Alkaako jätkän moden ura häämöttään loppua?

Eiköhän pistetä uudet tuulet puhaltamaan myös modejen saralla kun palstakin on taas uudistunut(kiitos ihanasti uudistetusta palstasta :heart: )Olen tässä yrittänyt parantaa tapani ja olen pahoillani kaikesta aiheuttamastani mielipahasta kaikia palstalaisia kohtaan myös teitä koska olen aiheuttanut teille harmaita hiuksia kirjoituksillani. :ashamed: Menen jopa huomenna kirkkoon kuulemaan Jumalan sanaa. :xmas: Eli eiköhän olisi aika pintelinin astua moden tehtäviin ja bannata heti ensi alkuun jätkä+kumppanit palstalta. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Taidan jo arvata kuka saa ekana bannin jos Fjongasta tulee mode.. :xmas:
ööö, kuka muka :eek:
:whistle: .. B)
Hahhaa!
Taidat luulla liikoja itsestäsi...
Kukapa sitä ei itsestään suuria luulisi.. :saint: mitäs sitä suotta itseään vähättelemään.. B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Eiköhän pistetä uudet tuulet puhaltamaan myös modejen saralla kun palstakin on taas uudistunut(kiitos ihanasti uudistetusta palstasta :heart: )Olen tässä yrittänyt parantaa tapani ja olen pahoillani kaikesta aiheuttamastani mielipahasta kaikia palstalaisia kohtaan myös teitä koska olen aiheuttanut teille harmaita hiuksia kirjoituksillani. :ashamed: Menen jopa huomenna kirkkoon kuulemaan Jumalan sanaa. :xmas: Eli eiköhän olisi aika pintelinin astua moden tehtäviin ja bannata heti ensi alkuun jätkä+kumppanit palstalta. B)

kannatetaan :))
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
ihme kun ei koko ketjua oo jo poistettu *räkättää tena märkänä*
Kyllä se jätkä tulee kommentoimaan ennemmin tai myöhemmin tähän ketjuun omalla vittumaisella tavallaan. :) :)

:xmas: Joko bannia napsuu?? :LOL:
ja varsin nasevasti :D

*kipittää vaihtaan tenan ettei tuoli kastu* ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kertokaa sitten missä kohtaa kuuluu nauraa
vaikka tarpeeksi monen oluen jälkeen :xmas:

Asiaa kelpaako siiderin....??
vaikka kusen jos siltä tuntuu :whistle:

Juu kiitos ei, mulla ei ole sitä tapana nautiskella, mutta jos sulla on niin ... eihän siinä mittään

 
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kertokaa sitten missä kohtaa kuuluu nauraa
vaikka tarpeeksi monen oluen jälkeen :xmas:

Asiaa kelpaako siiderin....??
Oliskohan Piipin aika mennä nukkumaan... Ei tunnu tuo alkoholi sopivan sulle vai mitä nappii sä oot vetäny, ku jutut on ihan omituisia ? :xmas:
Tuskin kannattaa yhden siiderin takia vielä alkaa... Mitä omituista normihuumorissa näinkin äärimmäisen fiksussa ketjussa on??


 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kertokaa sitten missä kohtaa kuuluu nauraa
vaikka tarpeeksi monen oluen jälkeen :xmas:

Asiaa kelpaako siiderin....??
Oliskohan Piipin aika mennä nukkumaan... Ei tunnu tuo alkoholi sopivan sulle vai mitä nappii sä oot vetäny, ku jutut on ihan omituisia ? :xmas:
Tuskin kannattaa yhden siiderin takia vielä alkaa... Mitä omituista normihuumorissa näinkin äärimmäisen fiksussa ketjussa on??
Normihuumorissahan ei oo vikaa, mut en oo tottunnu et sä oot näin "humoristisella" päällä vaa asialinjalla yleensä oot... Mut oot muuttant ilmeisesti tyyliä sitten viimekerran, ku oon sun juttuihin törmänny. :D
 

Yhteistyössä