Voi apua! Oonko ihan totaalisen out,kun käytän mielummin tämmöisiä housuja?

  • Viestiketjun aloittaja xyzy
  • Ensimmäinen viesti
Nykymuodin mukaan jos tahtoo pukeutua niin voi laittaa päälle lähes mitä tahansa. Riippuen mitä alakulttuuria edustaa.
Pakko sanoa, että omaan silmään häiritsee ekan kuvan taskut jotka ovat väärässä kohtaa.
 
ap.
En koe edustavani mitään alakulttuuria kyllä :D En vain ole koskaan viehtynyt pillihousuista. Kaiken huipuksi olen mallia päärynä ja reiteni ovat jykevämmät painossa, kuin painossa. Vrt perseen ollessa kokoa 38 on yläreidet kokoa 42. En koe lisäksi pillejä kovin näteiksi. Itselläni ylävartalon olessa S-kokoa näyttäisi lähinnä koomiselta pukea muuten M koon alaosaan (perseen mukaan) nakinkuorimaiset housut reisien ollessa samaan aikaan lähemmäs kokoa L. Puhumattakaan jykevistä pohkeista.

Kieltämättä välillä mietin kulkiessani suorissa housuissa, että katsovatkohan ohikulkijat kieroon, koska 'kaikilla muilla on ne pillihousut', mutta tuo outo kulkee retroissa, mikäköhän sekin oikein luulee olevansa tms.
 
"Kaarina"
Siis mitä hiton retroa on ajattomassa suorassa mallissa?!? Miettikää nyt jos joku bisnesnainen jakkuun yhdistäisi pillihousut. Ei kyllä kovin vakuuttava ilmestys.
 
[QUOTE="Kaarina";30701871]Siis mitä hiton retroa on ajattomassa suorassa mallissa?!? Miettikää nyt jos joku bisnesnainen jakkuun yhdistäisi pillihousut. Ei kyllä kovin vakuuttava ilmestys.[/QUOTE]

On jakkupuvuissakin eroja. On kapeita housuja, on leveitä ja sitten löytyy myös super kapeaa ja super leveää. Että kyllä jakkupuvuissa on joka lähtöön.
 
Ainut mikä sinussa on out on tuo lokerointi. Vittu jokainen pukeutuu siihen mistä itse tykkää ja missä itse viihtyy. Mitä helvetin väliä sillä on mitä joku naapurin tiukkapillu lehmä ajattelee pukeutumisestasi?
 
Ja nuo ylemmät housut eivät ole ihan edukseen tuollaisella pienellä takapuolella, mikä malli tuossa kuvassa on. Huh.
Tuxedo-elokuvan "tähtihetki" ihastella tuollaisia takapuolia, samankaltaisissa housuissa. Vaikka nainen olenkin, tykkään katsella myös naispuolen edustajia, mutta tuossa tulee vain tosi vaivautunut ja myötähäpeäolo. Olisivat valinneet näyttelijättärille hiukan istuvammat housut.
[video]http://www.yourepeat.com/watch/?v=_ruETPqdgbc[/video]
 
Viimeksi muokattu:
"Höh"
Ja nuo ylemmät housut on ihan karseat tuollaisella lattaperseellä, mikä malli tuossa kuvassa on. Hyh
Tuxedo-elokuvan "tähtihetki" ihastella tuollaisia takapuolia :$
[video]http://www.yourepeat.com/watch/?v=_ruETPqdgbc[/video]
Mun mielestä tuollainen puhe on vain niin ankeaa. Ihmisillä on erilaisia vartaloita ja ruumiinosia, jotenkin tuntuu ikävältä, että pitäis olla just tietynlainen, että vois muka käyttää jotain tiettyä vaatetta.
 
vierass
Ei nuo nyt ihan perussuorilta housuilta näytä. Ovat suoralahkeisiksi tosi leveät, näyttää melkein kuin levenisivät alaspäin ja prässit :x
Tosin ei yli kaksikymppisenä ole täysin out, vaikkei käyttäisi tuollaisia pillihousuja. Murkuillakin on pari koulukuntaa, löysät collarit tai sitten nuo pillit.

On parempi pukeutua omaa vartaloaan pukeviin vaatteisiin kuin trendinmukaisiin, jotka eivät istelleen sovi. Monella ylipainoisella persjalkaisella nuo pillit ei ole hyvä vaihtoehto.
 
[QUOTE="Höh";30701927]Mun mielestä tuollainen puhe on vain niin ankeaa. Ihmisillä on erilaisia vartaloita ja ruumiinosia, jotenkin tuntuu ikävältä, että pitäis olla just tietynlainen, että vois muka käyttää jotain tiettyä vaatetta.[/QUOTE]

Totta, mutta elokuva on visuaalinen, niin olisivat voineet valita noille näyttelijöille istuvammat vaatteet
 
[QUOTE="Höh";30701937]En viitannut siihen elokuvaan, en katsonut sitä videota.[/QUOTE]

Kaikki kauneus & muoti -lehdet tursuavat pukeutumisvinkkejä erilaisille vartalotyypeille. Onko nekin ikäviä?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"Höh"
Kaikki kauneus & muoti -lehdet tursuavat pukeutumisvinkkejä erilaisille vartalotyypeille. Onko nekin ikäviä?
Mä puhun siitä, että nykyään minkäänlaisia vaatteita ei kuulemma voisi pitää, ellei ole hoikka ja urheilullinen kroppa, solakat sääre ja pyöreä peppu. Tuollaiset "housut näyttävät karsealta tuolla lattaperseellä" eivät ole sama asia kuin ohjeet vartalotyypin mukaiseen pukeutumiseen.
 
vie.ras
Aika karkea jako sulla. Mulla lähes samanlaiset housut kun yläkuvassa palavereissa tai yritysvierailuilla. Sitten käytän pillifarkkuja tai muita tiukahkoja housuja, lyhyitä hameita tms. arkisempaa tavallisena päivänä töissä ja vapaalla. Olen 39 v. En ole koskaan kuullut että olen out tai in, sen sijaan moni on sanonut että pukeudun tyylikkäästi.
 
"Ninni"
Omaan makuun molemmat housut melko kamalia, ihan sama mitä muoti sanoo. Mutta ylemmät ehkä vanhahtavatkin vielä, ainakin muuten kuin jakkupuvun osana. Nythän olisi myös "suoria" housuja tarjolla hieman enemmän ajanmukaisina, esim. Boycut/boyfriend -mallisia. Nehän vois sopia aloittajalle kivasti kun siinä on enemmän tilaa just siinä reisiosastolla, ilman että housukoko muuten menee valtavaksi. Katso esim. Espritiltä.

Kyllä ihan business -pukeutumisessakin on mahdollisuus muotia seurata ja pitää vaikka pillihousuja. Materiaalit vaan pitää olla laadukkaammat, istuvuus parempi ja housut muuhun asuun sopivat ja oikein asustettu. Imo
 

Yhteistyössä