Olisi hyvä jos ihminen viimeistään siinä vaiheessa osaisi rakastaa itseään läskeineen kaikkineen. Ihmisen olisi hyvä olla tyytyväinen siihen mitä tekee ja mitä omistaa tai ei omista.
Mä taas haluan olla tosi timmissä kunnossa 30-vuotiaana Ei läskeihin tartte tyytyä, se on vielä epäterveellistäkin.Olisi hyvä jos ihminen viimeistään siinä vaiheessa osaisi rakastaa itseään läskeineen kaikkineen. Ihmisen olisi hyvä olla tyytyväinen siihen mitä tekee ja mitä omistaa tai ei omista.
No minulle ne on lähinnä toiveita, ei mitään pakollista suunnittelua, en myöskään toivo mitään epärealistista joten... Jos toivoo jotain se on lapsellista haihattelua?Mulla ei ollut mitään tavoitteita; siis avioliitto, lapsia, ok-talo tai muuta vastaavaa.
Pidin aina lapsellisena haihatteluna moista suunnittelua kun ei voi tietää miten elämä kuljettaa.
Kun olin 30v mulla oli koulutus, vakityöpaikka, oma velaton asunto, auto, uudehko avomies ja onnellinen fiilis
Eli siis lähes käyttämätön?uudehko avomies
Korjaus...Ei mulla varsinaisesti ollut mitään tavoitteita, jotka olisi tiettyyn ikään mennessä pitänyt saavuttaa. Elämäni 30-vuotiaana? Aviomies (siinä kohtaa olimme olleet yhdessä reilut 10 vuotta), kolme lasta, koulutusta vastaavia töitä (ei vakipaikkaa, mutta kuitenkin töitä oli niin paljon kuin tehdä jaksoi), opiskelupaikka unelma-alalleni ja oma rivitalopätkä.
Asiat olivat ihan jees, mutta mullakin oli joku kriisi tuossa vaiheessa ja olisi muka pitänyt olla enemmän saavutettuna. Sit mä vaan päätin (kyllä, alkuun se oli puhdas päätös) olla iloinen ja onnellinen kaikesta siitä, mitä mulla on, sen sijaan, että murehtisin sitä, mitä minulla ei ole.