Alkaako jätkän moden ura häämöttään loppua?

Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Normihuumorissahan ei oo vikaa, mut en oo tottunnu et sä oot näin "humoristisella" päällä vaa asialinjalla yleensä oot... Mut oot muuttant ilmeisesti tyyliä sitten viimekerran, ku oon sun juttuihin törmänny. :D

Juu kyllä tää oli ihan vaan kannanotto muuten niin asialliseen aloitukseen :whistle: ;) Turha pelko, ei se tiikeri karvoistaan oikeasti mihinkään pääse
Eli varmaan huomenna palataan taas ruotuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Normihuumorissahan ei oo vikaa, mut en oo tottunnu et sä oot näin "humoristisella" päällä vaa asialinjalla yleensä oot... Mut oot muuttant ilmeisesti tyyliä sitten viimekerran, ku oon sun juttuihin törmänny. :D

Juu kyllä tää oli ihan vaan kannanotto muuten niin asialliseen aloitukseen :whistle: ;) Turha pelko, ei se tiikeri karvoistaan oikeasti mihinkään pääse
Eli varmaan huomenna palataan taas ruotuun...
Tarviiko tällä palstalla turhan tärkee ollakkaan? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Normihuumorissahan ei oo vikaa, mut en oo tottunnu et sä oot näin "humoristisella" päällä vaa asialinjalla yleensä oot... Mut oot muuttant ilmeisesti tyyliä sitten viimekerran, ku oon sun juttuihin törmänny. :D

Juu kyllä tää oli ihan vaan kannanotto muuten niin asialliseen aloitukseen :whistle: ;) Turha pelko, ei se tiikeri karvoistaan oikeasti mihinkään pääse
Eli varmaan huomenna palataan taas ruotuun...
Tarviiko tällä palstalla turhan tärkee ollakkaan? :saint:
No ei tod. mutta ei tuoteta pettymystä toisille. ;) Pidetään kumpikin kiinni omasta tyylistä...

 
arvaa
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:
Aika kypsää meininkiä kyllä juu :headwall:
No ei Jätkä mikään Jumala palstalla oo että turhaan sitä nuolemaan tarvii ruveta. :xmas:
Rouva/neiti Pintelin vaikuttaa humalaiselta huomionhakuiselta onnettomalta pikkutytöltä. Yrittääkö kullannuppu hakea vähän huomioo? Tui tui.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Eiköhän pistetä uudet tuulet puhaltamaan myös modejen saralla kun palstakin on taas uudistunut(kiitos ihanasti uudistetusta palstasta :heart: )Olen tässä yrittänyt parantaa tapani ja olen pahoillani kaikesta aiheuttamastani mielipahasta kaikia palstalaisia kohtaan myös teitä koska olen aiheuttanut teille harmaita hiuksia kirjoituksillani. :ashamed: Menen jopa huomenna kirkkoon kuulemaan Jumalan sanaa. :xmas: Eli eiköhän olisi aika pintelinin astua moden tehtäviin ja bannata heti ensi alkuun jätkä+kumppanit palstalta. B)


Eli teet julkkistempauksen kun viittasit tuohon kirkkoon. Eli kun synnit on anteeksi pyydetty ja saatu, niin taivas vain on rajana.

Mitenkään liity aiheeseen, mutta vrt Paris Hiltoniin, joka haki hengellisiä opuksia ja kulki ne kainalossa olettaen että tuomio painettaisiin willaisella.

Elikkäs entinen "tuhma" palstailija tekee nyt parannuksen "seurakunnan" edessä. Sitähän ei voi tietää että kuinka hyvä mode sinusta tulisi. Järjestät kait kivan vaalikampanjan sekä puheen miksi sinut pitäisi juuri valita. Mielenkiinnolla jään odottavalle kannalle

:) .
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja arvaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:
Aika kypsää meininkiä kyllä juu :headwall:
No ei Jätkä mikään Jumala palstalla oo että turhaan sitä nuolemaan tarvii ruveta. :xmas:
Rouva/neiti Pintelin vaikuttaa humalaiselta huomionhakuiselta onnettomalta pikkutytöltä. Yrittääkö kullannuppu hakea vähän huomioo? Tui tui.
jätkä pääsi jo koneelle :D :D :D
 
xxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:
Aika kypsää meininkiä kyllä juu :headwall:
No ei Jätkä mikään Jumala palstalla oo että turhaan sitä nuolemaan tarvii ruveta. :xmas:
Rouva/neiti Pintelin vaikuttaa humalaiselta huomionhakuiselta onnettomalta pikkutytöltä. Yrittääkö kullannuppu hakea vähän huomioo? Tui tui.
jätkä pääsi jo koneelle :D :D :D
On kyllä jätkä, vaan ei varmaan teidän tarkoittama jätkä. Heh. Lapsellista käytöstä täällä näemmä...
 
The titityy
Mutta hei! Se että Lunatic saa bannia on oma syynsä, harmittaa tietty vietävästi.. :/

Jos kyseessä olisi vieraampi kirjoittelija, kukaan ei edes huomaisi. Lunaticin ollessa kyseessä on moni harmissaan, moni ehkä helpottunut (?)

Eli ihan hyvä kuitenkin että nämä banni-säännöt koskevat myös vakkareita.. (Tyhmää minusta silti...)
 
Kaksplussan verkkopalvelun päätoimittaja on aikoinaan valinnut minut moderaattoriksi, ei kukaan teistä palstailijoista. Siitä ei suoritettu suurta palstan äänestystä, ei galluppia, eikä mielipiteidenvaihtoa palstalla.

Pintelin on hyvä ja hakee moderaattoriksi, ylläpidon kautta. =)

*Onnee*

:flower:
 
Oiskos tilaa vielä yhdelle NuorelleAktivistiAikuiselle..? B)
No ei vaan, mun mielestä vaatii kanttia ryhtiä palstalle moderaattoriksi, siinä kun joutuu olemaan yleisenä sylkykuppina.. Jätkä ja kumppanit ovat sitä vielä ilmaiseksi, en ole ihan varma miten oma kantti kestäisi kun koko ajan tulisi kakkendaalia niskaan ja vie varmaan ihan mukavasti aikaa omalta palstailulta tuo toisten kommenttien vahtaaminen. Saatteko edes Kaksplus-lehteä palkaksi tästä moderoinnista? Luulisi nyt että edes se lohkeaisi vaivannäöstä? :whistle:
 
sepäse
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kaksplussan verkkopalvelun päätoimittaja on aikoinaan valinnut minut moderaattoriksi, ei kukaan teistä palstailijoista. Siitä ei suoritettu suurta palstan äänestystä, ei galluppia, eikä mielipiteidenvaihtoa palstalla.

Pintelin on hyvä ja hakee moderaattoriksi, ylläpidon kautta. =)

*Onnee*

:flower:
Näin juuri. Ihme touhua, kun pitää moisesta kättä alkaa vääntää. Pentujen toimintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Oiskos tilaa vielä yhdelle NuorelleAktivistiAikuiselle..? B)
No ei vaan, mun mielestä vaatii kanttia ryhtiä palstalle moderaattoriksi, siinä kun joutuu olemaan yleisenä sylkykuppina.. Jätkä ja kumppanit ovat sitä vielä ilmaiseksi, en ole ihan varma miten oma kantti kestäisi kun koko ajan tulisi kakkendaalia niskaan ja vie varmaan ihan mukavasti aikaa omalta palstailulta tuo toisten kommenttien vahtaaminen. Saatteko edes Kaksplus-lehteä palkaksi tästä moderoinnista? Luulisi nyt että edes se lohkeaisi vaivannäöstä? :whistle:
No ei saada edes lehteä. Lukikos pintelin nyt tämänkin kommentin?
 

Yhteistyössä