Hakutulokset

  1. K

    30-vuotias liian vanha hankkimaan lapsen, mieluummin kummilapsia tai adoptio?

    Itse olen nyt 30 v. ja tämä on loistava ikä yrittää ekaa lasta :) Toivotaan, että se minulle ja miehelleni suodaan <3
  2. K

    Kysymys 3-kymppisille (noin): Ikäsi ja vieläkö tahtoisit lisää lapsia? Jos kyllä niin koska?

    Täytin tänä vuonna 30 v. ja ekaa lasta yritetään :) Tällä hetkellä ainakin tuntuu, että niitä saisi tulla niin paljon, kun ehtii tulemaan ennen 35-vuoden ikää. Saa sitten nähdä mikä on mielipide, jos nyt ensin onnistumme sen yhden edes saamaan... :D
  3. K

    Miten muutit elämäntapojasi, kun aloitte yrittämään raskautta?

    Muutitko elämäntapojasi paljonkin toivoessasi raskautta? Miten sinun/puolisosi alkoholinkäyttö? Entäpä kahvinjuonti? Ruokailutottumukset? Lisäravinteet, kuten foolihappo? Terveydellinen tilanteesi ennen raskutta? Saako raskautta yrittävä mielestäsi juoda alkoholia? Kertokaapa...
  4. K

    Onko pyyhe sinulle kertakäyttöinen?

    Ei todellakaan :D Pyyhkeet pestään noin kerran viikossa, tai tarpeen mukaan. Märkä pyyhe laitetaan kuivamaan ilmavasti pyykinkuivaustelineeseen tai narulle. Käsipyyhkeitä vaihdetaan useammin, ehkä noin pari kertaa viikossa, ja aina tarpeen mukaan, esim. jos ovat kovin märkiä tai jos tulee...
  5. K

    Laattapiste Collection. Kokemukset kylpyhuoneen suunnittelupalvelusta?

    Oliko laatat mielestäsi kalliimpia, kuin muissa liikkeisssä?
  6. K

    Laattapiste Collection. Kokemukset kylpyhuoneen suunnittelupalvelusta?

    Onko kellään kokemusta Laattapiste Collectionista? Heidän kauttaan hankituista kylpyhuoneen laatoista ja suunnittelupalvelusta?
  7. K

    Mitä 30-vuotiaalla pitäisi olla vähintään saavutettuna??

    Kuvittelin nuorempana, että 30-vuotiaana minulla olisi jo lapsia. Nyt minulla on aviomies, vakityö, omakotitalo, auto (ei Volvo kuitenkaan) ja koira (mutta ei kultainen noutaja) :D. Lapsia olemme nyt alkaneet miehen kanssa toivomaan :)
  8. K

    Nurinkurista: lapseton pari ok-talossa ja...

    Jaa... minä olen asunut jo reilusti alle parikymppisestä omasssa omakotitalossa, lapsettomana, yhdessä mieheni kanssa :) Pitäiskö tästä olla sitten jotain mieltä? Enpä ole ennen tullut edes ajatelleeksi.
  9. K

    Vauva toiveissa, yksi km takana..

    Hei! Minäkin koin varhaisen keskenmenon tammikuussa (tiesin raskaudesta parin viikon ajan). Tulin raskaaksi oikeastaan yllättäen, olimme vasta puhuneet vauvanyrityksestä, ja yhdestä ehkäisemättömästä sitten kerrasta tärppäsi. Nyt meillä on ollut yritystä kolmen kuukauden ajan, mutta vielä...
  10. K

    Onkohan mulle tulossa jo vaihdevuodet, kolmekymppisenä...??? Apua!

    Tälläistä tietoa olen löytänyt... fertility.com - Iän vaikutus Kuukautiskierto voi pysyä säännöllisenä vaihdevuosia edeltävinä vuosina, mutta kierto lyhenee follikulaarivaiheen lyhenemisen takia. On havaittu, että kierron lyheneminen keskimäärin 3–4 päivällä verrattuna kierron pituuteen...
  11. K

    Onkohan mulle tulossa jo vaihdevuodet, kolmekymppisenä...??? Apua!

    Kuukautiskierto lyhentynyt 3-4 vrk, viimeisen kolmen vuoden aikana. Mitähän tää voi tarkottaa? Pitäskö mennä käymään gynellä?
  12. K

    Kysymys VAIN teille jotka yli 30v.

    Hmm... vaikea sanoa. Ehkä viimeinen hetki hankkia lapsi alkaa olla siinä 35-vuotiaana. Tiedän lähipiiristä pari melko iäkkäänä (37 v. ja 39 v.) lapsen saanutta. Näiden äitien lapset jäävätkin luultavasti ainokaisiksi, ihan jo iänkin puolesta. Itse täytin kesällä 30 vuotta, ja nyt yritämme...
  13. K

    G: käytätkö paljon suolaa ruoanlaitossa?

    Meillä käytetään ruuanlaitossa voita, jolloin ruokaan ei tarvitse laittaa suolaa kovinkaan paljon. Ainoa suola mitä käytetään, on merisuola. Sitä voi jauhaa myllystä ruuan päälle, jos tarvitsee.
  14. K

    Pitääkö p*skalla istuessa olla aina lukemista mukana?

    Minulla toimitus kestää sen verran lyhyen aikaa, joten ei siinä kovin kummoisia romaaneja ehtisi lueskelemaan :D Miehellä sitten taas on Aku Ankkoja tai muita lehtiä vessalukemisina, koska istuu siellä tosinaan melko kauan. Liekö unohtuu pöntölle lukemaan :laugh:
  15. K

    Kuinka halvalla olet saanut hääpukusi? Halvimmat häämekot pinoon!

    Laitanpa minäkin siten tänne lukemat :D :D Pukuni maksoi noin 20 euroa. Hieman alkuperäisestä mallistaan muokattu "kirpputorilöytö", luonnonvalkoinen polvipituinen mekko :)
  16. K

    Kuinka halvalla olet saanut hääpukusi? Halvimmat häämekot pinoon!

    Morsiamet tuntuvat laittavan hääpukuihinsa yleensä melko paljon rahaa, jopa yli 1000 euroa :O Vastaiskuna tälle, kysyn nyt, kuinka halvalla olette pukunne saaneet? Oletuksena on tietenkin, että jokainen morsian haluaa pukeutua mahdollisimman kauniiseen asuun tärkeänä päivänään...
  17. K

    Ei juma,multa on kysytty 3 kertaa tänä kesänä paperit Alkossa, olen 32

    Niin, unohdin äskeiseen viestiin lisätä, että olen myöskin kolmekymppinen. Ja minua yleisesti luullaan monta vuotta nuoremmaksi, useinkin arviot pyörii siinä 22-24 vuoden haarukassa. Mutta kaipa ne Alkon tätit luulee vielä nuoremmaksi :D
  18. K

    Ei juma,multa on kysytty 3 kertaa tänä kesänä paperit Alkossa, olen 32

    Kyllä jotkut vaan näyttää nuoremmalta kuin ovat. Minultakin on kysytty paperit viimeksi viime vuoden puolella, viinipulloa ostaessa eräässä pikkukylän Alkossa. Minä näytän melko paljon nuoremmalta kuin mitä olen :)
  19. K

    Kuinka paljon rahaa häiden ruokamenuun olisit valmis laittamaan?

    Tuota iltapalaa olen miettinyt. Millaista ruokaa iltapalaksi kannattaisi ajatella?

Yhteistyössä