TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Kävin äsken työhaastattelussa kilpailevassa siivousfirmassa,kun tarttis ruveta tekemään toistakin työtä.Tuo "ihana" ex-mies aiheutti taas 500 e:n lisämaksun meidän historiasta.
Jättäny maksamatta pojan ultrakäynnit ja sairaalassaolo ajan.
Poika nyt yli 4 vuotta...
En ois tienny vieläkään noista laskuista ellei tyttö ois soittanu isältään,että sinne oli tullut postia mun vanhalla sukunimellä...GREAT :eek:
Noh,koko pvä:n on oksettanut ja kun menin työhaastatteluun,hörpin Vichyä jatkuvasti,että pystyi puhumaan.
Haastattelija kattoi huvittuneena mun touhuja,aatteli varmaa,että oon krapulassa :LOL:
Kas kun en oksentanut...se vasta oiskin niitannut sen krapula-arviot :LOL:
Nyt kun tuli hetkeksi hyvä olo,pitää syödä kamalat määrät,että taas jaksaa.
Vauvan hed. soseita menee hirmuset määrät!!
Etenkin jääkaappikylminä ne rauhoittaa oloa.
Olen syönyt niitä soseita aiemminkin välipalana ja koko ajan odotellut,koska lähikaupan kassa kyselee,että "koskas lapsi siirtyy 5-kuisten soseisiin?" :LOL:
 
Pakko oli tulla kiireessä edes se kertomaan että Myös minulla on PCO taustalla, silti viisi alkanutta ja syntynyttä lasta =) . Paljon tuloksettomiakin hoitoja taustalla alkuvuosilta, mutta nyt viiden lapsen äiti, ja kuudes (Toivottavasti) masussa ja toivottavasti vielä sylissäkin asti :saint: :heart: .
 
Iltaa

Onpas meitä keskenmenon kokeneita paljon! Ikäväähän se on, mutta kummasti lohduttaa, kun ei ole yksin tämän asian kokeneena. Aiemmin olen palstaillut myös sellaisella palstalla, jossa ei juurikaan ollut monia keskenmenon kokeneita, tai jos olikin, niin lähinnä kemiallisia raskauksia. Tuosta keskeytyneestä keskenmenostakin mulle sanottiin terveysneuvonnasta, että on tosi harvinainen, mutta sen kokeneita tuntuu löytyvän ihan joka palstalta, joten tuskin on oikeasti kovinkaan harvinainen homma.

Tervetuloa kaikille uusille!

Mun nykyiset raskausoireet vastaavat pitkälti niitä, mitä oli esikoista odottaessa. Vuodenaikahan oli ihan sama silloin: esikoisen la oli 30.12., tämän kolmannen yrityksen on 7.1. Sen sijaan tuossa keskenmenneessä raskaudessa oli aika erilaiset oireet, ja jo silloin ajattelin, että onpas itselleni epätyypillinen olo. Ja jotenkin en osannut visioida sitä loppukesän vauvaa (la 19.8.) ollenkaan, enkä ylipäänsä sen raskauden jatkumista. Nyt ei ole niin outo olo, mutta ihan hirveästi tietenkin koko ajan pelottaa, että tämäkin päättyy kesken. Ei oikein osaa nauttia tästä alkuraskaudesta, vaikka esikoista odottaessa kaikki oli niin ihanaa :)

Tuttiritari 6+0
 
Kiitos tuttelitar ja muut tsemppauksesta !!!
Mukava lukea, että PCO:sta huolimatta sulle tuttelitar on siunaantunut kokonaista 5 pikkuista ja nyt 6 masussa :flower:
Psyykannu olen itteä nyt tämän päivän, ja nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua, että kaikki menee hyvin. Elikkäs niin kauan kunnes toisin todistetaan, raskaana ollaan ja loppuun asti mennään.
Siukkis voimia ja :hug: , toivottavasti kaikki on hyvin ja masuasukki siellä missä pitääkin!
 
En oikeasti oikein mitään tuosta ymmärrä, mutta sain perustettua meille oman yhteisön, jotta vähän paremmin pääsisimme tutustumaan toisiimme ilman ulkopuolisien tarkastelua:).

http://groups.msn.com/TammikuunToivot/homepage

kuudenmutsi rv 6+6
 
Hei, onnea kaikille tammikuisille! En kuulu tälle listalle, vaan joulukuisiin, mutta välillä olen lueskellut teidänkin pinoanne. Itse keskenmenon kokeneena kiinnitin huomiota, että aika monella teillä ikävä kyllä on sellaisia kauhukokemuksia takananne. Siksi ajattelinkin kertoa, että oman joulukuisten pinon lisäksi itse kirjoittelen keskenmenon jälkeen plussanneisiin, jossa on siis kaikissa raskauden vaiheessa olevia kanssasisaria, jotka ymmärtävät villeimmätkin hysterian hetket ja joilta voi kysyä tyhmimpiäkin kysymyksiä. Eli jos tunnette tarvetta sellaiselle vertaistuelle, niin tervetuloa!

Onnea kaikille odotuksiin, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Pikkutiikeri ja Toivo 11+2 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kiva kuulla, pikkutiikeri että ollaan tervetulleita sinne rupattelemaan mikäli tarve vaatii! :saint:

Alussa tässä odotus vielä on, joten kysymyksiä tulee varmasti olemaan jos minkälaisia... ;)
Kun vain kaikki menisi hyvin! :heart:
 
Huomenta! Mie varmaan kuuluisin tähän pinkkaan, jos sekkaan soppii vielä?
Oon vieläkin vähän pyörällä päästäni kun en ehtinyt olla tuolla kuumeilijoissa kuin pari viikkoa. Yk 1:sta siis näyttäisi tärpänneen, ensimmäistä odotellaan. Mie olen nyt tehnyt kolme testiä, joista kaksi viimeistä plussaa. Rakas aviomieheni ei nähnyt kahta ensimmäistä testiä ja nousi tänä aamuna sitten ihmettelemään ja meinasi oikeasti pyörtyä, piti mennä vielä pitkäkseen kun valahti ihan valkeaksi :D
Mittees muuta työ halluisitta tietää? LA veikkaisin jonnekin tammikuun 20. päivän paikkeille, mikä on aika hauskaa kun omani on 15.1., P-KKS:n piiriin kuulutaan.
Yritin lueskella neuvolan sivuilta tuota listaa vältettävistä ruoka-aineista ja kaikki hyvä on kiellettyä!! Esim. miulle tärkeä pellavarouhe, kun on huono vatsa...
Mut mie täällä oottelen, että tämä asia iskisi tajuntaan. Ajattelin ensi viikolla jossain vaiheessa soitella neuvolaan, ehkä se sitten alkaa konkretisoitua.
Tästä taitaa tulla elämäni jännittävin kevät ja kesä :heart: :heart:

Olinko näkevinäni, että Johjo oli täällä? Miekin tulin perästä!!
 
Onnea Päivikki plussasta! :heart: Tervetuloa! Täällähän minäki nykyään oon. :D Siinä mielessä huono tilanne täällä ku kukaan ei kai pidä listaa :(

Mulla on nyt neljäs raskaus menossa enkä oo koskaan kauheesti kattonu mitä suuhun laitan. Toki en normaalistikkaan syö esim. pellavarouhetta. Kalaa en syö kuin lohta savustettuna tai uunissa tehtynä. Melkein kaikki suomalaiset maitotuotteet on pastöroituja. Maksalaatikkoa olen silloin tällöin syönyt joka raskaudessa kun on herkkua ja terveitä lapsia on tullu :D Neuvolatätikin "lupasi" syödä maksalaatikkoa kunhan vaan silloin tällöin eikä koko laatikkoa kerrallaan. Laatikossa ja maksamakkarassa on loppujenlopuksi vähän maksaa ja paljon muuta.

Ei vieläkään mitään oireita. Tai maha on aika löysällä mutta ei muuta ja mun maha toimii muutenkin kausiluonteisesti joten en voi olla varma johtuuko raskaudesta vai muusta. Ihan sellanen olo ku ei oliskaan raskaana. Pitää vaan aina muistutella itseä ettei ennenkään tässä vaiheessa ole ollu mitään oireita. Ehkä sitä enemmän miettii tätä raskausasiaa kun täällä pyörii. Ja ku muilla on oireita tuntuu että itelläki pitäis olla. :LOL:
 
Muffelo
Kuudenmutsi: Jätin hakemuksen yhteisöön :)

Ja tuosta keskenmenosta, mäkin tein tänään vakaan päätöksen, että raskaana ollaan siihen asti kunnes joku toisin sanoo, eli alkaa tulla jotain häikkää...Stressaamalla kun ei paljon asioita paranna, vaikka en kyllä usko, että sitä km.a voi itse edes stressaamalla saada aikaankaan. Paljon tsemiä kaikille km.a jännääville!

Ihanaa, kun meitä on jo näin paljon!! Ja mukavaa torstaita kaikille!!

:flower: :flower:
 
Muffelo
Äh, ainiin, vielä tuosta neuvolasta. Mä ajattelin, että en varaa ennen kun kuuluu varmasti sydänäänet(meidän kunnassa kun ei ole edes np-ultraa). Mutta kun tää meidän neuvola on heinäkuun kiinni, täytyy kuitenkin varmaan mainita asiasta muutaman viikon päästä, kun vien tuon meidän kakkosen neuvolaan...Saavat sit antaa ajan sen mukaan miten niille sopii.
 
Minnuu vaan väsyttää ja väsyttää ja nälättää ja pissattaa. B)
Tuntuu, että ihan normaalin pituiset työpäivät on puolta liian pitkiä ja jokaiselle puhelimessa tai sähköpostilla jotain tinkaavalle asiakkaalle tekisi mieli sanoa, että on tässä maailmassa tiedätkö tärkeämpiäkin asioista kuin se teidän kirjanpitonne!!!
Tänään pitäisi töitten jälkeen vielä jaksaa paskarrella portfoliotyötä ranskaksi, mikä ei ole miun vahvoja puolia ollenkaan. Todennäköisesti päädyn sohvalle heti ruuan jälkeen ja tuskailen työn kanssa viikonloppuna. Eikös se ole niin, että raskaana ollessa saa ja pitää nukkua päikkäreitä ;)
 
rintsi82.........................SatKS.......... 1.1............ 3. lapsi
Hathor............................................. 1.1............
mei08 ............................................. 1.1............ 2. lapsi
nipsuliina83 .................................... 1.1............
fridukka .......................................... 1.1............ 1. lapsi
kesää odotellessa.36v.................... 1.1............ 8. lapsi

Lakta.....................28v..PKKS.......... 2.1. .......... 1. lapsi
Summer88.....................KYS............ 2.1. .......... 1. lapsi
Helmi25.........................KYS............ 2.1. .......... 1. lapsi

cruella...........................VKS............ 3.1. .......... 3. lapsi

BabyP............................................. 4.1. ........... 1. lapsi
Tuulia78........................JS.............. 4.1. ........... 4./1. yhteinen

Saanuska........................................ 5.1. ........... 1. lapsi
JackQe...........................TAYS.......... 5.1. ........... 1. lapsi
fanny82 .......................................... 5.1. ........... 1. lapsi
Tammimamma09...........K-SKS......... 5.1. ........... 1. lapsi
hemuli08...............35v..OYS............ 5.1. ........... 1. lapsi

daizz.....................26v..K-SKS......... 6.1. ........... 3./1. yhteinen
Matsalu.................44v..Kät ............ 6.1. ........... 1. lapsi

Tuttiritari2 ...................................... 7.1. ........... 2. lapsi
Faltteri..........................HYS............ 7.1. ........... 2. lapsi

Bhunis ..........................Kät............. 8.1. ........... 2. lapsi
nippanappa .................................... 8.1. ........... 2. lapsi
mammakoo ..................EKKS........... 8.1. ........... 3. lapsi
Jonna-75......................................... 8.1. ........... 1. lapsi
tek................................................... 8.1.............

Sarabi ............................................. 9.1. ........... 3. lapsi
Ruusu23.......................................... 9.1. ........... 3./1. yhteinen
kutvale..................34v..KYS............. 9.1 ............ 5. lapsi

Lappitar ...............25v..LKS............ 10.1. .......... 2. lapsi
elviiraiina .....................PKKS ......... 10.1. .......... 2. lapsi
nooruli..................27v.................... 10.1. .......... 3. lapsi

Mystical........................................... 11.1. ......... 3. lapsi
Töyhtö..................25v..................... 11.1. ......... 1. lapsi

mymmyryy ...................HYS............. 12.1. ......... 3. lapsi
TMK..............................SatKS ......... 12.1. ......... 3. lapsi
NallePuh .....................KOKS .......... 12.1. ......... 3. lapsi
Tankki..................37v..SeKS........... 12.1........... 2. lapsi
pennonen80................K-PKS.......... 12.1 .......... 3. lapsi

Nena83........................................... 13.1. ......... 1. lapsi
Iberis............................OYS............ 13.1. ......... 1. lapsi
Muffelo............................................ 13.1. ......... 3. lapsi
Aminohappo.................KYS............. 13.1. ......... 2. lapsi

TeeBird ........................TYKS .......... 14.1. ......... 2. lapsi

Sisi ...............................NKL............ 15.1. ......... 2. lapsi
jasminette............29v..OYS ........... 15.1. ......... 1. lapsi
peppi81........................LPKS........... 15.1. ........ 4. lapsi
siukkis............................................. 15.1. ........
Martzu87......................................... 15.1. ........ 1. lapsi

pikkuvadelma ..............TAYS ........... 16.1. ........ 2. lapsi
JJ-t ...............................HYS ............ 16.1. ........ 1. lapsi
Pearl84.........................KSKS........... 16.1. ........ 1. lapsi

Sirpula............................................. 17.1. ......... 1. lapsi
Lara83..........................NKL............. 17.1. ......... 2. lapsi

Mivi ................................................. 18.1. ......... 3. lapsi
Hennuliinizu..................SeKS........... 18.1. ......... 3. lapsi
Pompo79......................OAS............. 18.1. ......... 2.lapsi

Missy-85.......................................... 19.1. .......... 2. / 1. yhteinen
Tuizu....................32v..JS................. 19.1. .......... 1. lapsi

Johjo....................30v..OYS ............ 20.1. ......... 4. lapsi
Kirppunen....................PKKS .......... 20.1. ......... 3. lapsi
tuttelitar...............39v..................... 20.1. .......... 6. lapsi
PäivikkiV.......................P-KKS.......... 20.1. .......... 1. lapsi

sef................................................... 21.1. .......... 2. lapsi

TheNapero..................OYS.............. 24.1. .......... 2. lapsi

marli ................................................ ? .............
kuudenmutsi ..............EKKS............. ? .............. 6. lapsi
pilviini............................................... ? .............. 2. lapsi



ONNEA ODOTUKSEEN!






Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus
 
SusSoo ja Siukkis onko selvinnyt mitään uutta? Täällä ollaan oltu varpaat ja peukut pystyssä :hug:

Uusille tervetuloa ja onnittelut plussista :flower:

Olettekos kirjautuneet "omaan yhteisöömme"? Mulla ei ole onnistunut, herjaa jotain ihme juttuja. Pitänee odottaa että avokki tulee töistä ja avittelee sitten.

).( Oireeton päivä taas tänään...Välillä ihan unohtaa, että tuolla masussa on elämää. Vaan eiköhän niitä oireita tule ihan riittämiin asti, kunhan tämä raskaus tästä etenee, nythän on vasta rv 5+4. Pitää nyt vain nauttia olosta ja olla onnellinen =)
 
Päivitin tuon listan ennen ku ehtii tulla niin paljon uutta porukkaa mukaan että on kovempi homma saada lista ajantasalle. Ne jotka yhteisön puolelle menee niin käykäähän täälläkin meitä tervehtimässä ja kertomassa kuulumisia. Meillä on Mozilla ja sillä on ärsyttävä yhteisöä käyttää ku ei saa hymiöitä eikä mitään joten jään tänne.
 
Muffelo
Kiva Johjo, kun jaksoit päivitellä :)

Mä odottelen, että mut hyväksytään meidän yhteisöön...

Jasminette: Mulla on kanssa tosi oireeton olo. Aiemmin on ollut jo pahoinvointia näillä viikoilla, mutta ei tää 5+2 kyllä tosiaan paljoa ole :D Että eiköhän sitä pahoinvointia ehdi vielä moneen otteeseen manata...

Nyt meille tuli vieraita, eli got to go...
 
SusSoo
Moikka


Tuli sitten käytyä siellä neuvolassa ja naistenlääkärillä ultrassa. Eipä ole paljoa uutta kerrottavaa
Ei ole mitään varmuutta siitä, mikä mulla on... Kohdunsuu oli napakasti kiinni, joten vuoto ei tule sieltä. Kohdusta löytyi vain paksuuntunut limakalvo, ei muuta
Muutaman vaihtoehdon lääkäri esitti eli joko nyt on kohdunulkoinen raskaus tai raskaus on vielä alussa ettei siellä kohdussa näy vielä muuta tai sitten mulla on joku hyvin alkuvaiheen keskenmeno. Mun kierrot ton edellisen km:n jälkeen kun on ollu vähän sekavat, niin se hankaloittaa tätä diagnosointia.
Huomenna menen takaisin terveyskeskukseen, jossa ottavat hcg:n, pissanäytteen ja jotain muutakin testiä ilmeisesti. Iltapäivällä huomenna sitten saan ehkä jo joitain tuloksia. Tänään otettiin jo joitain näytteitä kohdunsuulta ym. Itse toivon vain, että toivottavasti tämä olisi ollut ihan normaali km. Kohdunulkoisesta luin netistä ja ei se kovin kivalta kuulostanut... Ja erityisesti toivon, ettei mistään vakavammasta olisi kyse... Normaalin raskauden kyllä suljen itse jo pois laskuista, vaikka lääkäri itse ei sitä voinut täysin kieltää. Eli huomenna voi olla lisää uutisia teille kerrottavana

Hyvillä mielen täällä olen. Itkut itkin eilisen päivän aikana ja nyt on ihan normaali olo. Koskaan raskauden keskeytymiset eivät mitään ihania ole, mutta pakkohan tosiasiat on vain hyväksyä.
Kaikille teille muille toivon sydämestäni paljon onnea ja tarrasukkia pikkuisille


-Sussoo-
 
Jospas minäkin kertoilen hieman viime päivien oireiluista;
*tissit arkoina ja kipeinä lähes koko ajan
*väsyttää aivan vietävästi
*painon tunne alamahalla (enemmän tuntunut oikealla puolella, välillä vasemmalla ja välistä kummallakin puolen (onkohan ihan normaalia?)
*vähän väliä on nälkä ja syön kuin hevonen! :attn:
*välillä syönnin jälkeen tulee öklöttävä olo (tänään ensimmäisen kerran tuntui pariinkin otteeseen, että olisi saattanut tulla vaikka oksennus jos olisi vähän yökkäillyt)
*tänään ollut lisäksi alaselkä hieman kipeänä ja muutoinkin ikäänkuin hieman menkkamaista juilintaa ollut alaselässä ja -mahassa

Tässäpäs minun oireilujani rv 4+6 :heart: ! =)
 
SusSoo, voimia sulle. Ei kuulosta nuo vaihtoehdot kovin mukavilta, toivottavasti se pikkuinen olisi vielä niin pieni ettei sitä vielä näe sieltä. Se kohdunulkoinen on kai tosiaan aika hankala ja ikävä juttu, toivottavasti se ei sitä ainakaan olisi.
Kiva kuitenki, että sulla on mieli parempi. Kirjottelehan huomenna lisää, ja vielä aion pitää kuitenkin peukkuja sulle :hug:

Muffelo samaa olen itte aatellu, että nautitaan nyt tästä olosta, siitä pahoinvoinnista varmaan saa myöhemmässä vaiheessa ihan tarpeeksi.
 
voi sisaret.
Mä en kestä tätä kohta enää..pakko purkaa...
Mul o kauhee pelko et meijä maha o lopettanu kasvamisesa...eilen ja tänää on ollu nii ihmeellisen ok olo.eilen ei oikeestaa muuta ollu ku tissejä kivisti....tänää aamulla kyl meinasin yökätä ku tomaattia haukkasin ja se maistu vähä ihmeelliselle...ja jonku aikaa päivästä oli vaan öklö olo mut sekää ei paha...
Mahaa ei juili juuri mitäää toosi toosii heikosti jos oikeen itteesä kuuntelee.väsyttää kylläki jonnii verran...Mitään vuotoa ei tule...

PELOTTAAA :( :ashamed: ja neuvola on vasta kahe vko päässä...Mite mä kestän tän....
ARGH :/ :attn:
En tiiä pääsiskö sitä neuvolaan huomenna jos aamulla soittasin sille...mitäköhä toi isäntä sanos...hmmh...
 
on tämä alkuraskaus kyllä aina omalla tavallaan raskasta just sen takia kun oireita ei pahemmin ole. Jotenkin sitä niin odottaa VIELÄKIN että se oma olotila jotenkin ratkaisevasti muuttuisi sen plussan myötä, mutta eihän se niin ole, ainakaan alussa...ehkä sitten mahan myötä enemmänkin mut sen takia sitä sitten pelkää koko ajan että kaikki ei ole kunnossa .
Onhan niitä pikkuoireita mutta ei mitään maatamullistavaa niinkuin se plussa testissä kuitenkin aina on :heart: .
Pikkuoireitani on kans *väsymys (mutta kuka ei olis väsynyt kun on puolivuotias nuhanenä valvottanut viimekin yön, ja toinen nuhanenä joka on 1v9kk),
nälkä tuntuu kans olevan normaalia useammin, ja lievä kuvotus aina kun pitempään on ollut syömättä... ja palelu vaikka posket kuumottaiskin...
 
Huoh. Iltavuoro takana. Tällä hetkellä ei vois vähempää tuo työnteko kiinnostaa B)
Tänään tuli ensimmäiset pahoinvoinnit, illalla töissä, saattoi kyllä johtua kun en ollut kunnolla syönyt. Miten ihmeessä sitä jaksaa olla töissä, kun ei ole kun 2 viikon kesäloma ja sekin kahdessa pätkässä...kun tuli joulukuussa pidettyä lomat, kun oltiin reissussa. Jostain pitäis saada tuota työmotivaatiota, kun vaan tietäis mistä sitä sais. Onneks alkaa ne yövuorot ens viikolla.
 
Itse olen aatellu, että useinhan ei edes tiedetä, että odotetaan vauvaa ihan alku viikoilla. Siskon kans eilen juttelin, ja hän totesi, että tajusi itse odottavansa esikoistaan vasta rv 8 :eek: .

Siinäpä sitten olen rauhoitellu itseä, että jospa se olisikin ihan normaalia, ettei niitä oireita vielä niin hirveästi ole. Väsymystä, palelua, tissien kipuilua/jomotusta ja about kerran päivässä muljailua alavatsalla on ollut tänään, mutta tosiaan välillä ihan unohtaa olevansa raskaana. Avokki rauhoittelee, jos mietin, että onkohan se pikkuinen siellä vielä, että mihin se sieltä olis kadonnu? Ja tottahan se on, eihän se sieltä noin vain katoa...

Mutta joo, omalla tavalla raskasta tämä alku tuntuu olevan. Kaikki on niin kovin uutta, ja just ihan muutama kuukausi sitten aloin hyväksyä lapsettomuutta ja sitä, että raskaaksi tulemiseen voi mennä jopa vuosia. Nyt sitten kävi näin, että toisesta Clomi-kuurista tärppäsi.
Joten tässä hämmennyksissä ollaan ja välillä pelkää, välillä taas on niin onnellinen, että ihan itkee. Ja välillä ei voi uskoa koko juttua todeksi.


:hug: Kaikille sitä tarvitseville!
 

Yhteistyössä