Selkä vai kasvot menosuuntaan?

Turvaistuimen hankinta olisi edessä... Mä en nyt oikein ymmärrä että miksi turvaistuimia, jotka on tarkoitettu alkaen 6kk ei voi asentaa selkä menosuuntaan?

Ja sitten turvaistuin jonka voi asentaa molempiin suuntiin maksaa heti 100 euroa enemmän! Vaikka eihän turvallisuus tietenkään raha kysymys voi olla...

Eikös se kuitenkin ole suositus että nelivuotiaaksi asti selkä menosuuntaan pitäisin matkustaa? Kuinka teidän lapset ovat matkustaneet?
 
Tyhmä kysymys! Mihin lapsi laittaa jalat kun on kolmivuotiaaksi asti selkämenosuuntaan? Eikös se käy tosi ahtaaksi, vaikka ei se mukavuuskaan voi turvallisuuden edelle tulla mutta meillä on pitkä matka mummolaan!
 
porkkana
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tyhmä kysymys! Mihin lapsi laittaa jalat kun on kolmivuotiaaksi asti selkämenosuuntaan? Eikös se käy tosi ahtaaksi, vaikka ei se mukavuuskaan voi turvallisuuden edelle tulla mutta meillä on pitkä matka mummolaan!
Kyllä meillä mahtui kolmevuotiaaksi olemaan selkä menosuuntaan (Gracon Cosmic), pituutta tuolloin 93cm.
 
Mä haluan pitempi käyttöikäisen kuin tuonne 18kg saakka, kun turvakaukalonkin käyttö raja on 13 kg saakka niin tuntuis vähän turhalta hankkia sitten tuollainen tuoli jossa ei ole "kuin" 5 kg pitempi käyttöikä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Mä haluan pitempi käyttöikäisen kuin tuonne 18kg saakka, kun turvakaukalonkin käyttö raja on 13 kg saakka niin tuntuis vähän turhalta hankkia sitten tuollainen tuoli jossa ei ole "kuin" 5 kg pitempi käyttöikä.
No meidän 3,5v painaa nyt 16kg eli kyllä se monta vuotta menee vaikka olisi "vain" 18 kiloon asti.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja Suvinen:
Tyhmä kysymys! Mihin lapsi laittaa jalat kun on kolmivuotiaaksi asti selkämenosuuntaan? Eikös se käy tosi ahtaaksi, vaikka ei se mukavuuskaan voi turvallisuuden edelle tulla mutta meillä on pitkä matka mummolaan!
Kyllä meillä mahtui kolmevuotiaaksi olemaan selkä menosuuntaan (Gracon Cosmic), pituutta tuolloin 93cm.
No, meillä on sama istuin ja lapsi nyt 95cm pitkä ja ikää 2v1kk-alkaa pikkuhiljaa olla istuimen kääntö edessä, koska ei yksinkertaisesti enää mahdu istumaan selkä menosuuntaan.
 
saakohan tuohon multitechiin laittaa kovinkin pienen lapsen? meillä meinaan poika nyt 3.5kk ja painaa 9.5kg eikä meinaa mahtua kaukaloonsa. en mitenkään viitsisi ostaa sellaista 0-18kg istuinta kun se ei ole niin kovin pitkäikäinen. muuten olen tota ultimaxia kanssa harkinnut.
 

Yhteistyössä