Niin minäkin olen ajatellut ainakin tuhantena iltana. Silti tulen aina.Hyvää yötä. Huomenna en tule tänne.
Aina suurin osa kaipuuketjussa olijoista on ollut 30-60-vuotiaita.Vanhaa haahkaa liikkeellä vauvalla, kun menin tänään kerrankin vasiten katteleen kaivatun perään, ni siel puhe epäselsikkäästi harmaista hiuksista. Isoäidin ikäiset eläkeläisetkö siellä keinutuolissa kiikkuen kirjoittelee päivät. Huhuh. Missäs alustoilla ne alle mummoiän naiset muuten noin yleensä luuraa? Insta tietty joo mut nää tämmöiset kaipuuketjut?
Sulla on varmaan linkki tilastoon?Aina suurin osa kaipuuketjussa olijoista on ollut 30-60-vuotiaita.
Ikägalluppeja on ollut kaipuuketjuissa useampaan kertaan. Etsi ne sieltä. 40+ oli suurin osa porukasta.Sulla on varmaan linkki tilastoon?
Sellanen joka menee ihon alle ja viihtyy ihollaMillainen on iho-nalle? Karvaton nalle?
On nelikymppisillä monesti jo joitain harmaita, mutta ne värjää ne piiloon.40? 40 on vielä värilliset hiukset päässä yleensä, ei harmaantunut pappamumma. Tänään joku 120 vuotias selitti yksityiskohdat yli 20 vuotta kestäneestä harmaudestaan ja pidättelin yrjöä kauhuissani. Kohta se selittää pildekarvojensakin harmaustilaston, mä kelasin siin kohtaa ja pakenin paikalta tenakahvilasta.....
Jaa on vai. Mä kuvittelin et 55-60 alkais tuommoset.On nelikymppisillä monesti jo joitain harmaita, mutta ne värjää ne piiloon.
Ai niin unohdin ne tosi luotettavat gallupit.Ikägalluppeja on ollut kaipuuketjuissa useampaan kertaan. Etsi ne sieltä. 40+ oli suurin osa porukasta.
Olis voinu selittääkin. Mun mummo on reippaasti yli 90-vuotias, lähes 100v, mutta aivan uskomattoman hävyttömiä puhuu. Ei muistihäiriötä, mutta aina ollut tuollainen. Saattaa puhella näitä ekaa kertaa tapaamilleenkin ihmisille, jos ne käyneet hänen luonaan.40? 40 on vielä värilliset hiukset päässä yleensä, ei harmaantunut pappamumma. Tänään joku 120 vuotias selitti yksityiskohdat yli 20 vuotta kestäneestä harmaudestaan ja pidättelin yrjöä kauhuissani. Kohta se selittää pildekarvojensakin harmaustilaston, mä kelasin siin kohtaa ja pakenin paikalta tenakahvilasta.....
Siskon mies harmaantui jo alle 30 vuotiaana aivan harmaaksi. Suku alkoi tivata minkäs ikäinen hän oikeasti on ja valehteli muka ikänsä.Jaa on vai. Mä kuvittelin et 55-60 alkais tuommoset.
Mun serkulle tuli kans harmaat hiukset jo kolmen kympin paikkeilla. Serkku on tosin nainen. Tiedän syntymävuoden, joten iän valehtelua ei voinut epäillä. Lisäksi serkku näytti muuten jopa ikäistään nuoremmalta, paitsi ne hiukset.Siskon mies harmaantui jo alle 30 vuotiaana aivan harmaaksi. Suku alkoi tivata minkäs ikäinen hän oikeasti on ja valehteli muka ikänsä.
Niin. Sitä ei vain ikinä tiedä mistä ne geenit tulee. Serkun äidillä oli tummat hiukset vielä 6-kymppisenäkin. En tiedä milloin ois tullut harmaat, kun ehti kuolla syöpään ennen sitä. Eikä isänsäkään ollut aikaisin harmaa.Eli geneettinen perimäjuttu se on samoin kuin kaikki muukin, kuten kaljuuntuminen.
Facee ei käytetä enää alle 45 v keskuudessa juurikaan. Se on 50 + paikka se. Profiilikuvana usein kuva kissasta ikkunalaudalla siitä sen näkee minkä ikäinen.Onhan nuo eläkeläiset vallanneet tällä vuosikymmenellä Facebookinkin, niin ei ihme jos keskustelupalstatkin.