tässä mun jännitys ketju...

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
pitäiskö vetää pää täyteen B) siis ennen sitä...
noh, ehkä mä vaan jännitän niitä pakaroita sit, vois laittaa kuulat sinne et huomio kiinnittys ettei ne tipu sielt :xmas:
joo tee se! pää täynnä jää kuva laittamatta ;)
palataanpas huomenna mesessä tai jotain, pitää päästää tuo yx koneelle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
pitäiskö vetää pää täyteen B) siis ennen sitä...
noh, ehkä mä vaan jännitän niitä pakaroita sit, vois laittaa kuulat sinne et huomio kiinnittys ettei ne tipu sielt :xmas:
joo tee se! pää täynnä jää kuva laittamatta ;)
palataanpas huomenna mesessä tai jotain, pitää päästää tuo yx koneelle :whistle:
ei jää ku kundit on meidän asiakkaita :xmas:
juu nähellään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkelipukkelinäiti:
Tuunko pitään kädestä kiinni :D :whistle: ;)
sitä ei vielä tiiä... millanen päivä teillä on la klo 12 jälkeen...? nimittäin jos veli ei tuukkaan niin pystysikkö vahtiin noita mun terroristeja sen aikaa? menee kai 2-4 tuntia
Ollaan kotosalla ihan pitkästä aikaa, neiti on edelleen isällään silloin...mä oon sulle kyllä tuon verran ainakin velkaa, eli tuun kyllä jos velipoikasi ei pääse! Jätän pikku-ukon vaikka kotiin ja tuun teille :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ukkelipukkelinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkelipukkelinäiti:
Tuunko pitään kädestä kiinni :D :whistle: ;)
sitä ei vielä tiiä... millanen päivä teillä on la klo 12 jälkeen...? nimittäin jos veli ei tuukkaan niin pystysikkö vahtiin noita mun terroristeja sen aikaa? menee kai 2-4 tuntia
Ollaan kotosalla ihan pitkästä aikaa, neiti on edelleen isällään silloin...mä oon sulle kyllä tuon verran ainakin velkaa, eli tuun kyllä jos velipoikasi ei pääse! Jätän pikku-ukon vaikka kotiin ja tuun teille :)
ja jos veli tulee, niin saat kyl luvan tulla pitään kädestä :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkelipukkelinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkelipukkelinäiti:
Tuunko pitään kädestä kiinni :D :whistle: ;)
sitä ei vielä tiiä... millanen päivä teillä on la klo 12 jälkeen...? nimittäin jos veli ei tuukkaan niin pystysikkö vahtiin noita mun terroristeja sen aikaa? menee kai 2-4 tuntia
Ollaan kotosalla ihan pitkästä aikaa, neiti on edelleen isällään silloin...mä oon sulle kyllä tuon verran ainakin velkaa, eli tuun kyllä jos velipoikasi ei pääse! Jätän pikku-ukon vaikka kotiin ja tuun teille :)
ja jos veli tulee, niin saat kyl luvan tulla pitään kädestä :eek: :eek:
ookke... :D
 
Serendipity
mieki olin kuullu et alaselkään sattuis kaikista eniten eikä sitten sais koskaan epiduraalia synnytykseen mut eipä tuo ollu sen kummempi juttu. yks osuma tuntu että ois tullu toiselta puolelta läpi mut muuten ei ollu paha. ja epiduraalinki sai....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Serendipity:
mieki olin kuullu et alaselkään sattuis kaikista eniten eikä sitten sais koskaan epiduraalia synnytykseen mut eipä tuo ollu sen kummempi juttu. yks osuma tuntu että ois tullu toiselta puolelta läpi mut muuten ei ollu paha. ja epiduraalinki sai....
mulla ei siis siellä oo mitään vielä mut ekan synnytyksessä epiduraali ei mennyt oikeaan kohtaan :eek: lääkäri sanoi et on kai lyhistyny jotenki tai jotain joten pisti yhtä ylempään nikaman väliin ja onnistui! täytyy sanoo et eihän sen arven päälle laita et saan epparin vielä joskus... tosin jos tarpeeksi elämäänsä kyllästynyt lääkäri tulee kohdalle niin en saa mitään :xmas: :headwall:
 
oon yrittäny tuolta alaselästä nipistää ja sattuu kyl niin prkleesti et huh huh! toivottavasti pyörryn et saa tatskaaja tehä sen rauhassa... mä vaan mietin et pitääköhän mun piirtää se juttu ite vai tekeeköhän ne siellä... kuitenki suhteellisen kuuluisasta jutusta kyse :whistle:
 
Ei vaikuta epiduraalin saantiin tatska mitenkään, jos se ei ole esim. tosi tulehtunut. (harvoimpa ne vissin tulehtuu, kun pitää puhtaana ja rasvaa..). Että ei tarvi sen takia tatskan paikkaa vaihtaa. :)
Tämän oon kuullu lääkärin suusta.
 
Voi että, mää niin kihisen uteliaisuudesta, että nyt mua alkaa kohta ottaan päähän jos joudunkin jäämään sulle lapsenlikaksi enkä pääse mukaan :kieh: Vaikka oon kyllä takuulla siltiki eka palstalainen joka näkee sun kuvan B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
oon yrittäny tuolta alaselästä nipistää ja sattuu kyl niin prkleesti et huh huh! toivottavasti pyörryn et saa tatskaaja tehä sen rauhassa... mä vaan mietin et pitääköhän mun piirtää se juttu ite vai tekeeköhän ne siellä... kuitenki suhteellisen kuuluisasta jutusta kyse :whistle:
ei se nyt niin paljon satu..tai kaikilla erilainen kipukynnys. itellä kramppas aika mukavasti kun laitettiin alaselkään.. kyllä se siinä puutuu kun aikansa pistelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Voi että, mää niin kihisen uteliaisuudesta, että nyt mua alkaa kohta ottaan päähän jos joudunkin jäämään sulle lapsenlikaksi enkä pääse mukaan :kieh: Vaikka oon kyllä takuulla siltiki eka palstalainen joka näkee sun kuvan B)
enkö oo sullekkaan kertonu :D :D huh!
 

Yhteistyössä