Hakutulokset

  1. S

    Sekton ja uuden raskauden kokeneet kysymys teille

    Mullakin on välilla sellaista "kutittelua ja venymisen" tunnetta. Muutenkint tuntuu oudolta tuo alavatsa kun ei ole tuntoa vieläkään haavan yläpuolella :( Mutta minulle sanottiin np-ultrassa että jos on jotain häikkiä sektio haavan kanssa niin se tuntuu viiltävänä kipuna. Itselläs ektiosta tulee...
  2. S

    Kuinka moni on käyny kattoon Sinkkuelämää 2?

    Eipä ollut hääppönen mutta nää on näitä "pakko-nahdä-elokuvia! =)
  3. S

    G:YLIPAINOINEN,minkä kokoisen lapsen sait?

    Bmi 30 ja vauva painoi 3440g syntyi 41+5
  4. S

    Kannattaako tai voiko edes kuulua sydänäänet?

    Mulla ei kuulunu sydänäänet ekasta vasta kuin viikolla 15+0 neuvolan dopplerilla. Sydänäänteen kuuluvuuteen vaikuttaa esimerkiksi se jos kohtu on taaksepäin kallistunut!
  5. S

    Työhaastattelu ja raskaus

    Tuota just ajattelen, itseni työnantajan housuihin. Enkä todellakaan olisi iloinen jos näin kävisi! Mutta taas toisaalta onhan mulla oikeus mennä töihin. Työpaikka olisi lähellä ja vastais mun koulutusta ja kokemusta, mä niin haluaisin sen. voih! No ehkä kannattaa miettiä siiten uudestaan jos...
  6. S

    Työhaastattelu ja raskaus

    No ei ole projekti mutta ns. päällikön paikka vasta avattavaan ravintolaan. Eli ei ihan liukuhihnaakaan!
  7. S

    Työhaastattelu ja raskaus

    Mietin koko viime viikon että laitanko hakemusta vai en. No sitten laitoin vielä viimeisenä päivänä ja eilen soitettiin haastatteluun. Haastattelu on huomenna! Ainut mikä tässä vähän ahdistaa on se että olen siis raskaana. LA on tammikuussa, 4kk kerkiäisin siis oleen töissä ennen mammalomaa...
  8. S

    Mitä kanasalaattiin? Vinkkejä kiitos :)

    Yrtit on hyviä, timjami esim., mustapippuria, suolaa ja jos tykkää niin valkosipulimurskaa!
  9. S

    Mitä kanasalaattiin? Vinkkejä kiitos :)

    Tee itse! Kanamunana keltuainen ja öljyä, hiukan etikkaa ja sinappia sekä mausteet!
  10. S

    Mitä kanasalaattiin? Vinkkejä kiitos :)

    Oi nam! Loistava lisä! :p
  11. S

    Siis HÄH?? Eikö muka raskaana ollessa saa nukkua selällään?

    Vauvan sydänäänet oli niin korkeat niin terkkari käski kääntyä kyljelleen ja kuunteli uudestaan niin rauhoittu!
  12. S

    Mitä kanasalaattiin? Vinkkejä kiitos :)

    cuscusia, punasipulia ja fetaa, nam!
  13. S

    Siis HÄH?? Eikö muka raskaana ollessa saa nukkua selällään?

    Mulla kiellettiin selällä nukkuminen rv 20 neuvolassa!
  14. S

    pahoinvointi/kuvotus..

    Eipä mullakaan ole mitään kamalan hyvää vinkkiä... Itelläni samanlainen kuvotus taas päällä. Mulla oli kyllä edellisestäkin ja se kesti n. vko 13 asti. Nyt mennään 11+4 ja kuvotus hiukan helpottamaan päin. Yritä syödä sitä mitä pystyt vaikka tunnin välein, sillä jos on nälkä niin kuvostus...
  15. S

    Selkä vai kasvot menosuuntaan?

    no joo! enpäs tullu ajatelleeksi! Esikoisen äitini oppii paljon! =)
  16. S

    Selkä vai kasvot menosuuntaan?

    Mä haluan pitempi käyttöikäisen kuin tuonne 18kg saakka, kun turvakaukalonkin käyttö raja on 13 kg saakka niin tuntuis vähän turhalta hankkia sitten tuollainen tuoli jossa ei ole "kuin" 5 kg pitempi käyttöikä.
  17. S

    Selkä vai kasvot menosuuntaan?

    Tyhmä kysymys! Mihin lapsi laittaa jalat kun on kolmivuotiaaksi asti selkämenosuuntaan? Eikös se käy tosi ahtaaksi, vaikka ei se mukavuuskaan voi turvallisuuden edelle tulla mutta meillä on pitkä matka mummolaan!
  18. S

    Selkä vai kasvot menosuuntaan?

    Tuota multitechia olen katsellukin... tai sitten sitä evolvaa mutta nimenomaan jälkimmäistä ei saa kuin kasvot menosuuntaan! Mistäs liikkeestä noi rattaat saa kaupanpäälle?
  19. S

    Selkä vai kasvot menosuuntaan?

    Turvaistuimen hankinta olisi edessä... Mä en nyt oikein ymmärrä että miksi turvaistuimia, jotka on tarkoitettu alkaen 6kk ei voi asentaa selkä menosuuntaan? Ja sitten turvaistuin jonka voi asentaa molempiin suuntiin maksaa heti 100 euroa enemmän! Vaikka eihän turvallisuus tietenkään raha...

Yhteistyössä