Hakutulokset

  1. S

    Voihan nyt ******, meidän autoon tankattava bensa lopetetaan vuoden vaihteessa!

    Tässä linkki ylen uutisiin. Siinä juttu ja jutun lopussa linkki maahntuojien luetteloon josta voi merkkikohtaisesti tarkastaa käykö sinun autoosi! Autoilijat ihmettelevät 95-oktaanisen bensan poistumista | Helsinki | yle.fi
  2. S

    Voihan nyt ******, meidän autoon tankattava bensa lopetetaan vuoden vaihteessa!

    Eipä näköjään käy meidänkään autoon! Kiva, kiva kun mies kulkee autolla töissä ja matkaa tulee 50km/päivä ja nyt sitten joutuu vielä tankkaamaan kalliimpaa bensaa. Voi ny v...
  3. S

    G: Hellepäivän suunnitelmia ?

    Ruuanlaittoa, marjojen poimintaa ja mehun keittoa :) Mahtaa tarjeta meillä illalla keittiössä!
  4. S

    Talon ostaminen

  5. S

    Talon ostaminen

    Kuntokartoitus, kuntokartoittus ja kuntokartoitus. Ja ehdottomasti vasta tehtynä ja mieluusi kaikille kosteusmittuksilla ja jos rahaa riittää niin myös lämpökamerakuvauksella. En suosittele säästämään sen tekemisessä. Pelkkä kuntokartoitus maksaa n. 1000?. Itse aikanamme tingimme tästä ja...
  6. S

    Perunamuussi uusista potuista.

    Ei onnistu. Perunat on liian kiinteitä muussiin. Ennemmin suosittelisin ostamaan pakasteesta oolannin perunahiutaletta josta saa aivan loistavaa muusia kunhan "maustaa" voilla :D
  7. S

    mitä välipalaa?

    Kiisselit? Itse ajattelin tänään tehdä kerroskiisseliä, nam! Tai suklaakiisseliä, vielä enemmän nam :) Rahkaa, sekaan marjoja tai banaania ja hiukan sokeria. Yleensä meillä syödään välipalaksi maustamatonta jogurttia tai viiliä. Joskus soseita. Kesällä on mennyt paljon marjoja, vadelmia ja...
  8. S

    Mitä tekisit punaisista linsseistä?

    Kanan lisukkeena. Tai sitten teen täytettyjä paprikoita ja laitan sinne täytteeksi yrttien ja muiden kasvisten kanssa.
  9. S

    Vauvan peitto

    Miellä oli peitto mutta ei kyllä pysynyt päällä ollenkaa, ei kyllä vieläkään pysy :) Nyt vasta hoksannut tuon unipussin ja aion kokeilla jospa se paremmin toimisi tulevalla kakkosella :) En pessyt äippäpakkauksen peittoa...
  10. S

    Mikä on minimi-ikä, jolloin jättäisit lapsen kokopäiväisesti isälleen hoitoon?

    Heti kun se on mahdollista imetyksen kannalta. Tytär oli 5,5kk, joi jo silloin pulloon pumpattua äidinmaitoa.
  11. S

    Tylsä tuo PErhe-lehti. Alkukesästä kannessa joka lehden kaluama Maria Junger ja nyt Martina.

    Mäkään en tykänny siitä ollenkaan, muutama näytelehti tuli jokin aika sitten ja nyt olen neuvolassa lukenu viimeisiä. Ja vältän todellakin kaikkea missä on Martina. Ei vaan kestä :/
  12. S

    Heips, nyt rekisteröidyin sitten!

    No ainakin näät omista tiedoistasi viestiketjut johon olet jotain kirjoittanut tai itse aloittanut. On ainakin helpompi seurata jos jokin mielenkiintoinen ketju "jää kesken".
  13. S

    Laskun eräpäivä

    Mä olen saanut monista paikoista siirrettyä maksupäivää ilman mitään korkoja! Ja toisaalta jos jossain on ollut korko niin se on ollut paljon 5? maksumuistutusta pienempi.
  14. S

    Laskun eräpäivä

    Karhulasku saattaa tulla ja siihen on yleensä jotain lisätty päälle. Ja jos kerkiät maksamaan laskun ja karhu tulee seuraavana päivänä niin sitten ne lisää sen muistutusmaksun seuraavaan laskuun. (jos siis lyseessä lasku joka tulee tietyin väliajoin) On kyllä tosi outoa ettet ole saanut...
  15. S

    Heips, nyt rekisteröidyin sitten!

    Tervetuloa! Täälläkin sama juttu, taapero päikkäreillä ja toisella sivulla on FB auki :D
  16. S

    Jälkivuoto sektion jälkeen?

    Ei mullakaan vaalentunut, 4viikkoa runsaasti ja sitten vielä puoltoista viikkoa tiputtelemalla.
  17. S

    Naisten pitäisi saada valtiolta vähintään sadan euron kuukausiraha.

    Loistava esitys, sitten vaan edustaajaan yhteyttä että alkaa ajaan tätä ensi kaudella :D Saa ainakin mun äänen! :laugh:
  18. S

    Britax b-dual vai Phil & Teds sport?

    Löytyykö mielipiteitä?

Yhteistyössä