Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kans nuo rfsu early testit ollu käytössä koko vuoden ku ollaan yritetty. Enkä kertaakaan oo mitään toista viivaa saanu vaan ihan puhtaita negoja ollu🤔 on myös mun luottotesti🫶🏻

Huomenna polyypin poisto operaatio🤩 flo lupailee ovista kp18 vaikka ovis mulla yleensä kp16-17. Tosi harvoin kp19. Joten saa nähdä milloin ovis on tässä kierrossa. Ja saa nähdä vaikuttaako polyyppi leikkaus ovikseen jotenkin. Ilmeisesti yleensä ei mut saattaa parilla päivällä sitä myöhästää stressin vuoksi. Täytyy tikutella ahkeraan😊

Mulla kans nuo rfsu early testit ollu käytössä koko vuoden ku ollaan yritetty. Enkä kertaakaan oo mitään toista viivaa saanu vaan ihan puhtaita negoja ollu🤔 on myös mun luottotesti🫶🏻

Huomenna polyypin poisto operaatio🤩 flo lupailee ovista kp18 vaikka ovis mulla yleensä kp16-17. Tosi harvoin kp19. Joten saa nähdä milloin ovis on tässä kierrossa. Ja saa nähdä vaikuttaako polyyppi leikkaus ovikseen jotenkin. Ilmeisesti yleensä ei mut saattaa parilla päivällä sitä myöhästää stressin vuoksi. Täytyy tikutella ahkeraan😊
Tsemppiä operaatioon 🫶🏻

• Rakkaus
Reactions: Jazmyn
Siirsin nyt itseni ja @Lukija613986 plussanneisiin. Täällä testit hyvin vahvistuneet, alin on 25iu herkkyyden testi ja siinäkin jo näkyy hyvin😍 https://ibb.co/8DKsZwxd Luen edelleen palstaa ja tuun ilmottelemaan sit varhaisultrasta, jos ja kun sinne asti toivottavasti päästään. Tsemppiä kaikille ja kiitos vertaistuesta🩷
Hei kiitos, kun lisäsit ❤️ ja ihanaa, että sielläkin plussaus on tapahtunut. Toivotaan että pienet pysyy kiinni ja jatkaa kasvuaan 🥰

Mä tein vielä viime perjantaina uuden digitestin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten hyvältä näyttää 🤞💕 jostain syystä on silti vaikea uskoa, että onko tää totta. Teen varmaan vielä kolmannenkin testin ennen kuin uskon ja soitan neuvolaan 😅

Hei kiitos, kun lisäsit ❤️ ja ihanaa, että sielläkin plussaus on tapahtunut. Toivotaan että pienet pysyy kiinni ja jatkaa kasvuaan 🥰

Mä tein vielä viime perjantaina uuden digitestin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa, joten hyvältä näyttää 🤞💕 jostain syystä on silti vaikea uskoa, että onko tää totta. Teen varmaan vielä kolmannenkin testin ennen kuin uskon ja soitan neuvolaan 😅
Mä en oo tehnyt vielä digiä, mullahan on se tilanne että menkathan pysyy poissa noiden tukilääkkeiden vuoksi😶 täytyy varmaan ostaa kans se digi. @Jazmyn tsemppiä operaatioon, toivottavasti kaikki menee hyvin😍

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Minnix ★ 11/25 ★ 3.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

04.05.2026 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 11/25-26
@Jazmyn kp 10/28-31
@Adelae kp 2/29-30
@Rilja kp 11/32-36
@viivaviivi kp 24
@Soulsister85 kp 15/24-28
@Haaveistatotta91 kp 16
@miumau* kp 8
@Minnix kp 3/27-31
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@viivaviivi DPO 11
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26

Kp 11 ja tänään ihme tuikkasuja/vihlasuja oikeella munasarjan kohdalla 😯 viime kierrossa irtosi vasemmalta (tiiän ku se gyneaika oli) joten nyt ois sit oikeen vuoro.. aloin miettii et ku nyt on eka kokonainen metformiinikierto nii voiko ovis tulla tosi aikasin 🫣 pitää ehkä huomenna alottaa testaamaan
Mulla oli kans eilen illalla ja tänään aamulla sellaista pientä toispuoleista kipua oikealla josta mulla on nyt viimiset kaks kiertoa irronnu munasolu. Mietin et onkohan jotain kasvukipua jo vaikka nyt vasta kp10🤔

Tsemppiä operaatioon ja uusia , toivottavasti plussatuulia🙏🙏

Huoh.
Prkl.

eilen tein rfsu puikon.... miksi musta tuntui että näin siinä jotain.
...... jopa niin et kädet alko videota ottaessa täristä. Testiajan jälkeen n 15 min teosta näytti olevan kuvattava viivampaikka . Väritön. Ja tpttakai ajattelin et jostainhan niiden pitää alkaa

Eilen oli myös outo paineentunne ja menkkajomoa. Kutenmyös tänään aamupäiväl. Hermot on niin v n riekaleina, että taitaa pe ne menkat tulla -mutta siitäkin ajattelen , et niinhö sw oli viime plussanki aikoihin. Hyvä etten dpo 9 heitelly negatikkuja seinään ja dpo 11 plussa.

Tämään sit tein apteekiin ultran ja testiajalla siinäki jotain näky. En osaa sanoa enää mitää muutaku että viiva plussan kohqlla

Saanko viivanpaikat vaa niin hyvim näkyviin kameralla vai mikä hitto.

No ei auta . Huomenna taas apteekkn ultra. .... jos tältä vitutukselta viitsin kuvan laittaa vau.fi fporumille ni laitan linkin tänne.

Laitoin ny tonne kuvat jos jollain kokemusta noista. En tiedä näkeekö niistä mitää mut harmittaa tälläset
Ja negana pidän siis koska väritön se mun mielestä on
Kyllä mä ainakin nään näissä kaikissa haamut, parhaiten tossa vikassa😶 mulla ei oo kokemusta noista apteekin ultrista. Toivotaan että vahvistuisi😊

Kp 8 ja tänään ollut vielä kohtalaisen runsas vuoto. Jos kierto olisi normaali niin ovis olisi tällä viikolla. En tiedä tuleeko tästä nyt vaan tosi pitkä kierto tai tuleeko ovista ollenkaan. Aloitettiin kuitenkin talletukset jo tänään, vuodosta huolimatta. 🥹

Yhteistyössä