Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

=) =) Eli puolisentuntia sitten testattu aconin herkällä kasettitestillä haamu. Tosi haalea tuo on. Mutta on siinä väriä. Ja tuskinpa viivanpaikkaa voi tulla testiajan kuluessa???

Revin miesparankin puolikuudelta sängystä ylös ja kunhan sai silmänsä auki niin kyllä sekin siinä kaksi viivaa näkee. Yhdessä ollaan nyt sitä tuijoteltu ja todettu että ei me sitä kuvitella.

Koetan nyt vielä pitää jalat maassa koska tuo viiva on noin vaalea ja raskausviikkojakin olisi vasta 3+3 =) =) testailee sitten myöhemmin uudestaan.

Tänään on siis dpo12 ja kp 25/28(26-28)

Mutta ainakin on nyt mahdollisuus. Mitenköhän tässä onnistuu pitämään itsellään jalat maassa ja odottelemaan sitä että menkat ovat oikeasti myöhässä ja kunnon plussaa.

Muoks. tuohon edelliseen lisäys että jos ne menkat sieltä alkavat niin ei pety sitten ihan niin pahasti jos nyt jo juhlisi.

 
Kiitos Tanjusha82 On jotenkin tosi epätodellinen olo. Epäilyttää että toi onkin vain viivanpaikka. Tai että tein testin väärin. Ja jostain syystä se näyttää väärin.

Tämä ei vain voi olla totta. Meitä ei ole voinut kohdata näin uskomaton onni. Varmasti se uusintatesti näyttää sitten negaa ja täti kurvaa paikalle niinkuin aina ennenkin.
 
Solina: Mahtavaa =)

Täällä kans jännätään =), vaikka eiköhän ne menkat taas ala niin kuin aina ennenkin :/. Oviksesta 2viikkoa aikaa eli tänään tai huomenna pitäs tädin saapua jos menee samoin kuin ennenkin....
Testata en uskalla, kun aikaisintaan keskiviikkona jos on aihetta, se negojen testailu on niin rasittavaa :p
 
Solina Onnittelut! :hug: Toivotaan että viiva vahvistuu! Vaik ohan se niin että viiva kun viiva niin plussa se on! Että mäkin halun taas tuntee ton ihanan onnen ja pelon epäuskosen tunteen kun se viiva siinä testissä vihdoin on.
Nyt sit Rosetta ja suikku äkkiä perässä!! :) (ja muutkin tietty)
 
heippa :wave: kotiuduttu mökiltä ja töistä kirjottelen, joten en hirveesti ehtinyt lukea :ashamed:

solina ihanaa, mahtavaa!! onnea onnea onnea!!! :flower: :flower: tosiaan nyt vielä pari päivää odottelet niin varmistuu, mutta eiköhän se siinä ole :D

suikku joko olet testaillut?? ja kiitos kysymästä...mulla ei sen erikoisempaa ole, kohdun seuduilla vääntää välillä ja vasemmalla juilii, sieltä olis pitänyt muniksen irrota tällä kertaa..jos irtos :kieh: alaselkä on tajuttoman kipee ja pissa haisee oudolle :ashamed: siinä onkin mun "oireet" viime kierrossa olikin ihan selvät oireet, joten nega olo on :'(

mm77 mä tarkistan kotoo lapusta mikä se arvo oli, eihän se nyt voi olla 100 yli normaalin :eek: kiitos infosta :D

hassua kun rinnat ei ole millään lailla kipeät :/ sen takia se nega olo tuleekin, kun viime raskaudessa oli. löysin juuri vihon, mihin olin kirjotellu raskausoireita viimeksi. siellä oli "vihlomista häntäluun kohdalla" kellään tällästä??? mullä meinaan tätäkin ajoittain :/

palailen illalla päivittelemään! mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Anteeksi tunkeutuminen pinoonne. Tulin halaamaan suikkua..
Ei löydä nyt sulle lohdutuksen sanoja, eikä mitkään sanat autakaan. Luulen tiedän että tiedät mitä tarkoitan. Vieläkin hengessä mukana... :'( Kyllä se pikkuinen löytää vielä teille! Tsemppiä!
:hug: :hug: :hug:
 
Kiitos Kylli tiedän mitä tarkoitat :hug: jokos sulle se pieni on tullut? en oo käyny vähään aikaan katsomassa kun välillä tekee niin pahaa.. varmaan ymmärrät.. elokuussa alkaa rankemmat hoidot nyt muutama kk iisimmin kun klinikkakin kiinni.. ihanaa tietää että oon vielä ajatuksissasi :)

Muisku juu surettaa niin pirusti mutta minkäs teet.. tää on tätä.. haikara eksyny.. huoh..
 
suikku olen tosi pahoillani :hug: kuinka menette jatkossa? jatkatko vielä clomeilla vai onko luomukiertoja välissä nyt kesällä? tsemppiä jatkoon, ja elähän meitä tänne jätä vaikka luomuilisitkin :saint: kesä tuo ihmeitä tullessaan :saint:

täälä menkkajuilinnat jatkuu, kaippa se täti on tulossa :'( tulis sitten ajallaan, että tietää että clomit on toiminut, viimestään keskiviikkona pitäis tulla, sillon aamulla testaan..varmaan turhaan |O
 
JJ-t ihan luomuna jatketaan.. eli pidän clomeista tauon.. teroja syön viel yhden satsin ja sit pidän 1 kierron taukoa.. kyllähän mulla tapahtuu ovis ilman clomejakin mut tiedä sit minkälaisena.. sitten elokuussa alotan pistämään lääkkeit itteeni ku uskaltaisin ja sit niiden kanssa inssi.. enpä tiedä kuinka viitsin täällä käydä kun tuntuu ettei kumminkaan mitään tapahdu ni..

Voi Kylli kovasti jaksuja sulle sen (luultavasti) ison mahan kanssa.. tule(than) kertomaan mullekin kumpi tulee.. :heart:
 
suikku samoilla fiiliksillä vähän täälläkin, vihlonnat mahassa senkun yltyy ja ajan kysymys enää millon jomotukset leviää sinne selkäpuolelle ja kohdun alueelle:| tai sitten veret tulee näiden terolutien kans ihan 'puun takaa'.. jotenki tuntuu että jollei nämä nyt heti auta niin ei ne tehoo sit ollenkaan :( kai sitä pitää koittaa taustalle jäädä ja palata asiaan ehkä sit syyskuussa kun piikitykset ym. kovemmat keinot edessä :/
Tänään taaskin ku kävin kaupassa niin oikein ahdisti kun kolmekin pallomahaa pyöri ympärillä :ashamed: kumma miten niitä nykysin oikein laskee montako nähny päivän aikana.. ja kaikista naisista vilkasee vaistomaisesti tarkemmin mahan seutua kun edes naamaa! Tosi jäkevää, oikein masokistista... :'( kun joskus tästäkin h***tistä pääsis...
 
Täälläkin kp1/38-46 :(

Seuraa tyhmä kysymys =)

Otetaanko tai voidaanko ottaa spermatesti gynen vastaanotolla vai viedäänkö ne aina keskussairaalan lapsettomuuspolille :|. Kullan puolesta vaan mietin, kun ollaan lapsettomuustutkimuksiin menossa heinäkuussa ja ilmesesti voidaan osa tutkimuksista tehdä ihan TK:ssa, kun täällä käy gyne tekemässä keikkaa. Mietin vaan että otetaanko se spermatestikin tuolloin vai vasta myöhemmin lapsettomuuspolilla.
 
Rosetta Vai uus kierto alko sullakin. Tyhmää!! :(
En kyl osaa vastata sun kyssäriin, mut luulisin etteivät ota näytettä TK:ssa. Siä ei vissiin labrassa tehä sellasia tutkimuksia. Mut en kyl tiä sen paremmin.
Onpas kurja ilma.Mitähän sitä tänään keksis??!!
 
Vastailempa nyt kuitenkin Rosetalle vaikka sinnikkäästi yritän taustalla pysytellä :p :LOL:
En usko myöskään että terveyskeskusksessa testailtais niitä.
Meille neuvottiin varaan aika johonkin sairaalan/yliopistolliseen labraan, mutta havaittiin että tulee Väestöliitolla halvemmaks, muistaakseni 54e. Sinne myös sai ajan paljo nopeemmin. Ekan tutkimuksenhan joutuu maksaan omasta pussista, sen jälkeen kuuluu hoitoihin (siis ainakin jos julkisella puolella muuten on).
 
Onnea Solina83.

Sain vasta tänään soittamalla labratulokseni eli että keltarauhashormoni-arvon = onko ovulaatio tapahtunut. Se pitää olla 10 tai enempi, mulla oli sen 36 ja tosiaanki tapahtu ku plussa pamahti sillon 30.6. Pirun kauan ketää moisessa vastauksessa ku n. 3 vko meni.

Rosetta Mä aloittelin silloin viime syksynä yksityisellä, missä otettiin kilpirauhaset, aivolisäkkeet yms kokeet, myös spermatesti. Siellä se sujui niin että mies purkitti sen kotona ;) ja meikä kiikutti sen sitten lääkäriasemalle. Näiden kokeiden jälkeen vasta sain lähetteen lapsettomuuspolille. Mutta käytäntöjä tuntuu olevan niin monia kuin on kaupunkeja tai peräti lääkäreitäkin :p Yksityisellähän ne tekee rahasta vaikka kärrynpyöriä :whistle:

Zemppiä taas kaikille, älkää lannistuko!!

haavemamma RV 5+5
 
Kiitos vastauksista, miekin luulen että lapsettomuuspolilla vasta testaavat =)

Ne menkat ei ole muuten vieläkään alkanut, kerkesin vaan jo kp:t vaihtaa kun eilen ja tänään aamulla napukkaa kokeillessa tuli sormeen punaista, mutta sen jälkeen ei mitään vaikka kuinka kaivelis :p. Näikö sitä oikeesti joutuu huomen aamulla vielä varmuuden vuoksi testaamaan. Ovis oli kuitenkin jo pari viikkoa sitten sunnuntaina, kyllä menkkojen sen mukaan pitäs tänään viimeistään alkaa.
 
^No ni, no ni!! Jospa kumminkin... Tiputellahan voi silti ihan hyvin! =) Toivotaan ettei menkat siis alakaan!
Eka yö unikoulua meni ok, mut nää seuraavat onkin ollu yhtä kitinää ja kätinää. Mamma alkaa oleen aikas väsy |O Eikös tän pitäny just parantaa niitä öitä??!
 
mm77 se arvo mistä kyselin ei ollutkaan s-prog vaan s-prl?? mikäköhän se on?? ja mull se oli 146. etkös sä vastannu mulle viimeksi? en oo ihan varma :ashamed:

rosetta täällä pidetään peukkuja :saint: huomennako aiot testata??


täällä selkä ja vatsakivut on samanlaista kun viimesen viikon ollut :kieh: huomenna pitäis tädin tulla, jotenkin toivon että tulee! tietty enemmän plussaa, mutta sen suhteen on toivo jo mennyt :headwall: hassua tässä on se että tänään tuli ihan selkeet ovislimat :eek: no aamulla testaan ja jos ei menkat huomisen aikana ala, niin soitan to. gynelle, jos vois terot alkaa.
 
JJ-t toi s-prl on varmaanki prolaktiini.. sen viitearvot on 25-630 joten ihan ok! :)

Täällä toiveet tän kuun osalta senku hupenee hikoilukohtausten ja tukalammiks muuttuvien jomotusten myötä :( No, eipä sitä tullu oltuakaan ku kerran niihin aikoihin, ja sekin hyvissä ajoin ennen ovulaatioo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm77:
JJ-t toi s-prl on varmaanki prolaktiini.. sen viitearvot on 25-630 joten ihan ok! :)

Täällä toiveet tän kuun osalta senku hupenee hikoilukohtausten ja tukalammiks muuttuvien jomotusten myötä :( No, eipä sitä tullu oltuakaan ku kerran niihin aikoihin, ja sekin hyvissä ajoin ennen ovulaatioo.
ihan sma juttu :ashamed: neljä päivää ennen mahdollista ovista :ashamed:
 
Eipä tarvinnut testata, joku aukaisi hanat yön aikana eli kp1 pärähti käyntiin :|.
Nyt saakin taas kolme viikkoa olla rauhassa ennen kuin voi edes ovista alkaa bongailemaan. Ois edes lyhemmät kierrot niin ei tarvitsisi niin pitkään aina odotella :p .
 

Yhteistyössä