V
vierailija
Vieras
Miten siis olisit halunnut näiden fanien reagoivan, kun vanhemmat tervehtivät ja tulivat kyselemään, mitä mieltä olivat konsertista? Oikeasti, lopeta jo, kun et mistään mitään tiedä. Fanit eivät olleet aloitteellisia, he eivät kyselleet tai udelleet mitään asioita vaan vanhemmat itse kertoivat ja kyselivät ja pitivät keskustelua yllä. Olisiko tämä asia nyt vihdoin käsitelty?Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.