Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vanhaa haahkaa liikkeellä vauvalla, kun menin tänään kerrankin vasiten katteleen kaivatun perään, ni siel puhe epäselsikkäästi harmaista hiuksista. Isoäidin ikäiset eläkeläisetkö siellä keinutuolissa kiikkuen kirjoittelee päivät. Huhuh. Missäs alustoilla ne alle mummoiän naiset muuten noin yleensä luuraa? Insta tietty joo mut nää tämmöiset kaipuuketjut?
Aina suurin osa kaipuuketjussa olijoista on ollut 30-60-vuotiaita.
 
vierailija
Mun anoppi on ja se on 74v🤪 Oon tunnistanut. Kaipaa erästä entistä tuttavaansa joka reippaasti häntä nuorempi ja nykyisin naimisissakin. Siis vauvalla ollut ainakin. Ainoo ihminen, jonka tiedän käyttävän eräästä paikasta yhtä erikoista nimitystä ja onpa hän erään toisenkin aika uniikin todisteen kirjoittanut. Anoppi ei ole muuten sinkku.
 
vierailija
40😆? 40 on vielä värilliset hiukset päässä yleensä, ei harmaantunut pappamumma. Tänään joku 120 vuotias selitti yksityiskohdat yli 20 vuotta kestäneestä harmaudestaan ja pidättelin yrjöä kauhuissani. Kohta se selittää pildekarvojensakin harmaustilaston, mä kelasin siin kohtaa 🙄😂 ja pakenin paikalta tenakahvilasta.....
 
vierailija
Eipä niitä galluppeja varmasti enää löydä kun se edellinen kaipausketju meni poistoon. Mutta muistan minäkin gallupin jonka mukaan suurin osa oli 40-50 vee väliltä. En tosin muista vuotta. Useampia vuosia ku oon käyny siellä
 
vierailija
40? 40 on vielä värilliset hiukset päässä yleensä, ei harmaantunut pappamumma. Tänään joku 120 vuotias selitti yksityiskohdat yli 20 vuotta kestäneestä harmaudestaan ja pidättelin yrjöä kauhuissani. Kohta se selittää pildekarvojensakin harmaustilaston, mä kelasin siin kohtaa ja pakenin paikalta tenakahvilasta.....
On nelikymppisillä monesti jo joitain harmaita, mutta ne värjää ne piiloon.
 
vierailija
40😆? 40 on vielä värilliset hiukset päässä yleensä, ei harmaantunut pappamumma. Tänään joku 120 vuotias selitti yksityiskohdat yli 20 vuotta kestäneestä harmaudestaan ja pidättelin yrjöä kauhuissani. Kohta se selittää pildekarvojensakin harmaustilaston, mä kelasin siin kohtaa 🙄😂 ja pakenin paikalta tenakahvilasta.....
Olis voinu selittääkin. Mun mummo on reippaasti yli 90-vuotias, lähes 100v, mutta aivan uskomattoman hävyttömiä puhuu. Ei muistihäiriötä, mutta aina ollut tuollainen. Saattaa puhella näitä ekaa kertaa tapaamilleenkin ihmisille, jos ne käyneet hänen luonaan.
 
vierailija
Aikasin se alkaa ihmisen rupsahdus ja vanheneminen, ei auta itku markkinoilla. Bloggaaja mediapersoona Natalia Salmela kertoi saaneensa hyvin paljon harmaita suortuvia 27 vee. Nyt just näin joku aika sitten livena kasvoista yhä kauniin Salmelan mutta täysin luomutilassa kokonaan mummoharmaa lyhyt tukka hänellä oli.
 
vierailija
Siskon mies harmaantui jo alle 30 vuotiaana aivan harmaaksi. Suku alkoi tivata minkäs ikäinen hän oikeasti on ja valehteli muka ikänsä.
Mun serkulle tuli kans harmaat hiukset jo kolmen kympin paikkeilla. Serkku on tosin nainen. Tiedän syntymävuoden, joten iän valehtelua ei voinut epäillä. Lisäksi serkku näytti muuten jopa ikäistään nuoremmalta, paitsi ne hiukset.
 
vierailija
Mitenpä niitä kaipuuketjun kävijöiden ikiä vois muuten selvittää kuin gallupeilla. Samanlaisen gallupin se joutuis vauva-sivustokin tekemään, jos haluais kävijöiden iät selvittää. Ei sitä ikää missään ip-osoitteen yhteydessä näy.
 

Yhteistyössä