@Ovum93 Kiitokset kattavasta vastauksesta! Muistat ihan oikein, että mullakin proge semisurkea eli 25. Ja tuo siis Cycloilla. Toki nyt ne sit tuplataan seuraaviin siirtoihin. Sikäli siis tuntunut tyhmältä tää koko kesä yrittää mitään, kun ei tule tällaisella luteaalivaiheella mikään onnistumaan. Se on siis varmasti yhteydessä progeen ja todennäköisesti huonosti toimivaan keltarauhaseen. Itsekin ajattelin mahdollisen raskauden kohdalle tullessa vaatia Cyclo-tukea pidemmälle. En siis myöskään luota tuohon omaan keltarauhaseen sentin vertaa. Tää lyhyt luteaalivaihe tuntuu kyllä olevan aika monenkin ongelma, mutta yllättävän moni on siitä huolimatta pystynyt raskautumaan. Itsellä jo kyllä niin lyhyt, että ilman apuja ei tule mitään.
Ymmärrän tosi hyvin ton toivottomuuden tunteen, että ei ilman lääkkeitä voi raskautua. Mullakin oli ehkä n 6-7 täysin vuodotonta luteaalivaiheen päivää, sitten siteen vaativaa tiputtelua kunnes selkeä kp1. Olisi vaikea kuvitella, että mikään alkio olisi siellä pysynyt. Mutta onneksi niin kuin @Keltainenkukka92 sanoikin, on hyviä tukilääkkeitä