Mä itken nyt ja olen tosi masentunut!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mä pelkän tosi paljon että lapsella voi tulla jotain kun olin nuori ja tyhmä ja kun olin imetänyt lasta olin värjänyt hiuksia jopa joka toinen viikko,luin kauheat tutkimukset miten se voi aiheuttaa ja nyt on mieli massa,mitä mun pitäis tehä?????????:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä pelkän tosi paljon että lapsella voi tulla jotain kun olin nuori ja tyhmä ja kun olin imetänyt lasta olin värjänyt hiuksia jopa joka toinen viikko,luin kauheat tutkimukset miten se voi aiheuttaa ja nyt on mieli massa,mitä mun pitäis tehä?????????:'(
miun tenavat on ainakii ihan niin normaaleja kuin lapset voi olla vaik värjäsin hiuksia miltei viikoittain...tuskin ne mitään on saanu siun hiusten värityksistä :)
 
Kreetta
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä pelkän tosi paljon että lapsella voi tulla jotain kun olin nuori ja tyhmä ja kun olin imetänyt lasta olin värjänyt hiuksia jopa joka toinen viikko,luin kauheat tutkimukset miten se voi aiheuttaa ja nyt on mieli massa,mitä mun pitäis tehä?????????:'(
Mene nukkumaan, aamulla pirteänä maailma näyttää paljon valoisammalta. Sekä omamme että lastemme terveyden voimme tuhota vaikka millä. Vanhoja ei kannata kaivella, joka päivä vain on yritettävä tehdä asioita parhaalla mahdollisella tavalla, eikä saa olla itselleen liian kriittinen. Et varmaankaan ole tehnyt mitään, minkä takia lapsellesi VARMASTI aiheutuisi jotain.

 
Onkos tämä nyt se AnnaMannan provo?
Hiukset on kuollutta solukkoa ja niitä pitkin ei todellakaan imeydy vereen mitään. Ja mitä niihin kaasujen hengittämiseen tulee, niin en olis huolissani.
Mikä se uusi tutkimus on minkä mainitsit? Ettei vain olis ruotsalaisten tekemä.
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: siis minkäs ikänen lapsi on?onko huomattu jotain?en mä ainakaan usko kaikkea lukemaani.. :saint:
hän on 2v ja hänellä on näpykät kasvossa lääkäri sanoi ettei se oo hiusväreistä,mut mä en usko:(
miten musta alko tuntumaan,et tää on porvoosta.. B)
Musta tuntui siltä ihan heti!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: siis minkäs ikänen lapsi on?onko huomattu jotain?en mä ainakaan usko kaikkea lukemaani.. :saint:
hän on 2v ja hänellä on näpykät kasvossa lääkäri sanoi ettei se oo hiusväreistä,mut mä en usko:(
miten musta alko tuntumaan,et tää on porvoosta.. B)
Musta tuntui siltä ihan heti!
Kiitos:'(

 
reemanni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: siis minkäs ikänen lapsi on?onko huomattu jotain?en mä ainakaan usko kaikkea lukemaani.. :saint:
hän on 2v ja hänellä on näpykät kasvossa lääkäri sanoi ettei se oo hiusväreistä,mut mä en usko:(
vittu sä olet sairas hoitoon ja äkkiä,varo vaan ettet saa sydäriä tollasesta murehtimisesta...huhhuh.
 

Yhteistyössä