Kuinka moni on käyny kattoon Sinkkuelämää 2?

susa
Minä kävin. En kyllä oikeen tykännyt. Jotenkin ei niin hauskaa se huumori siinä ja vähän pöljä juoni, jos siinä nyt mitään juonta edes olikaan. Ja sitten siinä oli yksi tosi tyhmä juonenkäänne, joka oli mun mielestä aivan lattea ja teinimäinen. En viitsi enempiä paljastaa, jos menet katsomaan.

Mutta puitteet kyllä oli komeat ja vaatteet, tyyli jne.
 
rereere
kävin. Näytellään vain kivoja kauniita maisemia, vaatteita ja hienoja huonekaluja ja esineitä. Juonta ei juuri ole, jotenkin tuntui ylipitkältä lomamatkamainokselta..
Kyllä se silti rentoutti, hetken tuntui että oli siellä mukana itsekin kunnes palasi leffasta omaan kotiin..
 

Todella sekava elokuva. Hetkittäin tosi hauskoja juttuja ja välillä taas melkosta puuroa. En sano etten pitänyt, koska *onhan se Sinkkuelämää*, mutta ehkä hieman petyin. Odotukset oli ehkä liian korkealla. Samantha muuten oli jälleen kerran varsin vallaton. <3

*C-O-N-D-O-M-S* :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä. :D
Sun on varmaan pakko käydä mun kans :p
Sitä mä tässä vähän ajoinkin takaa, mutten kehannu suoraan pyytää- :ashamed:
No nyt se on sit sovittu :)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja rereere:
kävin. Näytellään vain kivoja kauniita maisemia, vaatteita ja hienoja huonekaluja ja esineitä. Juonta ei juuri ole, jotenkin tuntui ylipitkältä lomamatkamainokselta..
Kyllä se silti rentoutti, hetken tuntui että oli siellä mukana itsekin kunnes palasi leffasta omaan kotiin..
olen lukenut että se oli aika huono, muutakuin sarjan fanelle koska siinä oli ihania vaatteita ja maisemia. Mutta tosiaan juoni oli huono ja näyttlijöiden repliikit ei yltänyt sarjan tasolle jne. Sen takia en viitsi mennä katsomaan moista roskaa :D Eipä se ykkönenkää ollut mielestäni hyvä. Ainakaan niin hyvä kun sarja ja jos kakkonen on ihan floppi ollut jossain amerikassa, nii en viitsi tuhlata rahojani ;P
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Mieki tahtosin sen käyvä kattoon, vaan en ikinä pääse.. Tai joka toinen viikko pääsisin ja viikonloppusin, mut en taho yksin mennä. :D
Sun on varmaan pakko käydä mun kans :p
Sitä mä tässä vähän ajoinkin takaa, mutten kehannu suoraan pyytää- :ashamed:
No nyt se on sit sovittu :)
Jep. =)
 

Yhteistyössä