Meillä sama. 4 lasta, pari koiraa ja pari kissaa kyllä pitää siitä huolen. Vaikka meillä on pääoven edessä ruohomatto, sitten on kuramatollinen eteinen ja sitten on pikkueteinen ja sitten on isompi. Niin perkele sitä hiekkaa on sohvalla asti.Meillä ei jää, tervetuloa lainaamaan meidän kohnokoiraa. Koen henkisesti helpommaksi imuroida useammin kuin katsella rumia mattoja eteisessä.
Te vissiin sitten käytte koko porukka samaan aikaan vuorokaudesta suihkussa, ettei pyyhkeet jää koneesta. Meillä tää ei onnistuis miehen työvuorojen takia, yöllä ei ole kukaan laittamassa pyyhkeitä/pyykkejä kuivausrumpuun.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24564944:Pyykit koneeseen ja kone käyntiin.
Ohjelman loputtua pyykit kuivausrumpuun.
Kuivauksen päätyttyä kamat hyllyyn.
Ei ole vaikeaa.
Jäi jotenkin vaivaamaan, mihin teillä siis kylppäriä käytetään pitkin päivää muuhun kuin suihkuiluun.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24563727:Käsipyyhkeet pesuun ehkä parin päivän välein.
Pitänee varmaan vähän valottaa tätä meidän pyyhekäytäntöä.
Emme halua kylppärin seinille roikkuvia pyyhkeitä. Vielä vähemmän haluamme pyyhkeitä täynnä olevia kuivaustelineitä mihinkään.
Kylppäriä käytetään pitkin päivää muuhunkin kuin vain suihkuiluun. Siksi kylppärin lattia pitää saada kuivaksi heti suihkun jälkeen. Pelkkä lasta ei kuivaa lattiaa riittävästi joten minulla on tapana pyyhkäistä loput vedet juuri käyttämälläni pyyhkeellä. Luonnollisesti tämän jälkeen pyyhe menee pesuun.
muoks.
Plus vielä se että en halua kuivata hiuksiani pyyhkeellä jolla olen eilen kuivannut persvakoni.
Pyykinpesu, käsien pesu (tätä ehkä eniten), hampaiden pesu, joitain pesu- ja puhdistusaineita on kylppärissä joita tarvitsee silloin tällöin, lapset leikkii joitain vesileikkejä jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24565005:Jäi jotenkin vaivaamaan, mihin teillä siis kylppäriä käytetään pitkin päivää muuhun kuin suihkuiluun.
Okei. Ajattelin vain jotenkin, että teillä harrastetaan siellä jotain erityistä. Kyllä meilläkin tuollaisia juttuja kylppärissä tehdään, mutta eipä se lastalla kuivattu hieman märkä lattia ole esteenä koskaan ollut. Meillä tosin kylppäri on suht iso.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24565034:Pyykinpesu, käsien pesu (tätä ehkä eniten), hampaiden pesu, joitain pesu- ja puhdistusaineita on kylppärissä joita tarvitsee silloin tällöin, lapset leikkii joitain vesileikkejä jne jne.
Siellä siis käydään pitkin päivää ja on huomattavan mukavaa kävellä kuivalla lattialla. On siellä toki lattialämmitys mutta ei se suihkun jälkeen ole heti kuiva.
Mulla on kylppärin yhteydessä vessa ja siellä todellakin tulee kuljettua monta kertaa päivässä, mutta ei mua mitkään pyyhkeet tai märkä lattia haittaa, toi kuulostaa vaan ihan tekosyyltä.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24565034:Pyykinpesu, käsien pesu (tätä ehkä eniten), hampaiden pesu, joitain pesu- ja puhdistusaineita on kylppärissä joita tarvitsee silloin tällöin, lapset leikkii joitain vesileikkejä jne jne.
Siellä siis käydään pitkin päivää ja on huomattavan mukavaa kävellä kuivalla lattialla. On siellä toki lattialämmitys mutta ei se suihkun jälkeen ole heti kuiva.
Niin mitä itse teet märille pyyhkeille?? Varmasti saman ku minäkin.Niin tosiaan, jätetäänkö ne märät (tosi märät jo lattioitakin kuivaillaan niillä) pyyhkeet muhimaan pyykkikoriin/koneeseen? Vai pistetäänkö se kone pyörimään myös vajaana, parin pyyhkeen takia?
Ja kuinka suuri pyyhevarasto oikein näillä suurperheillä on? Itse miesystävän kanssa omistetaan 3 kylpypyyhettä... Tai ehkä niitä on enemmän jossain komeron perällä, mutta kolmea pyöritellään
Aamupyyhkeet menee yleensä koneeseen ja jäävät sinne odottelemaan (luukku auki tietysti). Joskus jää ihan lattiallekin.Niin tosiaan, jätetäänkö ne märät (tosi märät jo lattioitakin kuivaillaan niillä) pyyhkeet muhimaan pyykkikoriin/koneeseen? Vai pistetäänkö se kone pyörimään myös vajaana, parin pyyhkeen takia?
Ja kuinka suuri pyyhevarasto oikein näillä suurperheillä on? Itse miesystävän kanssa omistetaan 3 kylpypyyhettä... Tai ehkä niitä on enemmän jossain komeron perällä, mutta kolmea pyöritellään
Teillä vanhemmat käy kerran päivässä ja lapset joka toinen päivä. Tarviipa kauheasti sisustella märillä pyyhkeillä...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24565123:Ja jos meillä ei haluta sisustaa kylppäriä roikkuvilla pyyhkeillä niin se on meidän tapa eikä mikään tekosyy.