K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.
Miten siis olisit halunnut näiden fanien reagoivan, kun vanhemmat tervehtivät ja tulivat kyselemään, mitä mieltä olivat konsertista? Oikeasti, lopeta jo, kun et mistään mitään tiedä. Fanit eivät olleet aloitteellisia, he eivät kyselleet tai udelleet mitään asioita vaan vanhemmat itse kertoivat ja kyselivät ja pitivät keskustelua yllä. Olisiko tämä asia nyt vihdoin käsitelty?
 
Miten siis olisit halunnut näiden fanien reagoivan, kun vanhemmat tervehtivät ja tulivat kyselemään, mitä mieltä olivat konsertista? Oikeasti, lopeta jo, kun et mistään mitään tiedä. Fanit eivät olleet aloitteellisia, he eivät kyselleet tai udelleet mitään asioita vaan vanhemmat itse kertoivat ja kyselivät ja pitivät keskustelua yllä. Olisiko tämä asia nyt vihdoin käsitelty?
Ja siksi juuri olisi hyvä infota, etteivät luota näihin faneihin. Liian hyväuskoisia taitaa olla koko perhe.
 
Ei mitään oikeasti salassapidettävää vaan ihan vaan perheen elämään liittyviä asioita, tapahtumia, suunnitelmia, ja kyllä kävi selväksi, keitä heidän lapsensa ovat ja mitä he ovat tehneet viime aikoina. Niin, ja kaiken tämän kuulin ihan parin minuutin aikana, kun kävelin ohitse. Mitään viestiä ei kyllä pidä laittaa kenellekään. Aivan urpoa käytöstä mennä kantelemaan, että vanhemmat ovat sosiaalisia ja kehuskelevat lapsillaan niin kuin kuka tahansa vanhempi. Turhaa epäsovun luomista, kun kaikilla oli hyvä tarkoitus. Mieluummin pidetään asiat omina tietoinamme, niin kuin nyt nuo kyseiset fanit ovat tehneet, joille näitä asioita on kerrottu.
Ekasta viestistä sai vähän sellaisen vaikutelman, että kovaan ääneen kailoteltiin ympäriinsä ja sinäkin kuulit asioita sivullisena. No joo. Ihan sama, mutta ehkä heidän pitäisi silti miettiä vähän tarkempaan avautumisiaan.
 
Ekasta viestistä sai vähän sellaisen vaikutelman, että kovaan ääneen kailoteltiin ympäriinsä ja sinäkin kuulit asioita sivullisena. No joo. Ihan sama, mutta ehkä heidän pitäisi silti miettiä vähän tarkempaan avautumisiaan.
Minusta taas he olivat ihailtavan luontevia ja ottivat upeasti fanit huomioon. Kilttejä, sosiaalisia ja hurmaavia ihmisiä. Mutta kyllä, ohikulkijat saattoivat kuulla asioita, joita ei pitäisi. Toivottavati mikään seiskan urkkija ei ollut paikalla. K:n huoli vanhemmistaan on ihan perusteltua. Eivät taida todellakaan ymmärtää julkisuuden negatiivisia vaikutuksia. Mutta he olivat omia itsejään ja varmasti K:kin toivoo, että saisivat edelleen olla sellaisia kuin ovat. Kirjoitin tästä vain, jotta fanien turha syyttely loppuisi. Fanit eivät tehneet mitään väärää.
 
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa.
Ja mitä kamalaa siinä tiedossa on? Että joku on tanssinut K:n isän kanssa?
Tai tavannut K:n isän? Jutellut? Minusta tuossa ei ole mitää väärää tai tuomittavaa. Jotkut eivät taida ymmärtää, mitä juoruilu tai tietojen levittely tarkoittaa. Kaikki tiesivät jo K:n postauksesta, että isä oli paikalla. Se, että isä on nähty siellä tanssimassa ei ole mikään juoru tai tietojen levittämistä.
 
Minusta taas he olivat ihailtavan luontevia ja ottivat upeasti fanit huomioon. Kilttejä, sosiaalisia ja hurmaavia ihmisiä. Mutta kyllä, ohikulkijat saattoivat kuulla asioita, joita ei pitäisi. Toivottavati mikään seiskan urkkija ei ollut paikalla. K:n huoli vanhemmistaan on ihan perusteltua. Eivät taida todellakaan ymmärtää julkisuuden negatiivisia vaikutuksia. Mutta he olivat omia itsejään ja varmasti K:kin toivoo, että saisivat edelleen olla sellaisia kuin ovat. Kirjoitin tästä vain, jotta fanien turha syyttely loppuisi. Fanit eivät tehneet mitään väärää.
En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
 
En ollut faneja syyttämässä, vaan et jollain tavalla vanhemmat saisi viestin, ettei kannattaisi olla ihan liian luottavainen ja avautua faneille omista, eikä varsinkaan K:n jutuista. Yleinen jutustelu on tietysti kiva, mutta mitään henkilökohtaisia/perheasioita ei kannattaisi jakaa.
No just aiemmin sanottiin, että eivät J:n asioita olleet jakaneet niin miten tää asia nyt sit oikeasti meni.
 

Yhteistyössä