Hakutulokset

  1. J

    Meidän 1,4v. ei huoli enää puuroa aamulla...

    Olettekos ikinä katsoneet paljon sisältää sokeria elovenan kaurapuuro&vadelma sekoitus? Ihan hirveästi nimittäin! Itse en antaisi lapselle.
  2. J

    Illan gallup: kummasta päästä avaat banaanin?

    tikkupäästä ilmanmuuta! :D
  3. J

    Pystyisitkö luovuttamaan omia munasoluja läheiselle ihmiselle?

    Aivan niin. Täysin samaa mieltä.
  4. J

    Ravintola Marrakech, Oulu,kuka tietää?

    Itse petyin vähän, sillä annos oli hintaan nähden aika pieni. Miehellä maha ei tullut alkuunkaan täyteen. (ehkä me ollaan sitten vaan niin syöppöjä :saint: ) Palvelu oli ihan ystävällistä, mutta en kyllä toista kertaa mene, vaan uskon, että sen makuista ruokaa saan aikaan kotonakin -...
  5. J

    Ostaisitteko kirpparilta lasten pussilakanasettejä?

    Ostaisin varmaan siinä tapauksessa, jos olisi erityisen söpöt. Muutoin en ehkä kiinnittäisi huomiota, enkä sen takia ostaisi, koska yleensä kirppiksiä kierrellessä etsin jotain "spesiaalia". 2 ? olisi korkein hinta voisin maksaa tosi söpöstä lakanasta.
  6. J

    Tähän ketjuun voi laittaa tekstinpätkiä kirjoituksistaan :)

    Tytsi on lukenut Sinä Minänsä läpi? :laugh: Tuo essee myöskin tihkui tekopyhyyttä. Tytsi voi kokeilla elää slummissa viikon, jos "raha ei tuo onnea" :laugh:
  7. J

    sisko kysyi tyttöä yöhoitoon

    löisin = öisin :D
  8. J

    sisko kysyi tyttöä yöhoitoon

    Itse annoinkin juuri siksi vasta 1 v 4kk, kun imetys loppui silloin.. Aiemmin heräili kyllä yöllä tisulle. Mites teillä, heräileekö vielä löisin huikkaan tissiä?
  9. J

    sisko kysyi tyttöä yöhoitoon

    Annoin ite ensimmäisen kerran miejän pikkusen yöhoitoon 1 v 4 kk, vaikka taisivat isovanhemmat kysellä jo siinä 6 kk paikkeilla poitsua yökylään. Hienosti oli menny yö, vaikkei oo ennen musta erossa nukkunu. Ite pelkäsin ,että poika karjuu koko yön... :o
  10. J

    Alkaako jätkän moden ura häämöttään loppua?

    Aika kypsää meininkiä kyllä juu :headwall:
  11. J

    mä tein upean löydön kirppikseltä :D

    Ei 15 euroa ole pahakaan unelmien kengistä ;)
  12. J

    mä tein upean löydön kirppikseltä :D

    Nätit kengät. :) Paljonko maksoit? Ite kävin tänä aamuna kans kirppiksellä, ja ostin pojalle takin, kolmet shortsit (yhet legon), ja yhdet collegehousut. Kaikki hyväkuntosia ja maksoivat yht. 3,5 ?. EI PAHA :whistle:
  13. J

    Ette ikinä arvaa mitä meidän vierashuoneessa on!!!!!

    jonkun eläimen lapsia :kieh: ?
  14. J

    tässä mun jännitys ketju...

    Ei vaikuta epiduraalin saantiin tatska mitenkään, jos se ei ole esim. tosi tulehtunut. (harvoimpa ne vissin tulehtuu, kun pitää puhtaana ja rasvaa..). Että ei tarvi sen takia tatskan paikkaa vaihtaa. :) Tämän oon kuullu lääkärin suusta.
  15. J

    Siivooja kertoo: nykyajan lapset uimahallissa

    vanhemmatkaan eivät tietenkään pääse uimahalliin tarkastamaan mitä mukulat puuhaa, jos uinti on kouluaikana. Epäilempä kyllä tämän jutun totuuspohjaa :x :whistle:
  16. J

    Siivooja kertoo: nykyajan lapset uimahallissa

    ei oo kyllä ihan normaaleja lapsia tuommoset :o
  17. J

    Raskas päivä. Juhon kuolemasta vuosi.

    En voi edes kuvitella teidän suruanne, sillä itselläkin tuli iso itku, kun näin kuvat pikkuisesta enkelistänne. Toivon teille paljon jaksamista ja voimia. :flower:
  18. J

    Juhla-asu poikavauvalle, 46-50cm?

    Tuosta ex-Ralph LAurenista mulla ei oo kyllä hajuakaan.. :/

Yhteistyössä