K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Täysin tuntematon ohikulkija ja kumminkin karnevaalikonsertissa fanien juttuja kuuntelemassa, joku tässä tarinassa kusee, en usko et puhuisivat J:n asioita täysin vapaasti ilman hänen lupaansa myöskään.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
👆💯
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Ihanaa ❤️ Erityisesti tuo, että huomioivat myös ulkkiksia!
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Milloin K on noin sanonut..?
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Ei mitään oikeasti salassapidettävää vaan ihan vaan perheen elämään liittyviä asioita, tapahtumia, suunnitelmia, ja kyllä kävi selväksi, keitä heidän lapsensa ovat ja mitä he ovat tehneet viime aikoina. Niin, ja kaiken tämän kuulin ihan parin minuutin aikana, kun kävelin ohitse. Mitään viestiä ei kyllä pidä laittaa kenellekään. Aivan urpoa käytöstä mennä kantelemaan, että vanhemmat ovat sosiaalisia ja kehuskelevat lapsillaan niin kuin kuka tahansa vanhempi. Turhaa epäsovun luomista, kun kaikilla oli hyvä tarkoitus. Mieluummin pidetään asiat omina tietoinamme, niin kuin nyt nuo kyseiset fanit ovat tehneet, joille näitä asioita on kerrottu.
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Hetkinen, luin tarkemmin uudestaan eli ilmeisesti omasta elämästään kertoivat juttuja. Se on toki eri juttu kuin kertoa Kärtsän elämästä. Ei he varmasti sitä tekiskään ainakaan tarkoituksella.
 
Tilannetta seuranneena voin vakuuttaa, että vanhemmat itse olivat aktiivisia eikä kukaan tunkenut seuraan. Ovat ilmeisesti hypersosiaalisia, tervehtivät, kyselivät kuulumisia, kysyivät nimiä ja kertoivat avoimesti nähneensä näitä faneja keikoilla. Englantikin sujui ja erikseen kävivät jututtamassa ulkkiksiakin eli itse menivät fanien luo. Kukaan ei tunkenut seuraan eikä kuvannut ja kovaan ääneen kailottivat uutisiaan ja varsin yksityiskohtaisia tietoja elämästään.

Olin täysin tuntematon ohikulkija ja tiedän nyt asioita, joita ei minun kuuluisi tietää. Eivät tosiaan salaile asioita eivätkä takuulla pahoita mieltään, jos joku on kertonut tanssineensa heidän kanssaan. Itseäni jäi kuitenkin mietityttämään K:n haastattelu, jossa sanoi, etteivät vanhemmat tajua julkisuuden vaaraa ja puhuvat kaikista asioista faneille. Selvästi se vähän vaivaa K:ta, joten jos olet fani ja saat tietää perheen asioita, voisi olla K:n kannalta hyvä pitää ne omana tietona. Häntä asia ehkä vaivaa, vaikka vanhempia ei.
Jotenkin tuntuu, että niillä vanhemmilla on tilannetajua että osaavat arvioida keiden seurassa avautuvat ja keiden eivät. Siis ihan faneistakin. Ei ne silti kaikille juttele.
 
Kysyin tekoälyltä onko Rtvslo varakas, niin vastaus oli ei. Se on kamppaillut jo pitkään taloudellisten vaikeuksien kanssa ja tehnyt tappiollista tulosta. Viime vuosi oli pitkään aikaan ylijäämäinen, mutta rahat menivät aiempien tappioiden ja velkojen paikkailuun. Se toimii siis tiukalla budjetilla ja yrittää nousta vakaammalle pohjalle.

No tämä oli syy myös siihen, että jäivät pois Euroviisuista. Ei mikään Israel-juttu vaan ihan puhdas rahapula.
 
Minä uskon täysin, että kyse on tekijänoikeuksista, koska vielä ennen lähetystä sitä mainostettiin Käärijällä ja Devitolla televisiossa. Miksi olisivat näin tehneet, jos olisivat pitäneet näiden esitystä sopimattomana? Ja miten K:n paidattomuus olisi millään tavalla sopimattomampaa kuin Juren paidattomuus tai Bojanin housuttomuus. Aivan typerää päättelyä. Tottakai priorisoidaan kotimainen musa, mutta varmasti olisi näytetty nämä vierailijat, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Tekijänoikeudet on monimutkainen juttu ja levy-yhtiökin varmaan tulee siinä mukaan kuvioon. Kyllähän K näkyi tv:ssä, biisiä ei vain näytetty, joten selvästi kyse on tekijänoikeuksista eikä siitä, että K ei olisi sopiva slovenialaiseen televisioon.
Konsertin mainoksissa mainostettiin myös Devitoa ja Käärijää, missään ei puhuttu että striimissä näkyisi.
 
Jotenkin tuntuu, että niillä vanhemmilla on tilannetajua että osaavat arvioida keiden seurassa avautuvat ja keiden eivät. Siis ihan faneistakin. Ei ne silti kaikille juttele.
Vaikka ovatkin sosiaalisia ihmisiä, osaavat kyllä varmasti valita seuransa ja pitää suunsa supussa, jos pölhöt fanit tenttaavat typeriä juttuja Kärtsästä. En ymmärrä, miksi tästä nyt kannetaan täällä huolta. Aikuisia ja fiksuja ihmisiä.
 
No voih apua 🫣 Tätä vähän pelkäsinkin. No tää on ehkä asia, josta laittaisin Kärtsälle tai Mikelle viestiä hienovaraisesti tietysti. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään erityisesti yksityisasioihin liittyvää kertoneet tai edes uraan liittyviä salassapidettäviä juttuja.
Tämäpä juuri. Eivät vanhemmat varmaan tajua, ettei nämä malta olla levittämättä tietoja. Ja onhan se ylipäänsä vähän sairas ajatus yrittää kaveerata vanhempien kanssa, vaikka olisivat kuinka sosiaalisia.
 

Yhteistyössä