Hakutulokset

  1. A

    Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

    Ymmärrän täysin puolisoasi, jos raskaan työpäivän jälkeen on valittavana joko 2tuntia löhöilyä tai 10 min hierontaa/ seksiä niin löhöily voittaa, Mitä mieltä on 10 min sessiossa joka sisältää kaiken? Ihme että puolisosi on katsonut sinua näinkin kauan.
  2. A

    Onko kaupat auki tänään?

    Totta kai, ei akkojenpäivä ole mikään juhlapäivä.
  3. A

    Työt loppuivat ja mitä minä teen :)

    Kuten joku jo kommentoikin niin alkoholistit aloittaa aikaisin. Vastuuton äiti joka käyttää alkoholia lasten aikana kotona varsinkin jos on ainut aikuinen paikalla.
  4. A

    Voi apua! Oonko ihan totaalisen out,kun käytän mielummin tämmöisiä housuja?

    Ainut mikä sinussa on out on tuo lokerointi. Vittu jokainen pukeutuu siihen mistä itse tykkää ja missä itse viihtyy. Mitä helvetin väliä sillä on mitä joku naapurin tiukkapillu lehmä ajattelee pukeutumisestasi?
  5. A

    Lähdetäänkö uimaan?

    24cm
  6. A

    Lähdetäänkö uimaan?

    Kävin jo avannossa aamulla.
  7. A

    Mitä lisäravinteita otitte raskausaikana?

    Kaikkea mahdollista mistä kerrottiin vain olevan hyötyä tai jos purkissa luki lause"suositellaan raskauden aikana". Purkkeja pitkärivi ja kymmeniä tabletteja päivässä.
  8. A

    Milloin lapsenne ovat alkaneet nukkua täydet yöt heräämättä?

    Aina ovat nukkuneet yhden herätyksen taktiikalla. Illalla on tankattu ja seuraava syöttö ollut aamulla noin klo 5-6. Kaikki olleet yli helppoja <3
  9. A

    "Hyvää" huomenta :(

    Mikä vitun rouva minä sinulle olen?
  10. A

    Tepadj olisi voinut kysyä ihan suoraan täälläkin

    No olenko vittu jossakin kohtaa kertonut mitä ne sisälsi? Vastaukseni sisälsi VITTUA ja PILLUA. Kelpaako vai haluatko kuulla tarkemmin?
  11. A

    Tepadj olisi voinut kysyä ihan suoraan täälläkin

    Häntä vaivasi suunattomasti miten tiesin että hänellä on pillu, koska hän ei tiennyt kuka minä olen.
  12. A

    Tepadj olisi voinut kysyä ihan suoraan täälläkin

    EI olisi tarvinnut laittaa yvtä. Huvittavaa pelleilyä, sait vastaukseksi vittua ja pillua kun sitä halusit.
  13. A

    "Hyvää" huomenta :(

    Ei niin mitään. Mutta sinustahan siinä on.
  14. A

    "Hyvää" huomenta :(

    Kyseessä on kyllä pillun omistaja.
  15. A

    Paljonko teidän taloudessanne on rahaa/omaisuutta?

    Asutaan vuokralla ja omaisuutta on tasan kahden auton verran joiden arvo on yhteensä noin 2000e. Tileillä on tällä hetkellä 100e. Lapsilla on isovanhempien tallettamia rahoja säästötileillään tuhansia, mikä on hyvä niin saavat sitten ajallaan ajokortit ym.
  16. A

    moneltako 5 vuotiaat nukkumaan arkena?

    Samaan aikaan kuin kaikki muutkin lapset ikäänkatsomatta eli 20.00 ovat sängyssä ja nukahtavat yleensä heti eli puoli ysiltä kaikki nukkuvat. Aamulla heräävät siinä kuuden ja seitsemän välillä. Sama rytmi on käytössä viikonloppuina ja lomilla. Ja päiväkodissa olijat nukkuvat päikkärit n. 1.5-2...
  17. A

    "Hyvää" huomenta :(

    Siksi koska hän kuvittelee sen olevan hienoa ja erikoista. Toivottavasti päivästäsi tulee hyvä huonosta alusta huolimatta.
  18. A

    Mopo 12-vuotiaalle pojalle?

    Meillä on neljä vuotiaasta asti ajaneet mopoilla, nyt 7v ajaa jo crossia ympäri metsiä... Mutta julkiselle tielle eivät saa vielä mennä, lakikin kieltää.
  19. A

    Mopo 12-vuotiaalle pojalle?

    Meillä on neljä vuotiaasta asti ajaneet mopoilla, nyt 7v ajaa jo crossia ympäri metsiä... Mutta julkiselle tielle eivät saa vielä mennä, lakikin kieltää.
  20. A

    Tällainen ruoka meillä tänään ja kyllä maistui :D kaikkea sitä

    Kaikki missä on aurajuustoa on hyvää! Eikä sitä ole koskaan liikaa :D

Yhteistyössä