Vauvan peitto

  • Viestiketjun aloittaja vauva tulossa
  • Ensimmäinen viesti
vauva tulossa
Hei, pesittekö äitiyspakkauksen mukana tulleen peiton ennen ensimmäistä käyttökertaa? Mun tekis mieli pestä, ei kai tuollainen peitto kovin paljoa pesuista kärsi... Saattais tulla vähän pehmeämmäksikin.

Käytättekö vastasyntyneellä peittoa vai unipussia?
 
f
Me käytettiin peittoa ekat pari kuukautta, mutta sitten se ei enää oikein pysynyt, kun vauva oppi kääntyilemään. Joten kaikki lapset on nukkuneet ilman peittoa sitten reilu 1 veeksi, kunnes ovat siirtyneet lastensänkyyn.
 
äitä kahdelle
mä pesin sen ennen käyttöä ja ensimmäisen lapsukaisen käytön jälkeen ja nyt jouduin pesemään puklu vahinkojen jälkeen ja vieläkin on pehmeä ja musta tuntuu että ei tuo täytekään oo miksikään mennyt. :)
 
Miellä oli peitto mutta ei kyllä pysynyt päällä ollenkaa, ei kyllä vieläkään pysy :) Nyt vasta hoksannut tuon unipussin ja aion kokeilla jospa se paremmin toimisi tulevalla kakkosella :) En pessyt äippäpakkauksen peittoa...
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tietysti tulen pesemään äp-peiton kuten kaikki muutkin vauvan, omat ja kodin tekstiiit.
Peseksä omatkin uudet vaatteet ennen käyttöön ottoa?? :eek:
->Vauvan vaatteet ja tekstiilit kehoitetaan pesemään ennen ensimmäistä käyttöä. Juuri Polarn O. Pyret'n myyjäkin siitä mua muistutti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tietysti tulen pesemään äp-peiton kuten kaikki muutkin vauvan, omat ja kodin tekstiiit.
Peseksä omatkin uudet vaatteet ennen käyttöön ottoa?? :eek:
Ja verhot ja tyynyt ja pyyhkeet ja matot????
Tietysti kaikki omat ja kodin jutut. Patjoja enkä mattoja pese, mutta patjan irrotettavan päälysosan pesen.
 

Yhteistyössä