vierailija
Nämä on parhaita. Laittaa pitkät avautumiset, ja kun joku kysyy jotain, niin vastaus on "ei kuulu sulle". Olisit urpo kirjoitellut ihan omaan päiväkirjaan lätinöitäsi jos ei muiden jutut kiinnosta.
Sä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.Nämä on parhaita. Laittaa pitkät avautumiset, ja kun joku kysyy jotain, niin vastaus on "ei kuulu sulle". Olisit urpo kirjoitellut ihan omaan päiväkirjaan lätinöitäsi jos ei muiden jutut kiinnosta.
Ja sori, tulin sivusta.Sä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.
Sinä se et ole ymmärtänytSä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.
Tuohan toistelee tuota jatkuvasti. Hullu tapausKuule 24 427 ja 24 428 viestien kirjoittaja. Kellekään ei mene läpi, että olet muka kaverisi ja sinä muutaman minuutin erolla ketjussa ja että et muka ole lueskellut palstoja aikoihin. Lisäksi Suomessa on varmaan miljoona E-kirjaimella alkavaa, että täysin turhaa kirjoitella tuollaisia ”Se en sitten ollut minä” viestejä. Eikä se että jonkun nimi alkaa samalla alkukirjaimella kuin sulla tarkoita sitä että se on trolli joka esittää sua. Aika pienessä maailmassa elät.
Vois olla syystapaamisen paikka.miten olisi syystapaaminen?
Selvä. Joku raastaa ja tosi syvältä. Selkeästi osaaja hommassaan.En koskaan kiusaa tai hauku sinua. Ne viestit eivät ole minulta.
Hyvältä kuulostaisi. Tapaamisessa selviäisi kannattaako tavata enää toisen kerran. Elämänlaatu ainakin paranisi, kun vähenisi nettiaika. Tämä oli sivusta, mutta jos tuntuu tutulta -laita viestiä ja pelasta tästä ketjuloukusta.miten olisi syystapaaminen?