Mitä kanasalaattiin? Vinkkejä kiitos :)

juuu
kaikki lsitaamasi sopii hyvin.
Tämä on myös hyvää:
keitettyjä nuudeleita
paistettuja broiskun filasuikaleita
jäävuorisalaattia
kirsikkatomaatteja
paahdettuja cashewpähkinöitä
sweat chili kastiketta tai vastaavaa ( sekoita valutettuihin nuudeleihin )
Käy ateriasta hyvinkin.
 
...
Nämä Suvisen ehdottamat ja sitten teet pestoa. Siis kourallinen basilikaa, kourallinen paahdettuja pinjansiemeniä, valkosipulinkynsi, oliiviöljyä suolaa ja sitruunan mehua vähän -sauvasekottimella sileäksi ja sitten lopuksi parmesaania kourallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
cuscusia, punasipulia ja fetaa, nam!
 
...
Niin ja kirsikkatomaatteja vielä laittaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nämä Suvisen ehdottamat ja sitten teet pestoa. Siis kourallinen basilikaa, kourallinen paahdettuja pinjansiemeniä, valkosipulinkynsi, oliiviöljyä suolaa ja sitruunan mehua vähän -sauvasekottimella sileäksi ja sitten lopuksi parmesaania kourallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
cuscusia, punasipulia ja fetaa, nam!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nämä Suvisen ehdottamat ja sitten teet pestoa. Siis kourallinen basilikaa, kourallinen paahdettuja pinjansiemeniä, valkosipulinkynsi, oliiviöljyä suolaa ja sitruunan mehua vähän -sauvasekottimella sileäksi ja sitten lopuksi parmesaania kourallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
cuscusia, punasipulia ja fetaa, nam!
Oi nam! Loistava lisä! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
Hyviä ehdotuksia on tullut! Kiitos!

Saisko vielä hyviä kastike vinkkejä, sillä tämä kanasalaatti ajatus tuli hieman ex tempore, eikä mulla ole majoneesia?
Tee itse! Kanamunana keltuainen ja öljyä, hiukan etikkaa ja sinappia sekä mausteet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
Hyviä ehdotuksia on tullut! Kiitos!

Saisko vielä hyviä kastike vinkkejä, sillä tämä kanasalaatti ajatus tuli hieman ex tempore, eikä mulla ole majoneesia?
Tee itse! Kanamunana keltuainen ja öljyä, hiukan etikkaa ja sinappia sekä mausteet!
Vähän untelona täytyy vielä kysyä, että MITÄ mausteita... :xmas:
 
miuku
mä laitan tommoseen ei pasta salaattiin: kanaa (ja se lisätään lämmitettynä nii on super paljon parempaa) jäävuorisalaattia, punaista paprikaa, kurkkua, raejuustoa ja saarioisten cesar-salaattikastiketta, on ihan törkeen hyvää :p
 
täti
Laittaisin kesällä vähän eri aineksia kuin talvella: Ei mitään säilykkeitä ja pakasteita ja purkkimajoneeseja, vaan mahd. paljon tuoretta ja "kauden kasviksia".

Esim. uusien perunoiden jämät, pikkutomaatteja, vesimelonia, tuoretta kukkakaalia, kastikkeeksi oliiviöljyä ja tuoreita yrttejä.
 

Yhteistyössä