Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

voi mut lisätä listaan. elikkä toinen haaveissa. noin 2 viikon päästä käynti siellä lekurissa ja sit ehkä tiietään saadaanko mtä apuja, menkkoja ei oo, joten ei oo kp:tä. kahet menkat olleet synnytyksen jälkeen. kuumeiltu ollaan marraskuusta 07. et revi siitä jotain tietoa :LOL:
 
JJ-t No mul toimi clomit ihan ekassa kierrossa. Lekuri ultras ihan unelma tilanteen muniksissa. Seuraava kierto samalla annostuksella veny ja veny enkä muistaakseni bongannu ovista tikuillakaan. Päättelin et en ovuloinu siis ja seuraavaan kiertoon varattiin taas ultraa et varmistuis asiasta eikä siis siinä kolmannessakaan ovista sit ollut. Eli ei toiminu clomit sillä annostuksella ku sen ekan kierron.
Hani- tervetuloo mukaan :wave:
 
JJ-t Kiitos päivityksestä. Mut voi siirtää kanssa taustalla, sillä joudun leikkaukseen heinäkuussa ja sen nukutuksen takia raskausyrityksestä pitänee siirtää muutaman kuukauden eteenpäin. Mä ehdin siis syömään kolme clomikuuria ja niissä bongasin kahdessa oviksen eli kp 18 ja kp 16, kun kierto siis normaalisti aika tarkkaan sen 30 päivää. Nyt tämä kierto onkin sitten lähtenyt ilman mitään lääkkeitä (kääk! mitenköhän tässä kierrossa nyt käy), koska lääkärini kielsi clomien aloittamisen (sain veritulpan jalkaani). Nyt olen yrittänyt sitten bongailla ovista pari päivää, nyt kp 15/30. Olen käynyt alusta asti yksityisellä ja clomit mulla määrättiin (2kpl/pvä alusta alkaen) kuukautisten saamiseksi (ja tietenkin senkin takia, että kerroin vauvojen olevan tervetulleita).

Aurinkoista loppuviikkoa kanssa-sisaret =)
 
Tähtisäde
Moro,

Merkkaisiko joku mulle listaan kp 4/?. Täti saapui paikalle (yes!) tosin niukkana, mutta kuitenkin. Näyttää siltä että menkat kestivät vain 3 päivää, mutta on tämä jo jotain. Eilen aloitin Clohexalit ja ensi keskiviikkona ultra. Vaihdoin viime viikolla ultran viikkoa aikaisempaan kun ensin näytti että täti tulee ja sen ajan vaihdon jälkeen loppu tuhru kun seinään. Olin jo hermoromahduksen partaalla, että mokasinko nyt ultran liian aikaiseksi, mutta meni sitten loppujen lopuksi tosi hyvin, eli ultra on kp 11.
 
^ no toivotaan että niitä jälkimmäisiä ;)
Iiihana kesäpäivä!!Anoppi tuli vähän likan kans leikkiin ni eiköhän tuo vaan nukkua posota koko ajan. Sitten herää ku anoppi lähtee ja kahta touhukkaampana tietty...
 
Solinalle :hug: tädin tulosta, se tuntuu aina yhtä pahalle... :|

Vihdoin ennätin minäkin koneen äärelle tulemaan. Kävin eilen aamulla siellä varhaisultrassa ja oli tarkoitus mennä illaksi töihin, niin olivatkin sillä aikaa töistä jo tavoitelleet ja jouduin lähtemään "keikalle" saman tien, äsken vasta kotiuduin...sellainen 30h työpätkä, nyt onkin sitten hyvällä omallatunnolla pari vapaata! B)

Ja sitten niihin ultrakuulumisiin... siellä massussa se meidän valtavan rakas Pikkuinen köllötteli ja sydän löi kovasti! :heart: Vastasi aivan viikkoja, joten LA on se alkuperäinen 16.1.2009. Pituutta masuasukilla oli 1,19cm. Muutoinkin oli kaikki niinkuin pitikin, voitte uskoa kuinka mua helpotti. Kyllä siinä kyyneleet alkoi valumaan poskea pitkin, kun terkkari näytti että tuossa se teidän vauva nyt on. Tuijotin sitä ruutua ihan sanattomana ja kyyneleet valui. Mieskin tuijotteli kuvaa sen käsiin saatuaan pitkän tovin ja silitteli vauvaa kuvasta ja heti tuli mun massua paijaamaan! :saint:

Niin, ja eilisen ultrakäynnin kruunasi jo aamusta ensimmäinen aamupahoinvointi!! Heräsin eilen aamulla joskus kuuden aikaan kun oli kova jano ja pissahätä. Kävin sitten lasillisen appelsiinimehua hörppäämässä ja pissalla, sänkyyn takaisin tullessa pitikin tehdä melkoinen U-käännös ja juosta kiireen vilkkaa kylppäriin oksentamaan! :x kaksi kertaa oksensin ennen neuvolaan lähtöä, sitten hellitti.

Saatiin neuvolasta mukaan lappusia ja vihkosia, ensi keskiviikkona on sitten se ensimmäinen virallinen neuvola, jonne mieskin tulee mukaan. Terkkari sanoi, että voidaan ultrata vaikka joka neuvolareissulla jos haluan, ihanaa! =) :heart:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 7+5 :heart: -
 
ihanaa Sirpula :heart: onnea onnea vielä vaan ja paljon :D

aivan kamalasti ootte kirjoitellut.. en millään voi muistaa kelle piti kommentoida :ashamed: mutta kaikille uusille kovasti tervetuloa ja kirjoittelemaan vaan :wave:

d.b mulla on hassusti sattunut alavatsaan eilen ja tänään kovemmin.. saattaa alkaa sellaisena pienenä nipistelynä oikealta puolelta ja kovenee ja koko alavatsaan sattuu.. välillä tosi kovaa.. vaikka ei edes ajattele mitään vauva asioita tai mitään nipistelyjä ni sen kyllä huomaa.. täällä toiveet kasvaa vaikka en kovin jaksais siihen uskoa..on näitä vatsan nipistelyjä ollut ennenkin mut en muista ihan tälläisiä.. joten täällä varmaan itketään ens viikolla taas kun tiputaan korkealta ja kovaa :ashamed: :saint:
 
Moikka! Niin tosian mä alotan nyt lauantaina terot ja sit ne clomhexal! Eli mun tiedot saa sit päivittää sinne listaan ku vuoto on alkanut.... Oon muutenkin aika pihalla ku ekakertalainen olen näitten kans... Kuinka nopeasti esim. noitten clomien kanssa voi tärpätä? Heti ekastako kierrosta jo??? Sori jos kyselen typeriä kun en tajunnut lääkäriltä mitään tollasia kysellä kaikkea muuta kylläkin! :ashamed:
 
mm77 anteeks :headwall: mulla on kyllä iso kirotushäirä :LOL: :LOL:

sirpula ihania kuulumisia sinulla :heart:

aurora ja suikku meillä on jännät päivät käsillä!! tänään viikko mahdollisesta oviksesta ja enää viikko piinailua. mä aln oleen ikas varma että se ovis oli kun niin pljon löytyy tuntemuksi massusta, aivan kun viime kierrossakin, tai sitten se on vasta tulossa :eek: ei kai nyt sentään viikon myöhässä voi clomien kanssa tulla??? nippailut alkoi jo samoina päivinä kun söin clomeja ja jatkuu edelleen niin onhaan siellä jotain tapahduttava :kieh: ja mulla ei ole pco:ta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
aurora ja suikku meillä on jännät päivät käsillä!! tänään viikko mahdollisesta oviksesta ja enää viikko piinailua. mä aln oleen ikas varma että se ovis oli kun niin pljon löytyy tuntemuksi massusta, aivan kun viime kierrossakin, tai sitten se on vasta tulossa :eek: ei kai nyt sentään viikon myöhässä voi clomien kanssa tulla??? nippailut alkoi jo samoina päivinä kun söin clomeja ja jatkuu edelleen niin onhaan siellä jotain tapahduttava :kieh: ja mulla ei ole pco:ta :/
oli pakko lainata omaa teksiä ja kirjotusvirheet mustattuna :LOL: :LOL: hyvä että saa edes ittelleen nauraa :LOL:
 
Moi kaikille, tein taas aamulla 3. testin ja plussaa se oli edelleen. Sisko sanoi että "jos et rahojas saa muuten kulumaan, niin meneehän ne noinkin..." mutta kun mulla on niin pelko kemiallisesta ja tuulimunasta ja vaikka mistä että pitää todistella itselle ettei ole niinku unessa tms...

JJ-t Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan!!

Tanjusha82 Clomeilla voi tärpätä vaikka ekasta. Olettaen että oikea annostus löytyy heti ekalla, mähän söin 2 kiertoa 2/pvä ja sitten yhden kierron 3/pvä, jolloin tärppäs. Kontrolliultrassa kävin 3 kertaa. Oletko menossa ultraan myös? Se on tosi tärkeää, koska on turha syödä kalliita lääkkeitä jos on väärä annostus.
Näissä hommissa ei ole tyhmiä kysymyksiä, mistä näitä tiedä ennenku sattuu omalle kohdalle.

Sirpula Kiva että kaikki hienosti :flower: Perässä tullaan, me KAIKKI, kukin ajallaan!! =) ;)

Tervetuloa vaan uusille ja kaikille onnea taas säkillinen :hug:
 
hmm... tämä menee mielenkiintoiseksi. Ei se tiputtelu sitten alkanutkaan. Tosiaan eilis aamuna, dpo 6 tuli sitä verta. Mutta nyt sit ei olekkaan tullut enempää. Eilisestä asti on myös alaselkää juilinut. Sekä tänään ollut rinnoissa tuntemuksia. Muitakin outoja vihlaisuja on välillä tuolla alakerrassa.

Joten ehkä tässä onkin sitten vielä jotain toivoa. Aikaisintaan tiistai, keskiviikko testaan jos on mitään aihetta. Kokoajan odottelen kyllä sitä tiputteluvuotoa alkavaksi. Valkkari on suht runsasta ja saa aina epäilemään että nyt lorahti.

Mutta katsotaan, katsotaan.... Kyllähän noita oireita löytyisi jos laskee mielikuvituksen valloilleen. Mutta koetan laittaa ne clomien ja lugejen piikkiin, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Onneksi lähdetään viikonlopuksi reissuun niin ei niin kerkiä miettimään tätä asiaa.

Tanjusha82 Meillä poika sai alkunsa ekasta clomikierrosta. Nyt on menossa neljäs kierto ja plussaa kovasti toivotaan.
 
Moro moro kaikille uusille!! :wave:

Kuulumisia..metästin eilen lääkärin langan päähän ja kyselin Clomeista ja mahollisesta oireettomasta oviksesta. Niin se nyt sano, et ei ovis välttämättä aiheuta mitään tuntemuksia(vaik aiemmin mua varotteli kovasta kivusta!?). Oli helpotus kuulla!! En tosin edelleenkään liputa kovin korkeella oviksen suhteen. :/
Eilen kävin siis kierron verikokeessa (progesteroni arvot) ja ajattelin huom, viim.perjantaina soitella tuloksia lagrasta. Sit taas puhelu tohtorille.
Ja ku kyselin hinnoista teiltä, ei TOSIAAN olis mun kannattanu sillä päätä vaivata; 6.50,- makso! :D Olin TOSI yllättyny!! Mut tietty hyvä näin! Eipä tuota rahhaa liiemmälti ookkaan.

Mä en oo tikuttanu ovista. Oon sitä kyl miettiny, mut pelkään, et siitä tulee stressi. Sillä sen tietty tietäs..mut näkkeepä sen siitä verikokeestaki, onko annos oikee.

Olipa ihana lukea nuo sirpulan ultrauutiset! :heart: Ihana ajatella, et JOSKUS sitä saa ite elää nuo hetket! Haikea olo tietty tulee.

Mut joo, loppuvkosta oon sit taas viisaampi Clomeista.
Saako apteekista enää Clomeja, vai onko se sitä toista automaattisesti? Onko halvempaa ja voiko apteekista pyytää sitä Clomien tilalle (jos halvempaa)?
Viime yönä muuten heräsin HIRVEESEEN alamahakipuun! :( Tiiä sitte, johtuuko Clomeista, vai endosta!?
 

Torstai 6 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



maaruska............17/28............yk 8..........kolmas.........ei vielä mtn
Piglet...................17/27...........yk7..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............19/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............21/28.............yk13........kolmas..........clomit+luget mm77................24/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............23/28............yk19........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................24/??............yk 5.........esikoinen......clomit
suikku..................25/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................26/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...29/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............29/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................35/??...........yk1..........esikoinen
Rosetta................37/38-48.....yk 9..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Linna....................39/28-78.....yk4..........esikoinen......clomit
Tähtisäde.............5/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............5/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................7/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............51/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................54/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................33/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................??/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
ertsi

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]


 
milo juuri oon samaa pohtinut kun sinäkin!! että oliko ovis vai ei..mikä kp sulla oli kun olit verikokeesta, siis kauanko mahdollisesta oviksesta?? mulla jo dpo 7 ja lääkäri lomalla, niin en saa lähetettä verikokeeseen ja olis tosian kiva tietää ens kierron varalle että pitääkö annosta muutta, jos ei ovista ole tullut :/ voitko kertoa mikä se arvo on mikä otetaan, ajattelin soittaa terveyskeskukseen jis ne antais lähetteen!!!

solina jos ei sitä tuttu tiputtelua sun mielestä ole niin kuulostaisi kiinnittymisvuodolta :saint: mulla tuli sitä viimeksi n. dpo 5..kipujakin oli! nyt ei ole ollut mitään :kieh:

omaa napaa: mahassa juilii ja on ilmavaivoja :ashamed: koko ajan tekee mieli jotain hyvää, mutta muit oireita ei kyllä ole. viimeksi kun oli se kemiallinen niin mulla oli kaikki oireet mitä tiedän, aloinkin miettiin että olisko ne ollut ennemminkin clomeista kun kemiallisesta johtuvia :/
 
milo muistaakseni kun kyselin clomhexelin hintaa, niin se oli kalliimpaa kuin clomifen. Niillä on joku poikkeuslupa tuoda sitä syksyyn saakka, koska c-fen on tilapäisesti loppu. Mutta siitä en tiedä onko paketissa samanverran kappaleita, tietääkö joku?
 
Pikasesti..yrityskierroks/kuukaueks saa mulle muuttaa 6.
Paljo Tanjusha82 maksoit Clomhexeistä?! Ku oon ymmärtäny, et ne olis halvempia, ku Clomit!?

JJ-t arvo on mun lähetteessä nimellä: S-Prog Progesteroni
Labrassa PITI tasan kierron 22.pv! Määräytyy vissiin sen mukaan, minä kierron päivinä syö Clomit (mä 5.-9.). En osaa yhtään sanoa, millon mulla olis ollu ovis...vissiin se olis kuulunu olla lääkärin mukaan 19.-22.5, eli kierron päivissä 7-10. JOS ymmärsin lääkärin puheet oikeen! Toivottavasti huomenna viisaampi! ;)
Nyt suihkuun..ja öitä!
 
haavemamma73: Paljon onnea plussasta! :heart:

Kiitos kaikille ymmärryksestä! Tulin vielä tsekkailemaan, mitä täällä tapahtuu. Jotkut tuolla kyselivät, että mistä tiedän, ettei ovista tullut. No ne kuukautiset eivät saapuneet. Eivätkä ole saapuneet vieläkään. Yli 40 päivän kierroissa ei yleensä ole ovista lainkaan ja clomeilla oviksen pitäisi tulla 5-9 päivää viimiesestä pilleristä. Näin ollen kierron pituus pitäisi olla korkeintaan 36. Varmistustestit myös näyttävät negaa, joten syksyllä sitten Suomessa hoitohin ja katsotaan, mitä käy. Tässä vaiheessa olen kyllä jo aika pessimistinen biologisen lapsen suhteen, mutta katsotaan, mitä käy. Ehkä tässä mielikin piristyy, kun saa vähän etäisyyttä.

JJ-t: Mullekin voi laittaa, että yritys jatkuu syksyllä.
 
mulla clomhexal maksaa 35 euroo 10 kpl ja apteekkitäti katsoi että clomifen maksaa n. 55 euroo 20 kpl elikkä kyllä clomifen halvempi on!! apteekkari sanoi että clomhexalin myyntilupa on syyskuuhun sakka, clomifeniä ei kuulemma ole tulossa ennen sitä :kieh:

milo juu elikkä mun on myöhästä enää mennä :headwall: viikon verran kärvistellään ja jos täti ei tule niin tietää että ei ollut tehonnut, olis se van kiv tietää aiemin jos osaisi jo vlmiiksi annostysta muuttaa.. niin ja oviksen pitäisi tulla vikan pillerin jälkeen n. viikon kuluessa, niinkun linna sanoi taisi olla 5-9 päivää.

linna tervetuloa syksyllä takaisin, vaikka toivonkin ettei kukaan meistä enää sillon ole täällä!! :saint: ja tervetulo suomeen ja hyvien hoitojen pariin!! oletko muuten ottaneet selvää pääsettekö heti kunnalliselle hoitoihin?? nyt vietätte ihanan kesän ja syksyllä uudella puhdilla takaisin peliin :D
 
MÄ OON AIVAN LENNOSSA TÄÄLLÄ!!!!! :eek: Progesteroni-arvon piti olla yli 20, ni hyvä. Alle, ni Clomiannoksen nosto ja yli 30 huippu. MULLA ARVO 46,3!!!!! En tiiä miten päin olis, oon niin innoissaan!! Pakko oli päästä teille ymmärtäväisille kertoon heti ikouutinen!!
Ovis ON siis mun epäilyistä huolimatta tapahtunu ja mahtavasti onki! Ja vielä ilman minkäänlaisia oireita!(??) :eek: =) JEEE!
 

Yhteistyössä