Hakutulokset

  1. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Jospa itsekin pitkästä aikaa kirjoittelisin tänne. Joku jo odottaa kahdeksatta lastaan, vau! Onnea paljon ja kärsivällisyyttä;). Meille tosiaan siis tulossa kuudes. Näillä näkymin hyvin vahvasti sillä olo on aivan kamala :x . Ja näkyihän se sydämensykekin :heart: . Keskustelitte vuodosta ja...
  2. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    En oikeasti oikein mitään tuosta ymmärrä, mutta sain perustettua meille oman yhteisön, jotta vähän paremmin pääsisimme tutustumaan toisiimme ilman ulkopuolisien tarkastelua:). http://groups.msn.com/TammikuunToivot/homepage kuudenmutsi rv 6+6
  3. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    tuttelitar:Unohtui vielä kertoa, että meillekin siis tulossa kuudes lapsi. Vanhemmat ovat syntyneet: poika -94, ja tytöt -97, -99, -02, ja -05. kuudenmutsi ja tiitiäinen
  4. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    SusSoo: Todella harmi. Yritä jaksaa :hug: . tuttelitar: IHANAA! Toinen suurperheellinen, ja kuudes lapsi teillekin, onnea :D ! En ole enää ainoa outolintu. On se onni potkaissut teitäkin. Itsekin miettinyt samaa, tätä onnen määrää. Voiko näin paljon saada? Tervetuloa. Kivaa, että tulit tänne...
  5. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tuulia78: Voi, tiedän tuon tunteen saman kokeneena aiemmissa raskauksissa. Luulenpa, että sulla kuitenkin on kaikki hyvin. Näillä viikoilla on tosi pienestä kiinni näkyykö syke. Jos oviksesta laskettuna olisi vasta tuon verran niin ei sykkeen kuuluisikaan vielä näkyä. Ja 6+0:kin on ihan siinä ja...
  6. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin =) . Luoja, että jännitin kovasti, meinasin pyörtyä odotushuoneeseen! Ensin säikähdin, kun lääkäri niin vakavan näköisenä katseli ruutua. Käänsi sitten ruudun minua päin ja siellä pieni sydän sykki tarmokkaasti :heart: . Olen niin onnellinen!!! Puhkesin samantien...
  7. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Pahoittelu JJ-t :'( . Katse nyt vain huomiseen, eikös vaan? tuulia78: Mullakin huomenna ultra. Jännittää aika sikana :/ . Pidetään molemmille peukkuja pystyssä. Olen pyrkinyt viemään tämän raskausajatuksen ihan taka-alalle. Olen niin pessimistinen tämän suhteen. Huominen ultra sitten...
  8. K

    Raskausajan vuodoista kysymys.

    Mulla ollut joka raskaudessa alussa vuotoa. Juuri kuvaamasi kaltaista. Välillä ihan vertakin. Aina tullut kohdunsuulta. Mulla ilmeisesti haavauma siellä, joka aina rupeaa vuotelemaan raskauden alkaessa. Kuitenkin loppunut aina raskauden edetessä. Joka kerta olen alkuraskauden ultrassa käynyt ja...
  9. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Miten tuo tekstin lihavointi oikein toimii. Minä kun yritin vain yhtä sanaa ja menikin koko teksti :ashamed: .
  10. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    [b]Lappitar: Myös mulla kaksi nuorinta ovat syntyneet tammikuussa. Molemmista oli lasketu aika helmikuussa. Syntyivät kuitenkin 17.1 ja 31.1. Mun tuurilla tämä pieni ei kyllä mene tammikuulle, vaan jää raukka loppuvuoden lapseksi, ja parhaassa tapauksessa olen sairaalassa juuri jouluna :/ ...
  11. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Tervetuloa uudet ja onnea plussasta :flower: ! Mulla on kyllä aika selvät oireet. Rinnat tosi arat, pahoinvointia, pissatusta, kuumia aaltoja ja kylmiä väreitä yms. yms... Mulla nuo oireet tuntuu painottuvan enemmin iltaan, varsinkin pahoinvointi. Päivällä tulee kyllä yleensä yksi "kohtaus"...
  12. K

    Kaakonkulman Odottajat

    Meillä lapset -94, -97, -99, -02 ja -05. Eli vanhin täyttää jo 14 syksyllä ja nuorin tuli tammikuussa 3. Esikoinen poika, muut tyttöjä. Jännittää josko ensimmäinen biologinen poika tulisi miehelleni, esikolla kun eri isä. Mutta ei sen kyllä ole yhtään väliä, tytöt on IHANIA =) . Ja sanotaanhan...
  13. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    mammakoo: Taitaa olla sama sairaala meillä. Etelä-Karjalan keskussairaala? Missä päin asustelet? Me Lappeenrannassa. kuudenmutsi.....ekks.....?????(n.5.1?)......kuudes
  14. K

    Kaakonkulman Odottajat

    Voisin varoen ilmoittautua tännekin ja toivoa, ettei tule lähtöä rangaistuksena liian aikaisesta hehkuttamisesta :/ . Lappeenrannassa asustelen ja kuudetta lasta odotellaan syntyväksi jossain joulu-tammikuun vaihteessa. Laskettu aika ei vielä tiedossa, kun menkat olleet niin epäsäännölliset...
  15. K

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

    Varovaisesti tulen tänne ilmoittautumaan. Vanhat tunnuksenikin olivat jo unohtuneet, uskalsin laittaa jo nimimerkiksi tuon :) . Eli meille odotellaan kuudetta lapsukaista. Lokakuun lopussa-07 jätin ehkäisyn pois ja ihan yritystä ehti tulla 4kk. Vappuaattoa edeltävänä aamuna plussasin ja muutaman...

Yhteistyössä