Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Huoh... onneks täällä ei tarvii olla samaa mieltä muiden kanssa... meijän mielipiteet ei ole tainnu koskaan mennä yksiinAlkuperäinen kirjoittaja vicy:En pystyisi luovuttamaan munasolujani kellekään!
Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
niin, eli sotketaan usemman ihmise geenit sekaisin... ei ole kovin luonnollistaAlkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
No luulen että suurin osa luovuttajista sen tekeekin ihan muista syistä kuin sen rahan takia.Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:joo aluksi olin ihan kiinnostunut vieraille munasolujen luovutuksesta mutta onneksi sentään mun siskoni valisti minua että se on aivan sairasta!!!!
siis että kolmen ihmisen "geenit" sekoitetaan... eli luovutta, kantaja ja siittäjä.
ja kyllä nyt olen sitä mieltä että en luovuttais, saisin sitten rahaa tai en.
Aivan niin. Täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x