K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silti en oikein ymmärrä, miksi kukaan K:n porukasta ei ois ok sen kanssa, että Ccc ois ollut streamissa.
Todennäköisintä on, että ei vain yksinkertaisesti ole niitä lupia alunalkaen edes kysytty eikä neuvoteltu. Toinen teoria oli, että esim Warner ei halua tällaista cover-versiota tallenteeksi, koska se ei ole CCC sellaisena kuin sen pitäisi olla. Tämä on epätodennäköistä, mutta tuli mieleen.
 
Ja mitä yksityisiä tietoja J:n vanhemmat ovat saattaneet jakaa fanien kanssa? Hänen rakkauselämästään, tulevista musiikkiprojekteistaan? Tiedetään jo, että hän julkaisee albumin. Eivätkä he aio kertoa, onko J:llä kumppania vai ei.
 
Todennäköisintä on, että ei vain yksinkertaisesti ole niitä lupia alunalkaen edes kysytty eikä neuvoteltu. Toinen teoria oli, että esim Warner ei halua tällaista cover-versiota tallenteeksi, koska se ei ole CCC sellaisena kuin sen pitäisi olla. Tämä on epätodennäköistä, mutta tuli mieleen.
Veikkaan kanssa, että ei ole tajuttu kysyä lupia. Mutta jälkimmäinenkin kuulostaa ihan fiksulta. Tuskin haluttu tuollaista versiota, kun samalla olisi ollut mahdollisuus ostaa oikeudet K:n keikkaankin.
 

Yhteistyössä