Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Milo: mullakin eka clomi kierto. Tänään tein ovistestin ja plussaa tuli. Nyt kp 16. Mullakaan ei mitään kamalia kipuja..pientä nipistelyä aina välillä. Sitten huomasin munasarjojen olevan arat kun eilen miehen kanssa puuhailtiin. Kait oireet on yksilöllisiä. Mulla ei ole ollut pahoinvointia ollenkaan clomeista..väsymystä kylläkin.
 
Hei kaikki pitkästä aikaa :wave: Oon yrittäny tässä taukoilla vähäsen tästä hommasta. Ja laiska kun olen, kopioin oman navan tuolta toisesta pinosta. Tervetuloa uusille, tämä pino onkin ollut aktiivinen ja täytyy nyt joku päivä ehtiä katsoa tilanne. Mutta nyt siis omaa napaa jos jollain olisi kokemuksia kertoa

Luomukiertoa tässä edellään. Kävin kp 14 ultrassa ja sieltä ei sillon löytyny johtofollikkelia, eli ei taida ovulaatio onnata ilman clomeja. Mut nyt mua häiritsee kovasti, kun viime viikolla olin saavani clinicin ovistestiin plussan (viivat oli tasavahvoja) ja seuraavana päivänä viiva oli hävinny. No, innoissaan siinä sitten teimme rakkautta jne. Mutta nyt taas tänään ku testasin oli taas vahvat viivat. Aargh! Voiko noihin testeihin yhtään luottaa... mammaksin liuskoilla olen aikasemmin testaillu ja ne on toiminu hyvin. Ovat olleet joko selvästi nega tai sitten plussa... on tää niin vaikeeta. Mutta ei anneta sen masentaa. Aurinko paistaa ja kuukausi loman alkuun B)
 
pitkästä aikaa tuun koko palstalle ja hyvää on tehnyt tauko tästä jatkuvasta itsensä tutkimisesta ja yrittämisestä. elikkä en edes tiedä mitkä mun kiertopäivät on niin on ihan kiva olla ajattelematta asioita. :D

nyt seuraakin kysyttävää, olis ihana jos joku osaisi vastata tai olisi kokemuksia :D eli viime kierrossa (eka clomikierto) ovis oli kp 18. selvät ovisoireet ja viivat testiin ja sen jälkeen selvät raskausoireet ja tuloksena se kemiallinen. viime keskiviikkona mulla oli kp18 ja selvät ovislimat oli ja kn niin kun viimeksikin. silti viivoja en tikkuun saanut ja nännit ei kipeytynyt niinkun yleensä ovisaikaan. vasemmalta edelleen välillä juilii, mutta ennen ovista (siis mahdollista) juili enemmän, mutten silti kipuillut samalla tavalla kun viimeksi, sillon kipu munasolun irrotessa oli lähes sietämätön. lämmöt ei ole nousseet samoin kun viimeksi, tosin en mittaa aamulämpöjä, vaan iltasin eli siihen ei vois luottaa :/

voinko luottaa että clomien kanssa tulee ovis kun tuli edelliskerralla, vai eikö se tullut limoista ja kn:sta huolimatta..?? olen myös kuullut että joilakin oireet tuntuvat vain kun irtoaa toiseltä puolelta ja kun toiselta, niin ei tunnu missään...voisikohan mullakin olla näin..?

toivoisin vaan että ei tarvitsisi nyt alkaa vahvempiin hoitoihin ja että tämä olisi ihan normaalia..hirvee selitys, toivottavasti joku jaksaa lukea :saint:
 
Rosetta onpas oudosti sanonut sulle teroista kun mulla ainakin katsottiin mun luomu kuukautiskierron pituus ja kolmantena päivänä oviksesta vasta rupeen niitä syömään.. noh lääkäreitä monia..

JJ-t ihanaa kun tulit käymään :D en osaa kyl sun kysymykseen vastata mut mullakaan ei oo rinnat niin kipeet ku viimeks.. oisko voinu johtuu ku eka clomi kierto.. ei tiedä..

en oikein jaksa uskoa raskautumiseen ja miettiny sellaista vaihtoehtoa että söisinkin vähemmän teroja tässä kuussa et menkat alkaa aikasemmin (kai) ja sit ovis tulis niin et kerkeis viel inssii ennen ku klinikka menee kiinni.. hullua kyllä tuollainen mutta rupee olee epätoivoinen tässä vaiheessa yritystä.. :ashamed:
 
Hellou! Loppuihan se pitkäkierto vihdoin ja tänään onkin jo kp 4. Tässä kierrossa en suuntaa gynelle mutta heti seuraavassa kyllä. Saan sitten tiedon voinko taas popsia niitä clomeja. Tosin en tiiä oliko niistä hyötyä kun kierto niin pitkäksi venyi että oliko ovista ollenkaan vaikka seurantaultrassa siellä kävikin kuhina. JOsko sitten irtoamisen kanssa oli ongelmaa... en tiedä vaikea sanoa.
Nyt vietetään ekää kesälomaviikkoa, jäljellä tämän jälkeen 9 vkoa. Ensi viikolla lähdetään bulgariaan ja takasin tullaa juhannusaatoksi. Onnesk tuli täti nyt eikä siellä lomalla....
 
:'( :'( tänään saanut kuulla kaksi raskausuutista. Teki jotenkin nyt niin pahaa.

Yleensä pystynyt suhtautumaan näihin uutisiin suht neutraalisti. Mutta tänään teki jostain kumman syystä pahaa.

Koetan myöhemmin jaksaa tulla lukemaan ja kommentoimaan muiden kuulumisia. Nyt vain jotenkin masentaa....
 
Jeps.. tuolla kun kesällä kulkee kaupunkilla niin tuntuu että joka toisella vastaantulijalla (naisella siis!) on maha pystyssä :'( Vituttaa ja masentaa :( ei sinne viitsi aina edes lähtee jollei äärimmäinen pakko oo, mennä mieltään pahottaan.. *huokaus* Sain oikein kunnon porukohtauksenkin kotiotullessa... no, vaihteeks tällänen päivä. Vai johtusko niistä lääkkeistä, en tiä..
 
Taitaa olla peli menetetty. Nyt dpo 6 viimeyönä tunsin kylkelä kääntäessä hetkellistä kovaa repimiskipua. Aamulla sitten jäin pyyhittäessä verta paperiin. Lugen kun laitoin oli kn:kin noussut ylös, lähes tavoittamattomiin. Ja on kova nyt

eli kaippa se tuhrukin sieltä alkaa pian. Ja raskaudesta taitaa olla ihan turha haaveilla.


Pettynyt olo, mutta ei mikään yllätys.

Enemmänkin vain surettaa. Sillä cloja voidaan vielä kokeilla 1-2 kiertoa ja jos ei tärppää niin seuraavaksi olisi edessä pistoshoidot. Ja meillä ainut vaihtoehto on yksityisen kautta. Enkä tottapuhuen tiedä onko meillä varaa siihen. Joten..... Eli voi olla ettei meille kolmatta lasta suoda.
Eilen juuri kuulin ystäväni odottavan kolmattaan. Ja... noh, te tiedätte tunteen.

Kiitos teille seurasta. Käyn varmaan välillä kuikkimassa teidän kuulumisia. Mutta itse jään nyt vain odottelemaan menkkoja.

Olihan tämäkin jo edistystä että tuhru pysyi näin pitkään poissa.




:'(
 
Solina: Jaksuja :hug:

Suikku: Niin en tiiä vaikuttaako mulla se kun kierrot on niin epäsäännölliset että vaikea sanoa millon ovis on. Vaikka kyllähän senkin tikuttamalla saa selville. No jokatapauksessa nälillä mennään vielä yksi kieto tän lisäksi. Heinäkuussa aloitetaan tarkemmat tutkimukset kun tulee vuosi täyteen...

Viikon päästä pitäs menkkojen alkaa :(
 
Joopa joo! Vauvarokkohan se tytyllä sitten...Eilen laski kuume ja näpyt ilmesty. Tänä aamuna oli vielä pahemman näkönen iho. Onpahan sitten sairastettu.
Äh tää on ihan tylsää kun mä en pääse teidän kans kuumeileen... :eek: :(
 
...niin siis kun ne menkat ei tuu
Solina Älä nyt viä heitä kirvestä kaivoon. Eihän tästä naisen kropan toiminnasta ota kukaan selvää! Mutta kyllä se plussa sieltä viä tulee...jos ei nyt niin joku kaunis päivä :hug: (juu,ei varmaan lohduttanu :| )
 
Solina83 :hug:

Tiedän tunteen, sitä tässä itekin odottaa kauhulla, koska yks kaveri kertoo toisen odotuksesta ja toinen ensimmäisen :ashamed: just viikonloppuna huomasin pihalla että alakerran naapurilla on TAAS kolmannen kerran maha pystyssä, vastahan niille tuli se edellinen :$ inhottavaa että voi nykysin olla NIIIN kade ja katkera joillekin :'( ihanaa että pääsee pian muuttaan pois täältä!!

Mä oon miettiny että varmaankaan en pysty antaan periks ennenkun on todella liian myöhästä (vaihdevuosissa).. sitten vaan täytyy välillä säästää ja kokeilla taas, jos sinne yksityiselle saakka joutuu :|
Mietin tänään tosin jo adoptoimistakin, että jos joku tois mun ovelle vaikka kaks pikkulasta ja sanos että tässä, tästä eteenpäin nämä on sun lapsias! :D niin tuskin enää tätä raskaakstulemista ehtis niin murehtiakaan!

Lääkkeet on ihan selkeesti auttanu endon oireisiin, ei ihan niin usein/pahoja kipuja kun yleensä jo tässä vaiheessa kiertoo =) saa nähä miten käy pms-oireiden ja venähtääkö kierto.. Toivottavasti elimistö ei ala tottuun niihin että tarvis aina vaan isompia annoksia että tehois..
 
mm77 juu noi tunteet on tuttuakin tutumpia!! Mä en kestäny kuulla ainootakaan raskausuutista, ja mitä lähempi ihminen niin kateus oli tietty kahta kauheempaa. En ees tiä kehtaanko ääneen sanoo, mut mä jopa toivoin et mun paras kaverini ei vaan tulis raskaaks ennen mua :ashamed:
Näin jälkeenpäin voi sanoo, et niin paljon helpompaa ois ollu jos joku ois sillon sanonu et kyllä sä tuut raskaaks sillon ja sillon. Vaik siihen ois menny 5 vuotta ni jos ois tienny et sit viiden vuoden päästä tärppää niin ois ollu halppo odottaa sekin aika, mut sehän tässä just onkin kun sitä ei voi tietää että onnistuuko ikinä. Tosin nyt kun mä alan oikeen aatteleen niin tiedän monta "lapsetonta" pariskuntaa joilla siis kesti lapsen saanti kauan, mutta en tiedä ainootakaan joka ois jääny vallan ilman. Eli kyllä niistä hoidoista sit viimestään on suuri hyöty. Ja Solinalle viä... mäkin aattelin et joudun vararikkoon ku kauheet velat oli sillon niskassa ku hoitoja piti alottaa, mut sit ne maksut tipahteli silleen tasaseen et jostain sitä aina oli rahaa maksaa ne. Ja me nyt ei ihan kovin rankoissa hoidoissa viä oltu, mut inssiä ja piikitystä jne. ni ei ne nyt ihan maltaita kuitenkaan maksanu. En mä tiedä tietenkään teidän taloudellista tilannetta, mut uskon et jos joudutte pitemmälle täs hommas niin kyllä te niistä selviitte ja aina voi pitää hetken taukoo jos rahaa ei oo. Äh, en mä nyt varmaan taas helpottanut kenenkään oloo tälläkään kirjotukslla josta tuskin saa ees kunnolla selvää :D mut siis... JAKSUJA KAIKILLE!!!
 
minäkin voisin täällä teidän pinossa välillä kirjoitella. fiilikset on niin samat kuin monella yläpuolella kirjoitelleella. :headwall: :headwall:

eli yksi lapsi on ennestään. poika, joka täytty juuri yhden. kauan ollaan toista kuumeiltu, mut mun keho ei suostu toimimaan
:'( ihme kun esikko tuli heti ekasta kierrosta ja aina ollu kaikki ihan kondiksessa. nyt on kaikki päin peetä. menkat ehti olla kaks kiertoa ja sit hävis taas kokonaan. kahden viikon päästä meen ekaa kertaa lekurille ja siellä katotaan jotain hormoonipitoisuuksia yms.

tuota pikkukakkosta toivovat pinoa päivittelen, mut tällä hetkellä ei oo intoa siellä paljon kirjoitella kun kaikki van junnaa taas paikallaan.
 

Keskiviikko 4 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



maaruska............16/28............yk 8..........kolmas.........ei vielä mtn
Piglet...................16/27...........yk7..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............18/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............20/28.............yk13........kolmas..........clomit+luget
mm72................23/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............22/28............yk19........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................23/??............yk 5.........esikoinen......clomit
suikku..................24/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................25/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...28/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............28/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................34/??...........yk1..........esikoinen
Rosetta................36/38-48.....yk 9..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Linna....................38/28-78.....yk4..........esikoinen......clomit
Tähtisäde.............42/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............42/35...........yk??........esikoinen.....clomit
Velvet Kiss...........44/30...........11/07......esikoinen.....clomit
Julietta.................6/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............50/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................53/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................32/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
ertsi

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............17.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]



[/quote]

 
no niin lista taas päivitetty :D viimeksi päivitetty 9 päivää sitten :eek: lisäsin siis kaikille sen 9 päivää, vaikka monella jo varmaan kierto vaihtunutkin, joten ilmotelkaa niin vaihdan :attn:

haavemamma laitanko sut plussanneisiin?? ja muuten minulta myös suuret onnentoivotukset :heart: :flower: kysyit mikä on kemiallinen raskaus.. se on siis niin että raskaustesti näyttää positiivista, mutta kuukaitiset alkavat normaalia kivuliaimimpina ja runsaimpina muutaman päivän myöhässä. mulla oli tämä viime kierrossa, menkat alkoi 3 päivää myöhässä, mutta olin jo viikon "kuvitellut" olevani raskaana, koska herkät testit näytti haamua jo dpo 10. hassuinta oli että mulla oli todella voimakkaita raskauoireita ja silti alkio ei mitä luultavimmin ollut kiinnittynyt, koska vuoto alkoi. eli se positiivinen testi tulee siitä kun alkio ns. hipaisee kohdun seinämää, josta erittyy raskaushormoonia, mutta se ei kiinnity kunnolla.

oma kokemukseni oli kamala :'( viikon verran sitä kun luuli että viimein, mutta ei!! sen jälkeen päätin että herkät testit mäkeen ja testaus mahdollisimman myöhään, niin ei tule liikaa pettymyksiä!! SUOSITTELEN KAIKILLE!!! kemialliset raskaudethan on tosi yleisiä: yli 60 prosenttia kaikista raskauksista menee kesken ja luku on niin suuri, koska kemialliset on laskettu mukaan tähän. moni ei edes ole tiennyt olevansa raskaana, kun tämä tapahtuu :/ kovin yleistä tämäkin, valitettavasti :ashamed:
 
Kaa
Heips tutuille ja vielä tässävaiheessa tuntemattomille!

Olen lueskellut (ja vähän kommentoinutkin) tätä pinoa suht usein ja kaipa se on "ihan oikeesti" liityttävä tähän. Eli taustaa hieman:

Meikäläiselle tulee tänä vuonna ikävuosissa kolmekymmentä täyteen, aviomies on muutaman vuoden vanhempi. Yritys aloitettiin elokuussa 2007, plussa tuli lokakuussa 2007, keskeytynyt keskenmeno todettiin rv 12 ja kaavinta tehtiin rv 13 marraskuussa 2007. Ennen keskenmenoa kierrot olivat mukavan tasaiset, kiertopäiviä 30. Km:n jälkeen kierto tasoittui nopeasti 31 päivään. Huhtikuussa 2008 sitten haamuplussa kahteen testiin (herkkyys 25 ja 50, muistaakseni), mutta vajaata viikkoa myöhemmin alkoi kova ja todella kivulias vuoto. Oliko tuo sitten aikainen keskenmeno vai kemiallinen raskaus, tiedä tuota. Mutta neuvolan kirjoissa se lukee keskenmenona.

Mitään tutkimuksia ei ole vielä tehty, eikä lääkärillä ole käyty. Eikä apuja siis ole vielä mitään. Ajattelin odotella vielä pari kiertoa ja sitten painua yksityiselle gynelle jutustelemaan asiasta, jos ei ole raskaus vielä silloin alkanut. Nyt vaan odotellaan menkkoja akavaksi tuon huhtikuun epäselvän tilanteen jälkeen. Kp:t taitaa olla 34/31-36. Tuhrunnut on jo nelisen päivää, mutta ei mitään kunnollista vuotoa. Eiköhän ne menkat kohta kylään tupsahda...

En oikein tiedä mitä muuta kertoisin ja kuulunko tänne edes, mutta ehkäpä tällä päästään alkuun.

:flower: ja :wave: kaikille.
 
Muisku78, niin.. mitä tahansa on helppo kestää ja odottaa jos tietää että se loppuu joskus tiettynä aikana, vaikka ois pitkäkin aika, mutta kun tästä ei tiedä loppuuko koskaan :( vois olla ihan levollisin mielin jos joku kristallipallo kertos nyt vaikka että kyllä sä oot raskaana "jo" vuoden päästä.. ei tarvis miettiä koko hommaa edes ja samat ajatukset vatvoo ees taas joka h....tin kuukausi..

Sitä jotenkin tietosesti nykyään välttelee niitä tilanteitakin jossa joku saattas ilmottaa olevansa raskaana :ashamed: kyllähän tää paskamainen tilanne ja olotila etäännyttää muista hiljalleen kun ei halua olla enää niin paljoo tekemisissä sen jälkeen kun kaverit/sukulaiset tulee raskaaks ja on vauvoja. Eikä ne tietenkään ymmärä miks, ja että joskus jatkossa kaikki liikenevät säästöt menee hoitoihin eikä oo varaa mihkään ylimääräseen, vaikka ois niille kivempaakin käyttöö...kaikille lapsen hankinta kun ei oo ihan ilmasta :(

JJ-t, listasta.. Sydänyö (tai niinkun tuolla 'Sydänö' ;) ) = mm77, ykk22 ja nyt 1.kierto terolutia menossa!
 
JJ-t Kiitos tilanneinfosta, enpä tässä vielä usko todeksi ja pelko perssiissä josko jotain sattuu. Nyt on vasta RV 5, eli kaikki on vielä mahdollista. Josko kaikki menee hyvin nnin mulle voi päivittää LA 4.2.2009, YK 11 ja ensimmäinen tosiaankin, siksi tässä on pihalla kuin lumiukko :p

...Mahassa kummaa nipistelyä..
 
hani- haluatko mukaan listoille?? tervetuloa vaan :wave: pistäppä tietoja perässä tuleen :D

kaa tervetuloa!! :hug: meillä on kyllä aivan samanlainen historia tän homman kanssa |O no, kiva että joku ymmärtää täysin miltä tuntuu :D nyt vaan positiivisuutta peliin ja toivotaan parasta!

mm72 ai sinä oot sydänyö, tai siis sydanö..vai mikä se oli :LOL: :LOL: :headwall: joo, väsyttää :headwall: vaihdan listaan :wave:

julietta jeps, vaihdan sun kp:t myös..en vaan jaksanut lukea kaikkia viestejä niin päätin että kaikille 9 päivää lisää niin pääsen helpommalla :ashamed: laiskottaa :D

haavemamma kaikki tulee menemään hienosti, usko pois!!! :D pistän sut plussanneisiin!! onnittelut vielä!! :flower:

no en sitten malta enää olla pois kun kerran jo ratkesin :headwall: tässä vaan pyörii päässä että oliko se ovis vai miksi tuli limat ja miksei tikkuun tullut viivoja ja mitä kipuiluja nyt tuntuu ja miksi on selkä kipeä ja mahassa juili ja.. pla pla pla.. :headwall: voi kun voisi olla ajattelematta asioita :saint: ei oo helppoo, ei!! :kieh:

osaisko joku vastata tohon mun eiliseen kysymykseen?? olis kiva kuulla kommenttia, että jos ekalla saatiin ovis niin onko se aina tullut ja onko kaikki clomikierrot tuntuneet samoilta??
 

Yhteistyössä