Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Negaa :'( :'( eilen vielä tuli heikko plussa. Mutta tänään jo selvä nega. Kaippa tämä oli sitten kemiallinen. Alaserkää särkenyt kokoyön. Eli eiköhän se keskenmeno ole sieltä tulossa.

Itkettää, :'( pettynyt olo.

Jotain positiivista sentään, edes nuo lääkkeet toimivat ja keho edes yritti raskautta. Jospa ensikierrossa kävisi sitten parempi tuuri. Tiputteluvoto pysynyt poissa.

Mutta pitihän tämäkin joutua kokemaan.


Solina poistuu siis murheissaan takavasemmalle odottamaan vuotoa ja uuteen kiertoon pääsyä.

 
hali solinalle :hug: sulla sama tilanne kun mulla viime kierrossa, tiedän miltä susta tuntuu :'( sitä ehtii jo niin paljon miettimään tulevaa, vain muutamassa päivässä..

täälä testattu nega!! soitan gynelle ja kysyn teroja, voihan ne menkat muutenkin alkaa pari päivää myöhässä, mutten jaksa odottaa. haluun nopeesti uuteen kiertoon!! :kieh: se tässä ihmetyttää kun oon bongannut ovislimoja eilen ja tänään ja tänään nännit kipeytyi niinkun viimeksi ennen ovista :/ olisko mitenkään mahdollista että se olis vasta nyt??!!!
 
Tähtisäde
Nyt tulee vain omaa napaa, sillä mieli on maassa:

Tänään oli ultra: kp11, suurin folli 9mm (limakalvo 4mm). Ei siis auttaneet tupla-Clomitkaan. Ja mikä pahinta,nyt kuulemma herätellään omaa kehoa toimimaan, joten odotellaan luomusti menkkoja (tuskin tulevat) ja sitten seuraavaan kiertoon 28pv Femoston ja sitten vasta elokuulla Clomeja suuremmalla annoksella. Me ei päästä ikinä edes yrittämään raskautumista. Tätä odottelua ja pettymykisä on nyt kestänyt jo 7kk. Tekisin mitä vaan, että saisi sen oviksen ja pääsisi edes jännäämään.

Vetäydyn taka-alalle parantelemaan haavojani.

Ihanaa kesää ja plussauutisia! Ja Solinalle :hug: !
 
Tähtisade halaus sinne :hug: Tiedän niin (ainakin luulen) miltä susta tuntuu. Mäkin olen nyt yrittänyt tikutella ovista ihan luomuna, koska mähän en saanut aloittaa clomeja (olivat heti alusta lähtien jo tupla-annostuksella) sen veritulpan takia, ja löysin oviksen clomien aikana mutten enää ollenkaan! :kieh: Saakura! Lisäksi vielä voi olla, että polvileikkaukseni siirtyy ensi syksyyn! En edes uskalla koko ajatusta, sillä se tarkoittaa myös tämän raskausprojektin siirtymistä. Meillä oli justiinsa sellainen kolmen viikon hiljaiselo tuolla makuukammarin puolella, kun mun vaan ei tehnyt mieli (kun ei ollut mitään miksi seksiä edes harrastaisi ja vielä kondoomin kanssa). Nyt olen kuitenkin päässyt pahimman ajan yli ja odottelen kovasti positiivisia uutisia. Ensi viikolla oli lääkäriaika tuolla Väestöliitossa, jota odotan tosi paljon. Saataispa asiaa edes johonkin suuntaan. Näköjään kun luomuna mulle noita kuukautisia ei vaan tule.

Tsemppiä kaikille muillekin! Nautitaan nyt kesästä (tiedän helpommin sanottu kun tehty. Joka puolella vaatteet vähenee ja niiden alta paljastuu isoja pyöreitä raskausmahoja...) ja tullaan sen jälkeen vahvempana takaisin kuin koskaan :)
 
Solina83, :hug:

Täälläkin jälleen kerran toivominen ohi, kp1 :'(
Eipä taida noista lääkkeistä oleellista apua olla, muuten ku kipuihin, ei ainakaan yksinään. Tyhmäähän se oli kuvitellakaan että asia ois niin nopeesti, helposti ja halvalla korjaantunu.. :ashamed: no, eipä sentään kierronpituutta sekottanu mitenkään.
Joo.. mut tarvii palailla taka-alalta astialle joskus syksyllä sitten, ku ei tää homma kuitenkaan mihkään sitä ennen etene.

Aurinkoista kesää ja rentouttavia lomia kaikille! :wave:
 
JJ-t Siis ihan hyvin voi ovis olla nyt. Mäkin oon josku aikoinani bongannu oviksen vaik kierto oli jotain 90 päivää niin siitä siis se 2 vko aiemmin. Ja yks tuttu tuli raskaaks silleen et sen kierto veny kans ja se oli jotain kp55 testannu negan, mut menkkoja ei tullu ja sit ehkä jotain kp65 se testas plussan. Eli ovis oli ollu sit tosi tosi myöhään. Mulla kun toi PCO niin kierrot on siis mitä sattuu ja munasarjat ei pääsääntösesti toimi, mut sit kun ne sen kerran vuodessa päättääkin toimia niin eikös sillon kp voi oikeestaan olla mitä vaan?!!!! (Tai ei nyt ehkä kp1 tms. mut muuten :D ) Ei kun hyödyntään nyt se mahdollinen ovis!!!!
Täälä onkin vähän apeat tunnelmat yhdellä jos toisellakin. Tsemppiä ja voimia kaikille tasapuolisesti! :hug:
 
heippa kaikille.. :wave:

Solina voi ei.. voimia ja iiiso :hug:

mulle vähän lupailtiin töitä elokussa alkavaksi mutta pelkään kovasti niitä pistoshoitoja kun oon lukenu et tosi monelle niistä tulee paljon suuremmat ja tosi tukalat sivuoireet.. että pitäiskö se työtarjous torjua vai mitä sitä tekis :headwall: rahatilanne meillä on kyllä hyvä vaikka jättäisinkin sen työn.. voi että.. niin ja mä vuosin normaalia vähemmän yhtenä päivänä vaan :eek: kovin montaa sidettä ei mennyt.. olisiko yksi ollut niin täynnä et sen takia piti vaihtaa, muuten vaan joutunut muulloin vaihtamaan.. älytöntä :eek:
 
suikku Ekakskin...niin testasitkos sä oikeen testillä vai meinasitko et kierto alko ku menkat tuli??? Pitäskö kuitenkin viä testata?? En haluu turhaa toivoo luoda, mut kuitenkin...
Sit niistä pistoshoidoista. Ei sun sen takia kannata sitä työtä jättää ellet sit muusta syystä. Meinaa inssiin ne pistoshoidot ei oo kovin "voimakkaita" ja mulle ei ainakaan tullu mitään oireita niistäkään. Sit keinohedelmöityksessä on eri asia kun hormonit kovempia ku muniksia pitää saada paljon kasvaan, ni niistä voi jo tulla oireitakin uskoisin.
 
juu kyllä mullekkin tuli ovis kierrossa joka kesti 65 päivää, mutta ajattelin voiko se tulla kp 32 kun on clomit ottanut kp 5-9?? tuskin!!!

mm77, sähtisade, rosetta :hug: halit kaikille!! on tää elämä epäreilua, meitä kaikkia potkitaan päähän joskin eri syistä :headwall: nyt täytyy vaan pysyä vahvana ja maltaa odottaa :saint:

miehelle eilen juuri puhuin että me voidaan nyt kutsua itseemme lapsettomiksi, ja syytä ei ole :'( ajattelin mennä sinne väestöliitolle, kun olen syönyt 4 clomikuuria. sitten saavat tutkia perusteelliseti!!

tarvitaanko aukiolotutkimusta ja sperma-analyysiä sillon kun on jo yksi keskenmeno ja yksi kemiallinen?? eikös se tarkota, että ne asiat on kunnossa?? yritän vaan säästää joka kohdassa, sillä ylimääräistä ei todellakaan ole :ashamed:
 
ja suikku kannattaa tosiaan testata, ettet sitten mene ottamaan mitään lääkkeitä, mitä ei saisi raskaana ottaa!! mulle gyne käski jokatapauksessa tehdä testin, vaikka menkat alkaisi, sillä clomeja ei missään nimessä saa ottaa jos on raskaana!
 
JJ-t No musta voi silti ovis olla. Ehkä clomit ei tehonnu, mut sit munikset alko kuitenkin viä kasvaan. En mä taas varmaa voi sanoo, mut kyllä mä käsittäisin sen asian niin.
Väestöliitos ne varmaan kyllä ehdottaa noita testejä, mut saat sä ite päättää kai tehäänkö niitä. Varsinkin kun tietää et raskautuminen on ainakin jotenkin sulla mahdollista ja tapahtunukin. Tsempii!
 
muisku juu en oo testannu.. kyl mä aattelin et kierto alku alust.. kiva tietää ettei niist välttämät tuu.. mut me kokeillaan varmaan kerran kaks sitä inssiä niil ja sit kai rankempiin.. joten en tiedä siit työstä..

JJ-t en tiedä testaanko nyt.. tuskin tarpeen.. ja gyne mulle sano et aukiolotutkimusta ei tarvitse ellei ole ollut klamydiaa tms.. ja tuskin sun tarvii niit testei tehdä kun on ollut jo yksi raskaus ja kemiallinen..
 
gynen kanssa puhuttu ja tää tyttö ei jatka clomeja heti :| syön teroja kahden kierron ajan joko oviksen jälkeen tai kp 20 viimestään. gyne sanoi että clomit kyllä vaikuttaa ja hyvinkin voi ovis tulla, mutten jotenkin jaksa uskoa siihen :ashamed:

sellasta menkkajuilintaa ollut tänään että kaippa ne on sieltä tulossa, toivottavasti!! tein tänäänkin ovistestin ja samanlainen viiva kun eilen..en oikeen tiedä sitten..nännit edelleen kipeet, ei oikeen tiedä mitä ajatella :headwall:

eiköhän sitä pitäis vaan yrittää jäädä kesätauolle koko touhusta, katotaan onnistuuko :headwall:
 
Kävin tänään taas lääkärissä ja tupla-annos clomeja, eli hurja 1 tabl/päivä oli jotenkin stopannut koko toiminnan tuolla alhaalla. Siis ei limakalvoa eikä johtofollia. Juuri ihmettelin, että ensimmäinen sivuoireeton kierto koko hoitoaikana. Puolikas clomi on liian vähän,ovis on jotain kp 20+ ja kierto pitkittyy lähelle 40 päivää ja tää liikaa, no lääkkeet vaihtui arimidexiin mutta kesätauon vuoksi vasta elokuussa päästään kokeileen niitä.
Niin ja yritystä on 12/2006 asti..
 
huomenta :wave:

milliäiselle :hug: kyllä sitä tossa tilanteessa epätoivo valtaa, täälä vähän smanlaista epätoivoa ilmassa :ashamed: meillä yritystä kaks viikkoo vajaa vuosi, kyllä tekee pahaa :'(

rouva pikkumyy tsemppiä ultraan!! toivottavasti kaikki on hyvin, eikä tarvis piikityksiin asti mennä :saint: itellä ainakin se periaate, että mahdollisimman vähän lääkkeitä, kiitos!! :D

lauantaina olis miehen kummipojan 3- vuotis synttärit ja sen äiti on raskaana n. viikolla 25 :/ mä en ihan oikeesti pysty meneen sinne :ashamed: ne kyllä tietää keskenmenosta, muttei meidän lapsettomuudesta, ehkä luulee ettei edes kunnolla yritetä |O joskus tekis mieli kertoa kaikille, että kärsitään lapsettomuudesta, että ihmiset ymmärtäis tän tuskan!! joskus taas toivon ettei kukaan olis kuullut siitä keskeytyneestä raskaudesta, luulis ettei me edes ajatella perheenlisäystä. ...vaikeeta on :ashamed:
 
Milliäinen Täältäkin voima :hug: Mul aikoinaan tuli vuoden yrityksen kohdalla se epätoivo, sit se pikkasen helpotti, mut rankkaa oli koko ajan. Varsinkin toi ku kroppa toimii miten sattuu ni ikinä ei tiä mitä tekis. Sit soittelee klinikalle ja kyselee tyhmiä. Mäkin mietin esim. että kun menkat alko ni sit ne ei kestänykään ku 2 päivää ja oli vaan tuhrua ni oliko ne nyt sit menkat ollenkaan ja millon sitä sit ois se kp1 ja oltanko ny clomit vai ootanko "oikeita" menkkoja ja ja ja ... Tosi ärsyttävää!! :kieh:
JJ-t Mä muistan ku multa töissäkin udeltiin et koskas sä niitä lapsia... häistä kun oli jo kulunut pari vuotta. Hyväähän ne tarkotti, mut ite oli ihan itku kurkussa ja monesti teki mieli sanoo et kyllähän me perhana vieköön yritetään!!! Mut mä en halunnu kertoo kellekään, ei ees vanhemmille tai sisarukille puhuttu. Oikeestaan yks mun kaveri oli ainut joka ties kun heilläkin oli vauvaprojektia, mut muille kamuille en kertonu. En ees vaikka he kysy et yriteäänkö niin kielsin vaan et ei. Toisaalta teki pahaa valehdellakin, mut mä en ois kestäny sitäkään et kaikki kyselee hoitojen tuloksia jne. Surkeeta aikaa kaikenkaikkiaan. Meille onneksi suotiin yksi ihana lapsi ja toivon että vielä toinenkin. Ja plussauksia toivon tänne muillekin!! :)
 
Milliäinen ja JJ-t meillä on jo kk yli vuosi yritystä.. joten.. jaksu :hug: teille molemmille..

mulla alko sit kesäloma.. rankka lopetus oli.. avustettava sai tosi rankan kohtauksen nukkuessa ja olin silloin nukkarissa :'( ja muutenkin haikea mieli..
 

Yhteistyössä