mä tein upean löydön kirppikseltä :D

Nätit kengät. :) Paljonko maksoit?

Ite kävin tänä aamuna kans kirppiksellä, ja ostin pojalle takin, kolmet shortsit (yhet legon), ja yhdet collegehousut. Kaikki hyväkuntosia ja maksoivat yht. 3,5 ?. EI PAHA :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:
Nätit kengät. :) Paljonko maksoit?

Ite kävin tänä aamuna kans kirppiksellä, ja ostin pojalle takin, kolmet shortsit (yhet legon), ja yhdet collegehousut. Kaikki hyväkuntosia ja maksoivat yht. 3,5 ?. EI PAHA :whistle:
maksoin noista 15e :ashamed: .. mutta rakastuin oikopäätä!! ja olivat uudet (ei käytönkälkiä missään, ei kannassa, ei pohjassa, ei siinä mihin jalka tulee.. pakko oli saada. en kaupasta saisi tuohon hintaan edes alennuksesta..
 
kauniit kengät. Mutta enpä minäkään niillä kykenis kävelemään, heti kun on kanta enemmän kuin 1cm niin jalat on tohjona... :ashamed:

4-vuotias pikkurinsessa joka meillä asustaa :D kysyikin kerran "Äiti miksi sinä et koskaan pidä keppikenkiä?" (siis korkokenkiä, tyttö sanoo iitä keppikengiksi). sam´noin etten osaa kävellä niillä. Tyttö vaan sanoi lohduttavasti: "Kyllä sinä osaat äiti kun vain harjoittelet!" Niinpä niin. :whistle:
 
Tosi makeet kengät!!! Olin itekin tänään oikeen vartavasten kenkäostoksilla... ten pointsin sandaalit lähti matkaan, oli sellaset mitä oli joskus 4-6vuotta sitten itelläkin, vähän paksupohjasemmat ja ihan älyhyvät jalkaan! Ja sitten viel tarttui matkaan yhet varvassandaalit! Kyllä kengät vaan on niin ihania!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Tosi makeet kengät!!! Olin itekin tänään oikeen vartavasten kenkäostoksilla... ten pointsin sandaalit lähti matkaan, oli sellaset mitä oli joskus 4-6vuotta sitten itelläkin, vähän paksupohjasemmat ja ihan älyhyvät jalkaan! Ja sitten viel tarttui matkaan yhet varvassandaalit! Kyllä kengät vaan on niin ihania!!!! :D
niin on!! mulla on joku juttu kenkiin.. niitä mulla on kokonainen vuori!! ja laukut on vähän sama asia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Tosi makeet kengät!!! Olin itekin tänään oikeen vartavasten kenkäostoksilla... ten pointsin sandaalit lähti matkaan, oli sellaset mitä oli joskus 4-6vuotta sitten itelläkin, vähän paksupohjasemmat ja ihan älyhyvät jalkaan! Ja sitten viel tarttui matkaan yhet varvassandaalit! Kyllä kengät vaan on niin ihania!!!! :D
niin on!! mulla on joku juttu kenkiin.. niitä mulla on kokonainen vuori!! ja laukut on vähän sama asia :saint:
Aivan joo, laukut on kanssa sellanen että niitä ei ole koskaan liikaa :D mun mies voi kyllä olla erimieltä :LOL:
 

Yhteistyössä