hinni
ellen sairastaisi periytyvää sairausta luovuttaisin kenelle vaan. lapsettomuus on läheltä koettu ja jos voisin auttaa luovuttamisellani joitain niin luovuttaisin ylimääräiset pois vaan. =)
Mielettömän itsekästä touhua. Minä minä minä.Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Aivan niin. Täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielettömän itsekästä touhua. Minä minä minä.Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Aivan niin. Täysin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x
Miksi pitäisi adoptoida? Mitä yhden lapsenkuljettamine kurjuudesta pois auttaa ketään?Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:ei ole ollenkaan itsekästä, itsekästä on se ettei voi muka adoptoida lasta joita on maailma pullollaan...
Kertakaikkiaan peesi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kuottarulla:En luovuttaisi. Mielestäni se on eettisesti väärin. Lapsi ei ole mikään "jokamiehenoikeus" jonka voi hankkia keinolla millä hyvänsä. Kaikki eivät saa lapsia, luonto on sen niin järjestänyt ja sillä siisti. Eihän täällä kaikkea muutakaan haluaamaansa saa, alkaa nyt sitten tekemällä tekemään ihmisiä vain siksi että joku hullun lailla HALUAA lapsen.
Toinen syy miksi en itse voisi luvuttaa sukusolujani on se seikka että syntyvä lapsi totta tosiaan olisi MINUN jälkeläiseni, minun oma lapseni. En ymmärrä miten kukaan kestää ajatusta, että oma tyttö tai poika elää tuolla jossain tietämättä mitään hänen elämästään.
varmaan tarkoittavat sitä et munasolu otetaan yhdeltä naiselta, hedelmöitetään jonkun miehen spermalla ja laitetaan toisen naisen kohtuun kasvamaan.. siitä en tiedä miten sen kantavan äidin geenit sit tarkemmin siihen kasvavaan sikiöön liittyy.Alkuperäinen kirjoittaja Selitystä kaipaan:Miten niin kolmen "geenit" sekoitetaan?
mielestäni kannattaisi ensin katsoa vähän omaan nenäänsä pitemmälle ja adoptoida, jos vaan on mahdollista.. eihän se koko maailmaa pelasta mutta onhan se alku kuitenkin... ja miksi sitten "väkisin" tehdä sitä " omaa lasta"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi pitäisi adoptoida? Mitä yhden lapsenkuljettamine kurjuudesta pois auttaa ketään?Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:ei ole ollenkaan itsekästä, itsekästä on se ettei voi muka adoptoida lasta joita on maailma pullollaan...
Maailman vääryydet pitäisi korjata. (jotka käyttävät enemmän kuin tarvitsevat, eli vain katto pään päällle ja ruokaa) pitäisi tehdä rikolliseksi kaikenlainen lentomatkailu, isot asunnot /talot, ym tuhlaus. Se on toisilta pois.
nimenomaan tätä... eli on munasolun luovuttaja, ja sitten on raskaaksi keinohedelmöityksellä tuleva äiti ja siittäjä isä. (huom. esimerkiksi näin, näitähän voi olla toistekin päin)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:varmaan tarkoittavat sitä et munasolu otetaan yhdeltä naiselta, hedelmöitetään jonkun miehen spermalla ja laitetaan toisen naisen kohtuun kasvamaan..Alkuperäinen kirjoittaja Selitystä kaipaan:Miten niin kolmen "geenit" sekoitetaan?
no saahan tämä alkio veren tältä kantavalta äidiltäänAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:varmaan tarkoittavat sitä et munasolu otetaan yhdeltä naiselta, hedelmöitetään jonkun miehen spermalla ja laitetaan toisen naisen kohtuun kasvamaan.. siitä en tiedä miten sen kantavan äidin geenit sit tarkemmin siihen kasvavaan sikiöön liittyy.Alkuperäinen kirjoittaja Selitystä kaipaan:Miten niin kolmen "geenit" sekoitetaan?
Niinpä. minäkään en ymmärä miksi.Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:mielestäni kannattaisi ensin katsoa vähän omaan nenäänsä pitemmälle ja adoptoida, jos vaan on mahdollista.. eihän se koko maailmaa pelasta mutta onhan se alku kuitenkin... ja miksi sitten "väkisin" tehdä sitä " omaa lasta"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi pitäisi adoptoida? Mitä yhden lapsenkuljettamine kurjuudesta pois auttaa ketään?Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:ei ole ollenkaan itsekästä, itsekästä on se ettei voi muka adoptoida lasta joita on maailma pullollaan...
Maailman vääryydet pitäisi korjata. (jotka käyttävät enemmän kuin tarvitsevat, eli vain katto pään päällle ja ruokaa) pitäisi tehdä rikolliseksi kaikenlainen lentomatkailu, isot asunnot /talot, ym tuhlaus. Se on toisilta pois.
miten mulla on ollut aina käsitys et alkiolla ja äidillä on erilliset verenkierrot? ja verityyppikin on lapsella yleensä sama kuin isällä..Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no saahan tämä alkio veren tältä kantavalta äidiltäänAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:varmaan tarkoittavat sitä et munasolu otetaan yhdeltä naiselta, hedelmöitetään jonkun miehen spermalla ja laitetaan toisen naisen kohtuun kasvamaan.. siitä en tiedä miten sen kantavan äidin geenit sit tarkemmin siihen kasvavaan sikiöön liittyy.Alkuperäinen kirjoittaja Selitystä kaipaan:Miten niin kolmen "geenit" sekoitetaan?
aijaa.. mielestäni se istukka sitä äidin verta tarvitsee... en nyt mitään mene taas vannomaan, mutta eikös jokaisella lapsella ole sama veriryhmä kuin äidillään...?Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:miten mulla on ollut aina käsitys et alkiolla ja äidillä on erilliset verenkierrot? ja verityyppikin on lapsella yleensä sama kuin isällä..Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no saahan tämä alkio veren tältä kantavalta äidiltäänAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:varmaan tarkoittavat sitä et munasolu otetaan yhdeltä naiselta, hedelmöitetään jonkun miehen spermalla ja laitetaan toisen naisen kohtuun kasvamaan.. siitä en tiedä miten sen kantavan äidin geenit sit tarkemmin siihen kasvavaan sikiöön liittyy.Alkuperäinen kirjoittaja Selitystä kaipaan:Miten niin kolmen "geenit" sekoitetaan?
Hurjaa, mutta ihan totta!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Se että sorkitaan luonnon määräämiä juttuja mielivaltasesti nykytekniikalla. Kaikki keinohedelmöitysjutut on mun mielestä sairasta touhua. Syntyyhän meittejä jo liikaa ihan luonnollisestikin. Maapallo natisee liitoksissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Sulla on kyllä todella erikoiset mielipiteet..Mikä siitä niin kuvottavan tekee??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En tosiaan. Kuvottavaa touhua. :x