Hakutulokset

  1. S

    Te, keiden mies ei ole muistanut huomioida, ostaa

    No joo... Mutta äitienpäivän muistaminen ei liity mitenkään ainakaan meillä meidän parisuhteen tilaan. Ne on ihan muut asiat.
  2. S

    Onko tänään kukkakauppoja auki?

    On auki... aika monikin!
  3. S

    Te, keiden mies ei ole muistanut huomioida, ostaa

    Tämä on ymmärtääkseni äitienpäivä eikä mikään vaimojen/avovaimojen/tyttöystävien päivä??? Ei miehen pidä mitenkään muistaakkaan, et sä sen äiti ole. Voi herranjestas!
  4. S

    Hitto mitä rallia tää lapsi vetää mahassa

    Sama täällä! "Santra" aloitti kuperkeikkansa aamu neljältä ja on riehunut siitä saakka joka kerta kun istahdan, huoh! Mutta kivaahan se kuitenkin on :)
  5. S

    Koirarotu ehdotuksia?

    Minulla on Hovawart. Aivan ihana mutta ei ihan helppo rotu. Hoffit sopii hyvin lapsiperheisiin, useilla koirapiireissäni on perheellisiä meillä ei ole vielä. Heinäkuussa sitten on vauva! :) Hoffi soppeutuu asuntoon kuin asuntoon. Rodulle on luonteenomaista vahtiminen joten ihan haukuton ei...
  6. S

    Sallitteko opiskelijoiden tulla äitiysneuvolassa sivustaseuraajiksi/avustajiksi?

    Meillä päin neuvolassa tuntuu olevan joka kerta joku kätilö/terveydenhoitaja opiskelija joka tekee "tutkimukset". Ei siinä paljoa kysellä että käykö. Oma terveydenhoitaja tulee yleensä loppuvaiheessa siihen pyörähtään että oliko kaikki ok? Lupauduin meneen tuossa kandineuvolaan, se oli...
  7. S

    mikä olis hauska ja piristävä leffa? jossa vois olla jotain pientä seksiä mukana..

    Onhan se tosi surullinenkin mutta lopputulos on kuitenkin positiivinen ja paljon hauskoja kohtauksia joille voi nauraa... Suoranaista seksiä siinä tais olla aika vähän... Tai sitten Sinkkuelämää-leffa :D No joo taitaa olla jo niin nähtyjä vaihtoehtoja...
  8. S

    Ärsyttävin raskausoire---> Maito?

    Mä olen kärsinyt närästyksestä siitä asti kun opettelin juomaan kahvia... eli se tuttu oire jo kymmenen vuoden ajalta! Niin tosiaan neuvolasta neuvottiin ettei saa mennä "lypsään" tai muuten puristeleen...
  9. S

    Ärsyttävin raskausoire---> Maito?

    Raskausaika on mun mielestä ihmeellistä upeaa aikaa, keho kehittyy hienosti tulevaan. Mutta tota maidon tuloa en voi ymmärtää?? Odotan esikoista viikolla 25 ja mulla on nyt nelisen viikkoa, etenkin saunomisen jälkeen, herunut rinnoista "jotain". Viime viikon lopulla sitä alko tuleen niin...
  10. S

    Hitto mikä paskanhaju :X

    ... kyseessä on vaan tuo meidän hovawart...

Yhteistyössä