Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.
Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.