K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika moni on ollut siellä torstaina. Ovatko saaneet jonkinlaisen erikoisluvan crewn jäseneltä vai miten se on onnistunut?

Joka tapauksessa nämä fanit osaavat ottaa yhteyttä oikeisiin henkilöihin ja uhraavat huomattavan määrän aikaa ja rahaa fanitukseen, joten turha siitä on kitistä ja yrittää väittää, että se olisi jotenkin noloa tai huono asia. Selvästi JO arvostaa näin suurta panostusta.
 

Yhteistyössä