Moro moro kaikille uusille!! :wave:
Kuulumisia..metästin eilen lääkärin langan päähän ja kyselin Clomeista ja mahollisesta oireettomasta oviksesta. Niin se nyt sano, et ei ovis välttämättä aiheuta mitään tuntemuksia(vaik aiemmin mua varotteli kovasta kivusta!?). Oli helpotus kuulla!! En tosin edelleenkään liputa kovin korkeella oviksen suhteen. :/
Eilen kävin siis kierron verikokeessa (progesteroni arvot) ja ajattelin huom, viim.perjantaina soitella tuloksia lagrasta. Sit taas puhelu tohtorille.
Ja ku kyselin hinnoista teiltä, ei TOSIAAN olis mun kannattanu sillä päätä vaivata; 6.50,- makso!
Olin TOSI yllättyny!! Mut tietty hyvä näin! Eipä tuota rahhaa liiemmälti ookkaan.
Mä en oo tikuttanu ovista. Oon sitä kyl miettiny, mut pelkään, et siitä tulee stressi. Sillä sen tietty tietäs..mut näkkeepä sen siitä verikokeestaki, onko annos oikee.
Olipa ihana lukea nuo
sirpulan ultrauutiset! :heart: Ihana ajatella, et JOSKUS sitä saa ite elää nuo hetket! Haikea olo tietty tulee.
Mut joo, loppuvkosta oon sit taas viisaampi Clomeista.
Saako apteekista enää Clomeja, vai onko se sitä toista automaattisesti? Onko halvempaa ja voiko apteekista pyytää sitä Clomien tilalle (jos halvempaa)?
Viime yönä muuten heräsin HIRVEESEEN alamahakipuun!
Tiiä sitte, johtuuko Clomeista, vai endosta!?