Moikka taas ja kiva että täällä on vähän "hiljaisempienkin" kuulumisia

varmaan alkaa nyt suurimman loma-ajan lähestyessä loppuaan hoidot monilla aktivoitua.
Ja pahoittelen jo etukäteen jos ohitan jonkun kommentoinnin, on tullut vähän laiskasti nyt viime viikot seurattua palstaa, ja nyt luin pitkän pötkön viestejä, kännykällä saattaa mennä ohi kun alkaa lopuksi kommentoimaan.
@Karhurouvanen en vielä sulle ehtinytkään kommentoida, mutta siis "hienoa" että tyhjennys näyttää sujuvan hyvin, koska sulla seuraava ultraus tulossa, että saisit jotain lisätietoja? Ja oikeasti kiitos kun jaoit (ja oliko tasaraha? Joka myös kertoi km kertomuksen), nää on mun mielestä ihan tärkeitä ja informatiivisia tarinoita, ihan suoraan sanoen en kyllä itse ainakaan tiennyt että miltä se ulos tuleva raskausmateriaali näyttää

ja no, toki toivon ettei koskaan tarvikaan tietää. Mutta Gonapeptylistä vielä, mulla on ollut aina kaikissa 7 siirrossa se, olikohan 18h siirron jälkeen. Tre Ovumia aika monessa jutussa myötäilee Taysin juttuja. Mä taas kyllä tässä siirrossa kuulin kahdelta eri lääkäriltä, että "ei siitä välttämättä ole mitään hyötyä eikä haittaakaan", itse en ole mitään tutkimustietoa penkonut. Pistin sen nytkin, toisaalta 4 siirtoa meni aikanaan ihan ohi siitä tai jostain muusta huolimatta.
Joku kun puhui peräkkäisistä siirroista samalla tavalla, niin nykyistä kuopusta yrittäessä mulle tuli vasta neljännestä (lähes) putkeen tehdystä siirrosta plussa. Kaikki oli top-alkioita (eli best-luokkaa), mutta joka tapauksessa kaikki siirrot tehtiin aivan samalla tavalla, kaksi eri lääkäriä, kumpikaan ei edes ehdottanut että tehtäisiin jotain lisätestejä, muutettaisiin lääkitystä tms. En sitä silloin tajunnut edes kyseenalaistaakaan. Ja itse asiassa nyt kun tähän nykyiseen kierrokseen lähdettiin, niin ensikäynnillä tammikuussa ei edes ultrattu, ei verikokeita, ei mitään, suoraan vaan Provera käyttöön ja alettiin tähtäämään siirtoon (no siirtoon sit kuitenkin päästiin vasta kesäkuussa). Että kyllä niin moneen junaan on näitä lääkäreitäkin!
@näännä jes että pääset suunnitteluun! Tulee konkretiaa touhuun

tuu sitten kertomaan mitä siellä sanottiin. Täällä riittää meitä kokemusasiantuntijoita
@Pikkutytöt tuossa sun tilanteessa mä menisin ehkä käymään tällaisella hedelmällisyyden selvitys-käynnillä. Niitähän tarjotaan ihan esim Terveystalollakin muistaakseni, eli ei oo pakko olla edes lapsettomuusklinikka (niissä toki paras osaaminen). Jos lapsitoive vielä on ja kun olet yli 40v. , niin (pahoittelut sanon suoraan), ei kyllä kannata aikailla yhtään, vaan vähintäänkin selvittää että näyttääkö olevan tsäänssiä vielä luomuna, koska jos hoitoihin joutuu niin ne ei kuitenkaan ihan sormia napsauttamalla aina etene

toivottavasti tämä ei kuulosta kököltä vaan kannustavalta kuten yritän

Joka tapauksessa sekaan vaan tänne palstalle tervetuloa! Onko sun edelliset lapset luomuna tulleita?
Nyt tulee jo niin pitkä viesti että koitan päästä kärryille ja kommentoida myöhemmin lisää muillekin, kovasti olette mielessä ihan jokainen

. Omanapa että nyt rv9+0 menossa, pahoinvointia, alakuloa ja väsymystä on, huomenna eka neuvola. Koitan pitää aika minimissä raskausjutut, kun tää on hoitoketju eikä kaikista tunnu kivalta näitä lukea.
Sen vielä kerron kuitenkin että alkaa niin ketuttaa jo noiden tukilääkkeiden käyttö, onneksi ne kohta saa lopettaa. Mulla on cyclogestin takia maha ihan sekaisin harva se päivä. Ja nyt olin vkolp festareilla, sit piti tiettyyn aikaan kuitenkin se saakelin p*llupallero laittaa, no sitten bajamajaan ähisemään ja oli käsidesit ja kumihanskat ym, äkkiä sen tuikkasin sisään ja juoksin keikalle. Hetikohta sit tunsin että se molskahti pikkuhousuihin, voi itku, sit kauhee googlailu siinä keikan aikana että kumpi pahempi, jättää "vajaaksi" vai laittaa kaksi peräkkäin, no päädyin laittamaan tunnin päästä uuden. Ja kauhee morkkis siitäkin että oliko se huono ratkaisu. Melkoisia first world probleemeja