Hakutulokset

  1. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiirettä pukkaa..miten se oikeesti on noitten kelt.rauhashorm.lääkkeitten kans tuo alotus?! Eli MIKÄ ON PÄIVÄ 1?? Ku eka alotin ton Proven laskun selkeestä kuukautisvuotopäivästä, mut nyt viimesin ja eri (TK-lääkäri) sano, et lasku alotetaan siitä, ku ekat merkit vuodosta ilmaantuu. Ja ku...
  2. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Saa mut lisätä listalle. Esikoista tosiaan "puuhataan" ja kierron päivistä..no, mitähän tohon nyt sit sanos..EN MINÄ TIIÄ! To 8.pv otin viimesen Proven kymmenestä ja tiputellu on vkon, menkkoja ootan. Hankalapa tuota on sanoa kiertopäiviä. Laita siihen kohtaan mitä vaan keksit. OIKEA yrityksen...
  3. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos Linna ja suikku. Sen verran voin ittestäni vielä kertoa, et oon 26-vuotta ja mies vierellä saman ikänen, kihloissa ollaan. Mulla todettiin tammikuussa laparoskopiassa lievä, mutta selvä endometrioosi. Kivut on edelleen aika-ajoin hirveitä. Ton diagnoosin jälkeen saatiin varmuus ja kova...
  4. M

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Elikkäs..en oo aiemmin kirjotellukaan tänne. Teiän palsta on JUST ku mulle tehty! Oon sivusta seurannu teitä. Kysysin suoraan yhtä asiaa.. Mulle määrättiin yksityiseltä gyneltä lääkkeeks epäsäännölliseen kiertoon (tiputtelua kestää kuussa n.2-3 vkoa, jonka aikana ehken yhtenä pvänä...
  5. M

    Kui pal tein vauvat syö?

    Onko tullu pituutta? Tai ootteko ite lyhyitä miehenne kans?
  6. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    siis vuoden ikäsen poikansa korvakierteen
  7. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    Mut ku lääkärithän EI IKINÄ suosittele MITÄÄN luontaishoitoja! Esim. korvakierteen sai ystäväni poikki vyöhyketerapialla, eikä lääkäri myöntänyt asiaa. 4 antib.kuuria piti syöttää ja viides olis pitäny alottaa, kunnes vei vyöhyket., joka lopulta paransi tulehuksen.
  8. M

    minipillerit

    Odottaa seuraavaan päivään ja ottaa norm.tapaan. Jos seksiä, vissiin suositeltas jälkiehkäsypilleri.
  9. M

    Jäsenkorjaajasta kysymys!!

    Just tota siis tarkotan. ja niitähän on monella eri nimellä, esim. OMT-terapia, kiropraktikot, naprapaatit yms. Mutta kuinka pienen saa käsittelyyn viedä? Ku soiteltu on ja tullu kahenlaista tietoa, toiset kieltäytyny jyrkästi ja esim.vyöhyketerapeutti kehottas käyttämään jollain...

Yhteistyössä