Alkaako jätkän moden ura häämöttään loppua?

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Oiskos tilaa vielä yhdelle NuorelleAktivistiAikuiselle..? B)
No ei vaan, mun mielestä vaatii kanttia ryhtiä palstalle moderaattoriksi, siinä kun joutuu olemaan yleisenä sylkykuppina.. Jätkä ja kumppanit ovat sitä vielä ilmaiseksi, en ole ihan varma miten oma kantti kestäisi kun koko ajan tulisi kakkendaalia niskaan ja vie varmaan ihan mukavasti aikaa omalta palstailulta tuo toisten kommenttien vahtaaminen. Saatteko edes Kaksplus-lehteä palkaksi tästä moderoinnista? Luulisi nyt että edes se lohkeaisi vaivannäöstä? :whistle:
Rouva P taisi huomata, että olen poissa palstalta ja aloitteli sitten tällaisen kivan ketjun. =)

Huomenna hän ei varmasti edes käy kurkkimassa edellisiä kirjoituksiaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Oiskos tilaa vielä yhdelle NuorelleAktivistiAikuiselle..? B)
No ei vaan, mun mielestä vaatii kanttia ryhtiä palstalle moderaattoriksi, siinä kun joutuu olemaan yleisenä sylkykuppina.. Jätkä ja kumppanit ovat sitä vielä ilmaiseksi, en ole ihan varma miten oma kantti kestäisi kun koko ajan tulisi kakkendaalia niskaan ja vie varmaan ihan mukavasti aikaa omalta palstailulta tuo toisten kommenttien vahtaaminen. Saatteko edes Kaksplus-lehteä palkaksi tästä moderoinnista? Luulisi nyt että edes se lohkeaisi vaivannäöstä? :whistle:
No ei saada edes lehteä. Lukikos pintelin nyt tämänkin kommentin?
Oikeesti! No kyllä nyt lehti pitäisi edes ilmaiseksi saada!! No johan on pihi toimitus... :/
 
Harmaana
Jätkä osaa muutes laittaa tosi piilovettumaisia yv:tä, jos on pyytänyt häneltä jonkun ketjun poistoa. Onko muut saanut sellaisia. Mie olen sen saannu kokea. Kun hää oli asiasta erimieltä. Onnekseni täällä on uusi, hyvä, asiallinen ja tasapuolinen mode, joka hoiti asian.
 
vieras
Kyllä, modet tarvitaan, mutta tasapuolisia kiitos. Ei moden kuulu poistella viestejä, jos vain hän ei tykkää niistä. Kumminkaan ei mistään suurista loukkauksista ollut kyse, vaan ihan vaan eri mielipiteistä. Keskity Jätkä poistelemaan vaan niitä rivoja kuvia yms. JOOKO? Ja taitaa sullakin olla nyt liikaa aikaa, kun työttömänä kesän lojut. Hanki elämä! :hug: :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä, modet tarvitaan, mutta tasapuolisia kiitos. Ei moden kuulu poistella viestejä, jos vain hän ei tykkää niistä. myös eriävät mielipiteet pitää hyväksyä. mutta modejen pitäis ottaa myös palstalaisten pyynnöt huomioon, jos todella joku viesti, vaikka ei oliskaan henkilökohtaisuuksia, aiheuttaa jollekin suurta mielipahaa, niin pitäisi poistaa. kuten joku aika sitten täällä tehltiin mun mielestä pilkkaa kuolemasta, pyysin poistoa, yksi ei poistanut, mutta oli onneksi toinen mode joka ymmärsi kantani ja poisti viestin.
 

Yhteistyössä