Mopo 12-vuotiaalle pojalle?

  • Viestiketjun aloittaja Suzuki pv
  • Ensimmäinen viesti
Suzuki pv
Mies haluaa ostaa 12v pojalle mopon ja aikoo antaa pojan ajaa sillä myös yleisillä teillä. Mies itse sanoo että ajoi mopolla jo 11 vuotiaana pitkin kirkonkylää ja meni kouluun 12 vuotiaana mopolla.

Antaisitko sinä pojan ajaa 12 vuotiaana mopolla?
 
Oi niitä aikoja
Mies haluaa ostaa 12v pojalle mopon ja aikoo antaa pojan ajaa sillä myös yleisillä teillä. Mies itse sanoo että ajoi mopolla jo 11 vuotiaana pitkin kirkonkylää ja meni kouluun 12 vuotiaana mopolla.

Antaisitko sinä pojan ajaa 12 vuotiaana mopolla?
Tietenkin antaisin ajella metsäteillä ym. Meillä oli kun olin 12 vee peltoautokin Fiat 127 ja tulipa sillä poikettua välillä asfaltti tielläkin. Lisäksi oli 2 mopoa joilla ajettiin yleisilläkin. Vuosi oli 1984-1985 .............. Oi niitä aikoja ja sitä 80-luvun maaseutua pappatuntureineen, Hankkija lippiksine naapurin ukkoineen, Olipa kerran Elämä Tv sarjoineen, aurinkoisine kesineen .....
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Oi niitä aikoja;30686710:
Tietenkin antaisin ajella metsäteillä ym. Meillä oli kun olin 12 vee peltoautokin Fiat 127 ja tulipa sillä poikettua välillä asfaltti tielläkin.
Luokkakaverikin oli yhden tuollaisen poikkeavan kyydissä. Tuli poliisi vastaan, niin tuli kuskille vähän kiire ja kiireessä meni sitten pyörien pöpelikköön. Luokkakaverin 15 v veli pääsi tuossa hengestään...
 

Yhteistyössä