K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Outoa kyllä tosiaan, että Bojan ja Jere ei oo yhdessä… Kun katsoo noita kuvia Karnevaaleilta, joissa ovat yhdessä… Ihanaa, että suostuivat uuden yhteiskuvan julkaisuun, noissa Miken kuvissa, toi kuva on aivan absoluuttisen i-ha-na.
 

Yhteistyössä