Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
⭐
*Vauva.fi - kaipuuketjussa
ollut useita 'E- viestejä.' [Epäilen vahvasti vakiotrollia]. Jos ei hän,
niin sitten joku muu E - henkilö.

Joka tapauksessa; yksikään
näistä ei ole ollut minun kirjoittama viesti. En ole kumpaakaan kaipuuketjua enää
käyttänyt aikoihin, koska en enää
kaipaa; fokukseni on täysin hyvinvoivassa etäparisuhteessani.

Kiitos läheiselleni, joka infosi.


E - nainen
⭐
 
vierailija
Henna, sinulle kirjoitan vain kauniita sanoja täällä ja myös haluaisin sitä myös IRL suoraan korvaasi hellästi kuiskaten. Aina kun ajattelen sua, tunnen itseni ehyemmäksi. Halajan sinua, sinun luoksesi sydänjuuriani myöten. ♥
 
vierailija
Nämä on parhaita. Laittaa pitkät avautumiset, ja kun joku kysyy jotain, niin vastaus on "ei kuulu sulle". Olisit urpo kirjoitellut ihan omaan päiväkirjaan lätinöitäsi jos ei muiden jutut kiinnosta.
Sä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.
 
vierailija
Sä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.
Ja sori, tulin sivusta.
 
vierailija
Sä et itse nyt ymmärrä ketjun tarkoitusta tai osaa ajatella tarpeeksi monipuolisesti. Täällä kirjoittaa monenlaisia ihmisiä kuka mistäkin syystä ja milläkin tavalla. Mulle ketju ainakin on aivan eri asia kuin kirjoittaa päiväkirjaan. Kyllä mä silti voin ja saan kommentoida ettei viestini selkeästi ole jollekin kommentoineelle. Varsinkin niille jotka ihan vain nälviäkseen, alaspainaakseen ja pikkuisen näpäyttääkseen tykkäävät kommentoida.
Sinä se et ole ymmärtänyt
 
vierailija
Vanhaa haahkaa liikkeellä vauvalla, kun menin tänään kerrankin vasiten katteleen kaivatun perään, ni siel puhe epäselsikkäästi harmaista hiuksista. Isoäidin ikäiset eläkeläisetkö siellä keinutuolissa kiikkuen kirjoittelee päivät. Huhuh. 🤢 Missäs alustoilla ne alle mummoiän naiset muuten noin yleensä luuraa? Insta tietty joo mut nää tämmöiset kaipuuketjut?
 
vierailija
Kuule 24 427 ja 24 428 viestien kirjoittaja. Kellekään ei mene läpi, että olet muka kaverisi ja sinä muutaman minuutin erolla ketjussa ja että et muka ole lueskellut palstoja aikoihin. Lisäksi Suomessa on varmaan miljoona E-kirjaimella alkavaa, että täysin turhaa kirjoitella tuollaisia ”Se en sitten ollut minä” viestejä. Eikä se että jonkun nimi alkaa samalla alkukirjaimella kuin sulla tarkoita sitä että se on trolli joka esittää sua. Aika pienessä maailmassa elät.
 
vierailija
Kuule 24 427 ja 24 428 viestien kirjoittaja. Kellekään ei mene läpi, että olet muka kaverisi ja sinä muutaman minuutin erolla ketjussa ja että et muka ole lueskellut palstoja aikoihin. Lisäksi Suomessa on varmaan miljoona E-kirjaimella alkavaa, että täysin turhaa kirjoitella tuollaisia ”Se en sitten ollut minä” viestejä. Eikä se että jonkun nimi alkaa samalla alkukirjaimella kuin sulla tarkoita sitä että se on trolli joka esittää sua. Aika pienessä maailmassa elät.
Tuohan toistelee tuota jatkuvasti. Hullu tapaus
 
vierailija
Lol. Tuskin kenenkään läheinen infoaa et "Hei tiesitkö että siellä Vauvalla yhdessä kaipausketjussa joku E kirjoittelee jollekin. Että varmaan joku trolli joka esittää sua, kun sun nimihän alkaa E:llä. Ajattelin vain infota" 😂
 

Yhteistyössä