Hakutulokset

  1. T

    Olenko ihan kamala äiti jos haen tytön perjantaina hoidosta

    \ Meillä lapsi joutuu ihan pakon sanelemanakin olla hoidossa 8.20-17.45... Että oon kauhea äiti kun lapsi on noin pitkän ajan hoidossa. Nuku ap ihan rauhassa päiväunet kotona ja haet lapsen sitten!
  2. T

    Minkä ikäinen käyttää 86cm:n ulkohaalaria?

    ..80cm on n. 1v ikäisen haalarikoko ..86cm n.1,5v haalarikoko ..92cm n.2v haalarikokoko KUN puhutaan talvihaalareista. Välikausi pukujen alle ei tarvita niin paljon vällyjä, joten niissä koko vi olla noita kokoja pienenpi. Reimatecin asut ovat numeroa isompia kuin mitä kokolappu näyttää. Kyllä...
  3. T

    Milloin kasvot menosuuntaan?

    Anteeksi vaan, mutta en oikeen ymmärrä näitä lapsi ei viihdy -selityksiä. Ei meidänkään lapset joka asiasta tykkää mitä me vanhemmat heidän parhaaksensa päätämme, mut sellaista elämä on. Ei kaikkea voi antaa periksi sen takia, et lapsi viihtyisi ja olisi tyytyväinen koko ajan. Jos me tällä...
  4. T

    millaisia teidän 3½ vuotiaat ovat?

    Meidän 3 v on myös tuollainen, ja olen luullut että se on ihan normaalia ikäkehitystä. En ole edes pohtinut että tässä olisi Ns. minussa / meissä vanhemmissa vikaa. Juu, lapsi ilveilee, höpöttää hassuja, laulaa tutut laulut ihan omin sanoin tai artikuloi sanat hassusti, meluaa ja mölisee...
  5. T

    Palkkanne kuukaudessa

    \ Ihanko olet kirjoittanut tämän tosissasi? Ehkä kulut siellä etelä-suomessa on isommat mutta on ne tulotkin. Päivähoito, ravintolat, saadut tuet on aivan samoja oltiin sitä missäpäin Suomea vaan. Ainoastaan lasten harrastukset ovat varmaankin kalliimpia kuin muussa Suomessa. Kahden auton...
  6. T

    rotavirus

    vielä kerran, että virus ei ole tauti vaan aiheuttaa niitä. eikä tosiaan syytä huoleen. esim. ripuloida tarttee n. 10 kertaa päivässä ennen kuin nestehukka alkaa olla vaarallinen, kertoi lääkäri joskus.
  7. T

    Maitoallergian todentaminen

    \ Jep, vertaistukea on myös oikoa asiavirheitä. Täällä kun niitä näyttää esiintyvän.
  8. T

    Varakkuudesta

    Kyllä olen; olen nyt 40+ ikäisenä "varakkaampi" kuin 30+ -ikäisenä ja jos vertaa aikaan 20 v sitten olen nyt huomattavasti paremmassa taloudellisessa tilanteessa / asemassa ja sen lisäksi olen henkisesti vahvempi, itsevarmempi ja rohkeampi nyt. Lisäksi parisuhteeni on parempi ja toimivampi kuin...
  9. T

    elälapset väliaikaisesti meille

    \ En ymmärtänyt ollenkaan. Mistä puhut?
  10. T

    Taaperogallub

    siis yli 15kg ja vaan 86cm onko silti normaala käyrillä? Meillä 86cm ja 14,9 cm ja sanottiin että vähä turhan pyöreä.

Yhteistyössä