En todellakaan pese joka käytön jälkeen, saattaa monta viikkoakin olla sama. Käsi- ja kasvopyyhkeitä tulee jostain syystä kyllä pestyä paljon useammin.
Ok. Mites käsipyyhkeet vai onko teillä sellaisia?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24563632:2 aikuista ja 3 lasta.
Aikuiset käy suihkussa joka päivä ja lapset ehkä joka toinen päivä. Kaikkien pyyhkeet ovat "kertakäyttöisiä".
Pyykkiä pestään sitä mukaa kun sitä kerääntyy eli käytännössä 1-3 koneellista päivässä.
Käsipyyhkeet pesuun ehkä parin päivän välein.Ok. Mites käsipyyhkeet vai onko teillä sellaisia?
Kai vaihdat myös petivaatteetkin päivittäin. Muutenhan tuossa hygieniahysteerisyydessä ei ole mitään järkeä. Lemmikkejä teillä ei varmastikaan ole, kun jo omaa ihoasi pelkäät noin paljon.Siitä PUHTAASTA ihosta kuitenkin irtoaa kuollutta ihosolukkoa yms ällöä pyyhkeeseen. Tolla perusteellahan pyyhettä ei tarvis vaihtaa ikinä. Yäk.
Lakanoihinkin irtoaa kaikkea tota samaa eli oletan että teillä vaihdetaan myös kaikki lakanat yhden yön jälkeen?Meillä käytetään pyyhettä vain kerran, kaksi aikuista ja viisi lasta, suihkussa kaikki käy päivittäin. Pyyhepyykkiä pestään ja rummutetaan siis lähes joka päivä.
Siitä PUHTAASTA ihosta kuitenkin irtoaa kuollutta ihosolukkoa yms ällöä pyyhkeeseen. Tolla perusteellahan pyyhettä ei tarvis vaihtaa ikinä. Yäk.
Mä kyllä pesen myös sen persvaon. Näköjään kaikki ei teekään niin. You live, you learn.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24563727:muoks.
Plus vielä se että en halua kuivata hiuksiani pyyhkeellä jolla olen eilen kuivannut persvakoni.
So, puhdasta ihoa molemmissa päissä?Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24563847:Ja sitten asiaan. Kokeileppas seuraavalla suihkukerralla vaihtaa pyyhkimisjärjestystä siten että aloitat persvaosta ja sitten kuivaat naaman.
Suihkun jälkeen puhdas pyyhe ja nukkumaan likaisiin lakanoihin. Kuulostaa tosi loogiselta!En mä oo hysteerinen. Lakanat tulee vaihdettua liian harvoin ja kissa ja koira ja krooninen kaaos löytyy meiltä. Se nyt on mun oma pieni luksukseni ottaa aina kaapista puhdas laskostettu pyyhe suihkun jälkeen
Puhumattakaan siitä, että ehkäpä pujahtaa käytettyihin yövaatteisiin tai käyttää samaa vaatetta myös seuraavana päivänä.Suihkun jälkeen puhdas pyyhe ja nukkumaan likaisiin lakanoihin. Kuulostaa tosi loogiselta!