Kannattaako tai voiko edes kuulua sydänäänet?

  • Viestiketjun aloittaja Kuullakko vaiko ei
  • Ensimmäinen viesti
Kuullakko vaiko ei
Rv 9+1 kotidopplerilla?
Ja millä viikoilla olette itse saanut äänet kuuluviin. Ostin se kalleimman mallin missä erikeseeen se kuuntelulaite ja siin ei ole niitä korvakuulokkeita ( raskauskeijulta ) Tuskin tuo hinta paremmin tai niopeammin ääniä tuo kuuluviin.
Onko kellään ollu tuota kyseistä doppleria ja mikälainen on ollut käytössä
 
FW
Meillä ainakin kuului suurinpiirtein noilla korvin. Mutta kannattaa muistaa, että vaikka olisi millainen laite, ei niitä silti aina kuulu ihan tosta vaan. Eli EI PANIIKKIA. Kyllä ne sieltä sitten tulee kuuluviin muutaman päivän kuluttua.

Loistava laite ylipäänsä tuollainen dobleri, aika hyvin rauhottaa mieltä monessa tilanteessa.
 
Ei oo kokemusta mutta kuultu on
Alkuperäinen kirjoittaja FW:
Loistava laite ylipäänsä tuollainen dobleri, aika hyvin rauhottaa mieltä monessa tilanteessa.
Tai sitten se sydänäänien kuulumattomuus aiheuttaa hillitöntä paniikkia kun liian aikaisin yritetään kuunnella. :S

 
Pom
Esikoisen kohdalla ensimmäinen neuvola oli joillain noilla viikoilla ja sydänäänet kuului juuri ja juuri. Neuvolatäti pyöritteli kyllä aikansa ennenkuin äänet saatiin esiin kun kohtu on vielä niin "piilossa"

 
ap
Kiva kuulla että voi siis sydänäänet näinkin aikaisin saada kuulumaan. Mies kävi just postista hakemassa laitteen ja on nt latautumassa :)
Juu, ei paniikkia pidä ottaa vaikka ei nyt vielä kuuluisikaan.
 
Janiina
Tuo laite on parempi ku se kuulokkeellinen malli. Itse ainakin sain sillä kuuluviin, mutta kaverin kuulokkeellisella en.
minun mielestä kannattavan ostoksen olet tehnyt :) Mukaaa odotusaikaa
 

Yhteistyössä