekasta Clomikierrosta..eihän se nyt mitenkään...
  13. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    MÄ OON AIVAN LENNOSSA TÄÄLLÄ!!!!! :o Progesteroni-arvon piti olla yli 20, ni hyvä. Alle, ni Clomiannoksen nosto ja yli 30 huippu. MULLA ARVO 46,3!!!!! En tiiä miten päin olis, oon niin innoissaan!! Pakko oli päästä teille ymmärtäväisille kertoon heti ikouutinen!! Ovis ON siis mun epäilyistä...
  14. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Pikasesti..yrityskierroks/kuukaueks saa mulle muuttaa 6. Paljo Tanjusha82 maksoit Clomhexeistä?! Ku oon ymmärtäny, et ne olis halvempia, ku Clomit!? JJ-t arvo on mun lähetteessä nimellä: S-Prog Progesteroni Labrassa PITI tasan kierron 22.pv! Määräytyy vissiin sen mukaan, minä kierron...
  15. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Moro moro kaikille uusille!! :wave: Kuulumisia..metästin eilen lääkärin langan päähän ja kyselin Clomeista ja mahollisesta oireettomasta oviksesta. Niin se nyt sano, et ei ovis välttämättä aiheuta mitään tuntemuksia(vaik aiemmin mua varotteli kovasta kivusta!?). Oli helpotus kuulla!! En...
  16. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Onpas kova kuume!! :o Jaksamista! Yksityisen kautta on labrat määrätty. Jaa, et ne ei oliskaan kalliit!?.. Ihmetyttää kyllä nuo Clomit..ei tullu mitään oireita missään vaiheessa. No ekna tabun jälkeen oli jonku tunnin vähä ällö olo ja pti nieleskellä, pala kurkussa. Mut ei muuta! Ja eikös se...
  17. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kirjotin väärin; 3.6 pitäs käyä verikokeessa selvittään oonko ovuloinu! Hups.. :ashamed:
  18. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    :hug: On ollu PITKÄ tauko kirjottelussa. Ekat Clomit syöty, menossa kr 20pv, eikä MINLÄÄNLAISIA OVISOIREITA!!?? En usko hetkeekään, et olisin ovuloinu! Lääkäri sano Clomit määrätessään, et oviksen aikaan TUUN sit oleen KIPEÄ! Onko muille käyny näin?! Nyt olis sit 3.6 seurantaultra ja mietin...
  19. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Piti päästä äkkiä kirjottaan. Eli eilen oli soittoaika lääkärin kans. Toimintasuunnitelma: Provera lopetetaan, koska ei auttanut Teroja kummemmin, ku kuukautoset jäi yhen päivän mittasiks :kieh: . Turha siis niitä napsia! Se yks menkkapäivä laskettiin kumminki kiertopäivä 1:seks. Ja HUOMENNA...
  20. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ärsyttää, ku lääkärit ei voi antaa selkeitä ohjeita asioista. Ja ku ne ryökäleet on useesti vielä asioista TÄYSIN eri mieltä ja ohjaavat ristiin.. EI KIVAA OLLENKAAN! :| Milliäinenki joutunu kokea ristiriitoja lääkäreitten kans..RAIVOSTUTTAVAA OIKEESTI!! :kieh:

Yhteistyössä