Siivooja kertoo: nykyajan lapset uimahallissa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
... oon ite uimahallissa töissä siivoojana ja siellä ne pikkupojat monesti tekevät noita vittumaisia pilojansa.

Yleensä tätä tapahtuu silloin kun nää kakarat on koko luokan kanssa uimassa. keksivät sitten porukalla noita tyhmiä pilojansa. muutamaan otteeseen ovat kiukaallekin kusseet ja on jouduttu sitten kiuaskivet vaihtamaan. pari kertaa oon saanutkin niitä kiinni itseteosta kun siellä suihkutiloissa riehuvat. ei ole kaunista katseltavaa. no ei siinä muutakun lasku kotiin ja vanhemmille tieto asiasta. ei oo varmaan mitään mukavinta selitellä vanhemmille että mitä siellä uimahallissa onkaan tullut tehtyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kusipää valvoja sensuroi viestiä
Mietihän miksi? Tämä vastauksesi voi valottaa asiaa?
koska olet kusipää

tuossa alk.per teksti:

...oon ite uimahallissa töissä siivoojana ja siellä ne pikkupojat monesti tekevät noita vittumaisia pilojansa. vääntää vesihanasta sen suuosan pois ja tunkevat sitte sen letkun perseeseensä ja laskevat vettä peräsuoleen niin että paskasta tulee ruikulia. sitten päästelevät paskojansa ympäri suihkuhuonetta. vittu miten kuvottavaa touhua mutta onneksi saan sentään lisäkorvausta noitten paskojen siivoamisesta.

Yleensä tätä tapahtuu silloin kun nää kakarat on koko luokan kanssa uimassa. paskiaiset keksii sitten porukalla noita tyhmiä pilojansa. muutamaan otteeseen ovat kiukaallekin kusseet ja on jouduttu sitten kiuaskivet vaihtamaan. pari kertaa oon saanutkin niitä kiinni itseteosta kun siellä suihkutiloissa riehuvat. ei ole kaunista katseltavaa. no ei siinä muutakun lasku kotiin ja vanhemmille tieto asiasta. ei oo varmaan mitään mukavinta selitellä vanhemmille että mitä siellä uimahallissa onkaan tullut tehtyä.
Ehkä olen maailman suurin mulkku :D
Mutta minä en sinun rakasta viestiäsi joutanut edes muokkaamaan. Päivällä tällaisen jo näin, mutta annoin olla, koska jos joku haluaa tänne luikuria luikauttaa, niin kaikin mokomin. Minusta kukaan asiallinen ammattinsa osaava siivoaja ei tulisi ensinnäkään tuollaisilla käytöstavoilla tänne pätemään tai tuollaisia kirjoittamaan.

Terveisin: kyykerö :wave:
 
äby
Kuvottavaa touhua, mutta opettajan vastuulle ei tälläistä voi sälyttää. Naisopet ei tietenkään pääse valvomaan poikia miesten pesu- ja pukutiloihin. Uimaopettajista toinen on mies, jonka tulisi olla poikien mukana koko ajan. Eivät yleensä ole ja meno on sen mukaista. Vastuu kuitenkin vanhemmilla, kuten aina siitä mitä mukulat tekevät.
 
äby
Vanhempien vastuu tarkottaa mielestäni sitä, että kotona kerrotaan minkälainen käytös on yleensä suotavaa. Kotoa lähtee kunnioitus muita kohtaan ja lapsilla, jotka tälläistä tekee ei sitä ole.
 

Yhteistyössä