K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Outoa kyllä tosiaan, että Bojan ja Jere ei oo yhdessä… Kun katsoo noita kuvia Karnevaaleilta, joissa ovat yhdessä… Ihanaa, että suostuivat uuden yhteiskuvan julkaisuun, noissa Miken kuvissa, toi kuva on aivan absoluuttisen i-ha-na.
 
Ei siihen heillä mitään normaalia aikaa ollut. Eri asia, jos olisivat tehneet reissun yksityisellä helikopterilla tmv:lla. Sehän se mun pointti just oli. Kun lento lähtee 9.30 niin nää ajaa sieltä takaisin Sloveniaan ollen tien päällä vielä klo 4.30. Järki hoi?
Jotkut osaa elää ilman et tarvii jatkuvasti jotain kellonaikaa tarkkailla. Mitä väliä, jos juttu on sen arvoinen. Eikä nyt taida aikuiselle olla mikään hirveä asia joutua joskus valvomaan vaikka koko yö. Kaikenlaisista asioista sä jaksat triggeröityä.
 
Slovenian televisioyhtiö on ehkä todennut, ettei se ole vaivan väärtti. Lisäksi heidän piti jättää mainoskatkojen takia ohjelmasta jotain pois ja siihen tarkoitukseen valitsivat tietenkin sellaiset osuudet, mitkä ajattelivat kiinnostavan suurinta osaa yleisöä vähiten.
Tuskin on ajateltu, että ovat vähiten kiinnostavia. Nimenomaan vierailijat ja fiitit ovat niitä, jotka tuovat extraa ja kiinnostavuutta konsertteihin muutenkin. Ei vain ole käytetty enempää rahaa eikä haluttu nähdä vaivaa. Kumma että tästä pitää vieläkin vääntää. Joku tiesi, että Devitolla on enemmän kuuntelijoita Sloveniassa kuin Joksuilla. Kärtsää taas käytettiin Karnevaalien markkinoinnissa hyödyksi todella paljon ihan Slovenian sisäisesti mm. ne useat haastikset jne. Ei todellakaan ole kyse siitä, että vierailijat olisivat olleet epäkiinnostavia.
 
Tuskin on ajateltu, että ovat vähiten kiinnostavia. Nimenomaan vierailijat ja fiitit ovat niitä, jotka tuovat extraa ja kiinnostavuutta konsertteihin muutenkin. Ei vain ole käytetty enempää rahaa eikä haluttu nähdä vaivaa. Kumma että tästä pitää vieläkin vääntää. Joku tiesi, että Devitolla on enemmän kuuntelijoita Sloveniassa kuin Joksuilla. Kärtsää taas käytettiin Karnevaalien markkinoinnissa hyödyksi todella paljon ihan Slovenian sisäisesti mm. ne useat haastikset jne. Ei todellakaan ole kyse siitä, että vierailijat olisivat olleet epäkiinnostavia.
Kuinka paljon enemmän kuuntelijoita Devitolla Sloveniassa on?
 

Yhteistyössä